Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nee, dat kan niet. ZMA staat namelijk voor Zink/Magnesium Aspartaat. Dit wil zeggen dat zowel de zink als de magnesium aan elkaar verbonden zijn d.m.v. een aspartaat verbinding. Het is een gepatenteerde formule waardoor het redelijk duur is.
Ik heb me behoorlijk verdiept in ZMA en zink. Ik ga afstuderen op de effecten van zink op het testosterongehalte.
Los ZMA maken gaat niet lukken, maar met alleen zink kom je ook heel ver. Is nog een stuk goedkoper dan ZMA ook. Let wel op dat je een goede vorm neemt, gluconaat bijv. Meer dan 50 gram zink per dag is niet aan te raden op lange termijn, dus neem niet teveel.
Ik heb me behoorlijk verdiept in ZMA en zink. Ik ga afstuderen op de effecten van zink op het testosterongehalte.
Interesting. Er zijn natuurlijk al behoorlijk wat onderzoeken hiernaar gedaan, maar ik ben benieuwd wat er bij jou uitkomt.
Wordt het een theoretisch onderzoek of ga je echt met proefpersonen werken?
Het wordt een systematic review. Een theoretisch onderzoek dus. Ik ga alle relevante onderzoeken die gedaan zijn op mensen bekijken en daar een artikel over schrijven. Een beetje dezelfde structuur als een meta-analyse. Je ziet dus een bewering staan met daarachter voetnoten naar de betreffende studies.
Welke in- en exclusiecriteria ik allemaal ga stellen weet ik niet. Ik ben er in mijn hoofd wel mee bezig, maar heb nog niks op papier staan.
Het duurt nog wel een tijd voor ik afstudeer, maar als het af ik zal ik het zeker online zetten. Ik zal de link ook op de diverse fora bekendmaken.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment