Waar wordt creatine van gemaakt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar wordt creatine van gemaakt?

Ik ben van plan om eens een creatinekuurtje te doen, maar wat ik mij afvraag is: waar wordt creatine eigenlijk van gemaakt?
    Wordt dat uit vlees gehaald (rund, varken, kip?) of is het synthetisch?

Ik vind op internet wel heel veel over creatine maar kan nergens antwoord op deze vraag vinden. Is er iemand die dit weet?

tis een bouwstof van vlees... dus daar zullen ze het ook wel uithalen denk.... is wel een goede vraag eigenlijk
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

volgens mij is de creatine die wij kennen syntetisch

Comment

Creatine wordt tegenwoordig synthetisch gemaakt en de zuiverheid van de creatine is bepalend voor de werking.
        dit vond ik op internet.

zou ook een beetje gek zijn, als ze dat uit vlees zouden halen.

Comment

Is idd synthetisch.
          Zou het uit vlees gehaald worden dan zou het veel te duur zijn, veel te wisselend van kwaliteit en ook nog eens gezondheidsrisico's met zich mee kunnen brengen.
          www.sportfood.nl

Comment

offtopic:

nou dat ik je zie posten, ik ben nog steeds van plan om eens goed te bestellen bij sportfood, hebben jullie momenteel geen goede aanbiedingen ?
            goede bulkprijzen of zo?

jaja ik weet, bulkprijzen ? ik zit in mijn bulk ja, cutten wacht ik nog een tijd mee !

ontopic:

Originally posted by Sportfood
            Is idd synthetisch.
            Zou het uit vlees gehaald worden dan zou het veel te duur zijn, veel te wisselend van kwaliteit en ook nog eens gezondheidsrisico's met zich mee kunnen brengen.
            dat dacht ik ook ja, bovendien, dan zouden ze de rest van het overgebleven vlees moeten weggooien, is ook niet om te doen.

Comment

http://forum.bodynet.nl/gedragsregel...-iedereen.html

Dit zal ff in een ander topic verder moeten of topicstarter moet zich alsnog voorstellen, topic is gesloten wegens niet volgen van de regels.

Comment

En weer open.

Comment

Dankjewel S.

Ik vraag het inderdaad om de gezondheidsrisico's die jij noemt Sf.
                  Ik heb nl. weleens gelezen dat ze 't van bloed maken, maar dat komt jullie niet bekend voor?

Comment

Nee hoor is allemaal synthetisch, kun je geen CFJ ofzo van krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X