Te spreken over whey van powerstore

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te spreken over whey van powerstore

Het aanbod is enorm, maar ikzelf ben best te spreken over het whey eiwit product van www.powerstore.nl.

-(Leucine+Valine)/Lysine = 1.54 (bij voorkeur 1.5 of hoger)
    -Smaak is prima
    -Levering snel
    -Ik heb het nog nergens goedkoper gezien en ze hebben zoals velen
    voordelige combo's met creatine.

Originally posted by kilkenny
    Het aanbod is enorm, maar ikzelf ben best te spreken over het whey eiwit product van www.powerstore.nl.

-(Leucine+Valine)/Lysine = 1.54 (bij voorkeur 1.5 of hoger)
    -Smaak is prima
    -Levering snel
    -Ik heb het nog nergens goedkoper gezien en ze hebben zoals velen
    voordelige combo's met creatine.
    Hoi Kenny, ik heb de whey bekeken die je noemt. 2300 gram voor €44,95. Uit de beschrijving concludeer ik dat die whey 74% eiwit bevat. Toch vrij prijzig als ik het mag zeggen.
    Bij ons krijg je 2500 gram isolaat (94% eiwit) voor €44,50. Meer eiwit, minder lactose en minder vet voor minder geld dus. En de (Leucine+Valine)/Lysine waarde is 1,72.

ps: ook de creatine is met €17,50 (500 gram creapure) een stuk goedkoper

Jaap
    Last edited by Power Supplements; 08-06-2006, 06:53.
    powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Hoi Killkenny,

Termen als 'duur' en 'goedkoop' zijn erg betrekkelijk.
      Voor de klant is het erg lastig om te bepalen of een duurder product ook daadwerkelijk beter is of niet.
      Vaak worden er ook appels met peren vergeleken. Het is echt een oerwoud aan producten. Daarom is het ook goed dat een aantal supps. bedrijven hun assortiment beperkt en overzichtelijk houdt.

Waar je op moet letten voordat je zomaar je geld uitgeeft:

- Bepaal eerst wat je ECHT nodig hebt. Krijg je dagelijks genoeg goede eiwitten binnen, wat moet je dan bijv. met een eiwit shake?
      - Wat is je budget? Spaar liever iets langer door om ook daadwerkelijk dat aan te schaffen wat je nodig hebt dan zomaar iets te kopen.
      - Vergelijk een aantal supps.winkels. Allemaal is natuurlijk onbegonnen werk. Pik er 3 uit die je wel aan spreken en vergelijk producten en prijs.
      - Heb je je keus gemaakt. Check de site goed. Is er een telefoonnummer en adres aanwezig waar je verhaal kan halen als er iets fout gaat? Wordt er wel gereageerd op e-mails?

Dit zijn allemaal belangrijke zaken die 'duur' of 'goedkoop' wat meer in perspectief zetten.
      En ja, goede kwaliteit, goede service en goede prijzen kunnen prima hand in hand gaan. Het is even zoeken, maar het kan zeker.

groeten,
      Bas
      Last edited by Sportfood; 08-06-2006, 09:37.
      www.sportfood.nl

Comment

Sportfood, knap gezegd kerel, volgens mij ben jij een betrouwbaar leverancier van sups, enkel ben ik van belgie en wordt het dan wel een beetje duur

Grtz
        stil growing

Comment

Bedankt voor de reacties mensen.....volgensmij heb ik er een paar nieuwe adresjes bij.....

Comment

Hallo Snipke

Power Supplements heeft gelijke verzendkosten voor België en Nederland:

5 euro verzendkosten bij bestellingen onder 55 euro.
            Boven de 55 euro is verzending gratis!

Ander voordeel: We versturen de pakketten per EPS expresse. Dat betekent dat pakketten die van maandag tot donderdag verstuurd zijn, binnen 24 uur afgeleverd worden!

Betalingen kunnen ook eenvoudig naar onze Belgische bankrekening. Andere optie is PayPal.

Groet van Kris

Comment

Originally posted by Power Supplements
              Hallo Snipke

Power Supplements heeft gelijke verzendkosten voor België en Nederland:

5 euro verzendkosten bij bestellingen onder 55 euro.
              Boven de 55 euro is verzending gratis!

Ander voordeel: We versturen de pakketten per EPS expresse. Dat betekent dat pakketten die van maandag tot donderdag verstuurd zijn, binnen 24 uur afgeleverd worden!

Betalingen kunnen ook eenvoudig naar onze Belgische bankrekening. Andere optie is PayPal.

Groet van Kris
              Wij ook binnenkort
              www.sportfood.nl

Comment

Originally posted by Sportfood
                Wij ook binnenkort
                Wat bedoel je Bas? Ook een belgische bankrekening? Of verzending per EPS?

Ja we moeten onze concullega's niet uit het oog verliezen

Comment

Inderdaad mooie adresjes hier. Zou wel eens iets van mijn keus bij kunnen zitten als mijn pot op is. Die heb ik wel net gekocht... dus even doordrinken.
                  Last edited by Quinticeps; 27-06-2006, 13:40.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X