Hoeveel eiwitten per dag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel eiwitten per dag

Ik heb zo eens ergens op een site gelezen dat je in feite maar 30 gr. eiwitten om de 3h mag opnemen,anders krijgt men dit niet verwerkt en wordt dit omgezet tot vet.
    kan dit kloppen of maakt het niet uit hoeveel je binnen krijgt ?
    groetjes davy

Hele grote hoeveelheden eiwitten (lees 300 gram of meer per dag is nutteloos), goede richtlijn is plm.2-2.5 gram per kg lichaamsgewicht, das meer dan voldoende.

Grtz

Comment

Tijdens een kuur zou ik dit echter verhogen naar 3 gram per kilo lichaamsgewicht.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

1 van de bedoelingen van een kuur is toch ook dat je eiwitsynthese sneller gaat. Anders heb je er nog vrij weinig aan.

Comment

NIet zo zeer sneller als wel dat er minder spiercellen worden afgebroken (anti-catabol effect)

Grtz

Comment

Zit er eigenlijk verschil tussen de hoeveelheid eiwitten die mannen en vrouwen moeten nemen?
            Of hangt het er meer van af hoe je traint?

Bedoel uiteraard normaal gesproken hè, tijdens kuren is voor mij in ieder geval absoluut niet van toepassing.

Comment

Zit bij mijn weten geen verschil in.
              Zou op ongeveer 2 gram per kilo lichaamsgewicht gaan zitten iets lager als mannen dus.

Ga er dan wel vanuit dat je krachttraining doet ofwel spieropbouw als doel hebt.

Greets...

Comment

ik kan op internet wel een calorietabel vinden, maar nergens een eiwit tabel. Op sommige artikelen zoals melk staat het gelukkig wel gegeven. Maar bij eieren, vlees, etc. ik zou neit weten hoeveel eiwit er in zit. Dus ook niet hoeveel ik daarvan zou moeten nemen. Kan iemand hiermee helpen???
                bvd
                I live to end the game

Comment

Koenkie kij ff op deze link van Ax.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X