Sterol extreme

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sterol extreme

Ik ben nu 5 dagen bezig met Sterol Extreem maar kan niet zeggen dat ik al enige verandering zie (ook niet op de weegschaal )
    Wat wel te zien is dat is dat m'n vet % 2 % gedaalt is.
    Deze dienen voor bij te komen in spiermassa maar wist niet dat ze ook je vet weg namen.
    Nu kan het misschien zijn dat ik in mijn 2de week een doorslag krijg van dit product en dat m'n lichaam er nog moet aan wennen.
    Ik hoop het in ieder geval !

Greetz Davy

Ben heel benieuwd Davy.
    Ken het produkt zelf niet en weet niet na hoeveel tijd je wat zou moeten merken. Succes!!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kan het spul ook niet,hoewel ik niet geloof in dit soort produkten ben ik toch wel nieuwschierig of je ermee vooruit gaat.
      oldpride.nl

Comment

En ik denk dat je je goeie geld beter niet kan geven aan deze nutteloze supplementen, het is namelijk nergens bewezen dat je er meer spieren door zou krijgen, bij mijn weten werkt alleen creatine, de rest werkt ook wel maar dan toch alleen voor degene die het verkopen, en die krijgen er geen dikkere spieren van maar wel een dikkere portomonee.

Groeten JAN

Comment

En toch trappen we er in het begin bijna allemaal in

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ken het produkt ook niet. Wat is het voor soort supplement? (klinkt als een pro-hormoon). Wat zou het moeten doen? Van welk merk is het?

Ik leer altijd graag bij!
            Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Een prohormoon is het niet,kijk eens op deze site,het is een product van universal.Schoone uitleg maar of het werkt weet ik niet.
              atheletes nutrition
              Greets
              1.74m,80kg,11%vet

Comment

Halloooooooooooo jongens van de laatste twee posts dat spul werkt niet, geloof me nou

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] ]kijk eens op deze site,het is een product van universal.Schoone uitleg maar of het werkt weet ik niet.
                  atheletes nutrition
                  Dank voor je link!

Ik vind het een raar verhaal; plantaardige steroiden. Lijkt me een scam. Denk inderdaad dat je gelijk hebt jongen van de laatste post. 'k geloof je hoor, stil maar, stop met huilen, daar kan ik niet tegen.
                  Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Hey Davy wat vond je nu van natural sterol extreme,hoelang heb je het gebruikt,voelde je meer kracht,een grotere pomp in de spieren,hoeveel kilo extra ben je bijgekomen in die tijd dat je het nam?
                    greets
                    1.74m,80kg,11%vet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X