Alvast bedankt !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alvast bedankt !

Ik heb al redelijk wat suplimenten kunnen nemen zonder ze hier thuis er ook maar iets van afweten.(weet goeie verstop plaatsen )
    en ben er ook van aan het groeien gegaan maar het is moeilijk om altijd alles te verstoppen zeker als je wil gaan combineren.
    Ik had de laatste altijd op het werk staan
    ik probeer ook echt zoveel mogelijk op m'n voeding te letten en eet me te pletter.
    maar als je een dik jaar op hetzelfde gewicht staat dan begint je hoop een beetje te verkwijnen of heb ik dat alleen ?
    alvast bedankt voor de nuttige tips !!!
    groetjes van mij

Weet zeker dat je niet de enige bent.
    Als je voeding goed is wat je aangeeft en je blijft hangen op het zelfde gewicht moet je bij je manier van trainen zijn.
    Hoe train je nu, hoevaak per week, hoeveel setjes met hoeveel reps?
    Heb je genoeg rust?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb ook zo ongeveer dat probleem. Wordt wel sterker en iets groter maar niet zoals anderen dat doen. Binnenkort ga ik flink aan de lijnzaadolie als ik het eens koop. Mijn vet% ga ik dan flink verhogen naar de 30% per dag. Hopelijk komt er dan de gewenste (uiteraard wel reeële) groei.

Comment

Wat is dat lijnzaadolie is dat net zoiets als olijfolie?? En waar kan je dat kopen en hoe gebruik je het??
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Dient als bron voor essentiele vetzuren (=vetzuren die je lichaam nodig heeft, maar niet zelf kan produceren uit andere verzuren) vooral omega 3 vetzuren (alfa-linoleenzuur).

Het is te koop bij de drogist en de betere reformzaak.
          Sommige supermarkten verkopen het ook.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X