wat is het beste ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat is het beste ??

hi,
    Ik heb een vraagje. Wat zijn de beste voedingssupplementen om veilig meer spiermassa en kracht te krijgen maar zonder extra vet. Ik heb echt geen verstand van al die dingen kunnen jullie me wat wijzer maken.

alvast bedankt
    Verdien geld met en (het is GRATIS)

weet niet hoe lang je al traint maar imo probeer het eerst zonder supplementen als je nog niet lang aan het trainen bent, het enige dat ik zou aanraden, en dan vind ik het nog overdreven is een eiwitshake (whey), een eiwitshake neem je als je echt niet aan voldoende eiwitten komt die je uit je voeding kan halen, maar als je net begint moet dat goed te doen zijn.

Andere supplementen zou ik zo lang mogelijk afblijven, ze helpen je wel groeien misschien, maar later als je niet verder meer groeit (plateau), dan kan je misschien suplementen nemen. Dat is mijn mening dan.

Kan zijn dat ik verkeerd zit en kan zijn dat je al super lang traint ofzo, dan negeer je mijn mening maar

Grtz

Comment

ik train al 4 jaar serieus voor schaatsen (zie ff voorstellen voor me trainings schema) met fitness ben ik net begonnen 5 maanden bezig nu. De kracht in mijn benen neemt af en dat wil je nie :P

Comment

Als je pas 5 maanden aan krachttraining doet zijn supplementen imo volledig overbodig.
        Richt je gewoon op de basis: de juiste manier en hoeveelheid trainen, voldoende rust en vooral ruim voldoende en goed uitgebalanceerde voeding!
        Als de kracht in je benen afneemt terwijl je juist aan krachttraining doet zit er duidelijk iets niet goed, dat kun je wel proberen te compenseren met pilletjes of poedertjes maar daar schiet je dus per definitie niets mee op...

Comment

Als je training en voeding op orde zijn kun je niet snel genoeg beginnen met supplementen... Heeft gewoon een constante meerwaarde, en creatine kun je gewoon on en off gebruiken.. Supps die je kunt gebruiken zijn multivits, creatine varianten (kzou cee of alkalyn kiezen in jou geval ivm onderhuidsvocht), en eiwitsupplementatie (whey, pro85, bcaa's etc)... en natuurlijk een zakje dextrose voor direct na de trianing... let wel op dat supplementen zijn bedoeld als aanvulling en het perfectioneren van je voeding!.. suc6

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
            Als je pas 5 maanden aan krachttraining doet zijn supplementen imo volledig overbodig.
            Richt je gewoon op de basis: de juiste manier en hoeveelheid trainen, voldoende rust en vooral ruim voldoende en goed uitgebalanceerde voeding!
            Als de kracht in je benen afneemt terwijl je juist aan krachttraining doet zit er duidelijk iets niet goed, dat kun je wel proberen te compenseren met pilletjes of poedertjes maar daar schiet je dus per definitie niets mee op...
            bedankt voor het advies ga toch maar weer is een gesprek vragen met de begeleiders bij de sport school

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X