tribulus terrestris

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tribulus terrestris

Ik gebruik verschillende voedingssupplementen maar tribulus heb ik nog nooit geprobeerd. Ik lees er vanalles over en blijkbaar verhoogt het de natuurlijke testosteronproductie op basis van kruiden. Perfect legaal dus.
    Ik wil het eens proberen maar ben 20 jaar en sommigen beweren dat tribulus enkel geschikt is voor ouderen ( waarvan de natuurlijke testosteron - aanmaak op een laag pitje zit ) Mijn natuurlijke testosteronproductie is nu nog vrij optimaal, dus weet ik niet of ik iets heb aan dit supplement.
    Heeft iemand hier ervaring mee ?

Je geeft het zelf al aan Je test is goed en je bent 20 jaar, dus het heeft geen zin om dat te gebruiken.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
      Je geeft het zelf al aan Je test is goed en je bent 20 jaar, dus het heeft geen zin om dat te gebruiken.
      Mijn test is inderdaad goed, maar word het met tribulus beter of is dit geen noemenswaardig verschil ?

Comment

heeft voor jou geen enkele aanvulling

het word ook nog wel eens na de nakur van een as kuur gebruikt
        Who's the Chef

Comment

idd been zegt het al . zonde van je geld.
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Zou ik ook niet doen als ik jou was. Ik heb het zelf geprobeerd en merkte er helemaal niets van.
            Groei, Groeier, Groeist

Comment

Ik ben 19 jaar en ik had het is gebruikt een maand, maar veel verschil merkte ik niet. Behalve dat men spieren "harder" werden. Niet kopen dus

Comment

tribulus

Het zelfde werd er verteld met testo-sting daarbij kreeg ik ook nog een potje tribulus zelfs dit deed niets bij mij.
                Ik denk dat de beste suplimenten toch creatine en amino zijn.
                Met daarbij een goede shake en goed eten en hard trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X