Help mij aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help mij aub

Weet iemand van jullie misschien een product waar je in massa goed van bij komt en vet weg neemt.
    Mijn doel was van tege deze zomer 5kg. bij te komen in droge spiermassa maar zoals het nu gaat zie ik dit niet gebeuren
    Ben het echt beu van al een heel jaar op het zelfde gewicht te staan.Ooh ja liefst in capsulevorm.(Ik mag van hier thuis niets maar dus ook niets van suplimenten nemen en daarom moet alles verbergen
    Thanx
    davy

dat wordt denk ik een onmogelijke zaak. enig optie is op je voeding letten. heel veel koolhydraten, veel eiwitten en weinig vet. daarnaast een goed 'massa' schema om te trainen erbij nemen en the #### outa your ass trainen. dat zal je enige optie zijn. trainen en vreten.

greetzzz bruce
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Tis of cutten, of bulken, kan niet beiden. Voor massa neem creatine fuel van twinlabs (zijn capsules), voor cutten,m gebruik een eca combinatie.

Grtz

Comment

yohimbe HCL tabletten en 'n pot v-12 van SAN.

werkt goed, zeer goed

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] ]Mijn doel was van tege deze zomer 5kg. bij te komen in droge spiermassa maar zoals het nu gaat zie ik dit niet gebeuren  
          Mischien stel je je doel ook te hoog. Als je je korte termijn doelen onrealistisch hoog stelt kun je jezelf demotiveren als je het niet haalt. 5 kg. droge spiermassa erbij in 1 jaar tijd is denk ik alleen voor de supertalenten weggelegd.

Originally posted by [b
          Citaat[/b] ]Tis of cutten, of bulken, kan niet beiden.
          Wijze les van Riki:  Om te groeien moet je meer eten dan je lichaam aan energie verbruikt; om te cutten moet je minder eten dan je lichaam gebruikt.

Als je als doel hebt om in ieder geval 5 kg. aan te komen zou ik niet zozeer op "droog" letten; maar gewoon gaan bulken!

Overigens is het heel goed mogelijk om te groeien zonder supplementen. Sommige supplementen helpen wel maar hun werking moet niet worden overschat. WAT DE ADVERTENTIES JE BELOVEN MOET JE NIET GELOVEN. Natuurlijke wonderprodukten om snel massa aan te zetten bestaan niet.

Naast veel eten is het timen van het eten heel belangrijk. Neem 30-45 min na je training een vruchtensappie met veel suiker (druivensap bijv) en een boterham met jam of honing.

Neem 60-120 min na je training een paar glazen melk en een boterham met (pinda)kaas of tonijn of zo.

Goed bulkvoedsel is verder: Pannekoeken/Appeltaart/Melk/Honing/Eieren/Rozijnen/Bananen/Gehakt vlees/Pasta/Lever.

Bedenk dat al die moderne supplementen vroeger ook niet bestonden terwijl er toen ook geweldige bodybuilders waren!

pfft; is een beetje lang antwoord geworden; hoop dat je er wat aan hebt; SUCCES!
          Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

hey heb mischien wel een oplossing ik heb tabletten die je kan nemen dus niets van inject die redelijk goed helpen ! naposim een steroide in tablet vorm heb deze tabletten van uit een hospitaal ze geven deze aan zwakke messen met zeer slecht spiergroei! ik heb er al velen op zien voor uit te gaan bij ons in de gym! is ook een kleine verpakking en heel gemakkelijk te verbergen ! greetz reno

Comment

Naposim is d-boll
              Zijn tabletten van 5mg per stuk. Daar ga je zeker van groien maar de kans dat je alles een maand of 3 na je kuur weer kwijt bent is vrij groot
              Als je het gebruikt zou ik wel nakuren.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 24 2003,18:36)]Naposim is d-boll
                Zijn tabletten van 5mg per stuk. Daar ga je zeker van groien maar de kans dat je alles een maand of 3 na je kuur weer kwijt bent is vrij groot
                Als je het gebruikt zou ik wel nakuren.

Greets...
                Cur ik hoop toch niet dat ik het kwijtraak als ik strax mijn eerste kuurtje ga doen met akapuxuh. Heb alle voorzorgen genomen, eerst echter nog een aantal maandjes naturel en 2 maandjes cuttten, blah haat cardio.

Grtx

Comment

Het hoeft ook niet hoor Riki maar heel veel mensen raken alles weer kwijt na een d-boll only.
                  Als je goed nakuurt en goed blijft eten en trainen zal het zeker meevallen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (reno @ Mei. 24 2003,18:02)]  hey heb mischien wel een oplossing ik heb tabletten die je kan nemen dus niets van inject die redelijk goed helpen ! naposim een steroide in tablet vorm heb deze tabletten van uit een hospitaal ze geven deze aan zwakke messen met zeer slecht spiergroei! ik heb er al velen op zien voor uit te gaan bij ons in de gym! is ook een kleine verpakking en heel gemakkelijk te verbergen ! greetz reno
                    Reno, ik heb het gevoel dat jij erg makkelijk denk over deze tabletten. Het is AS en dus een stuk zwaarder dan 'normale' supplementen. Bovendien zeg je dat het geen injecties zijn, wat jij blijkbaar als een voordeel ziet. Maar AS in tablet vrom is een stuk zwaarder voor je lever. Je kan hier ook zeker niet zomaar mee beginnen te slikken, je zult er van te voren goed over moeten denken.

Ik hoop dat je je goed laat informeren voordat je hieraan begint!

"Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-

Comment

Ben het helemaal eens met Mr. n_K dat je niet zomaar moet beginnen.
                      Heb je al een schema uitgedacht?

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X