dosering l-carnitine en guarana

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dosering l-carnitine en guarana

Heb gisteren deze twee supplementen gekocht voor in de cut ( na nieuwjaar ), weet er soms iemand hoe deze gedoseerd moeten worden.

Het aantal mg je best neemt per dag enzo...
    "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

L-carnitine zo'n 500-1500 mg. per dag.

Guarana weet ik niet.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Thx,

500 en 1500 ligt wel ver uit elkaar,
      denk dat ik dan maar zal beginnen op 500, verwacht er ook niet superveel van, gewoon steuntje in de rug

Comment

Geen flauw idee, maar neem aan dat er wel doseringen op de potjes staan?

Comment

1uur voor de cardio training in nemen stimuleerd de vetverbranding wat extra bij het afvallen
          ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

L-carnitine kun je redelijk hoog doseren zonder problemen. Maar ik zou gewoon de gebruiksaanwijzing aanhouden. Overigens is 1000 mg de meest gangbare hoeveelheid per dosering.

@terror
            L-carnitine stimuleerd de vetverbranding niet maar bevorderd het transport van vetten naar de mitochondriën in de spiercel. Klein detail

Uit de vetten wordt dan energie gewonnen door ze af te breken waarna er (weer) ATP (adenosine trifosfaat) gewonnen kan worden uit ADP (adenosine difosfaat) en uit fosfaat.
            Maar voor een optimale verbranding is ook een optimaal transport nodig.

en idd 1 uur voor de cardiotraining innemen. Na ongeveer 1 uur is het effect het best.
            Al kun je je afvragen of L-carnitine zinvol is om te gebruiken.
            Ergens op dit forum staat als het goed is uitgelgd waarom dat is. ik kon het zo snel niet vinden.

De dosering van guarana is mij ook niet bekent.
            Misschien moet je het eerst in een lage dosering proberen om te kijken of je de stof wel kunt verdragen (als je het niet eerder hebt gebruikt).
            Het is 2-3x sterker dan cafeïne. Het kan vervelende bijwerkingen hebben als je er niet zo goed tegen kunt.
            gr

Comment

bedankt voor de info.

En inderdaad shannasse er staan doseringen op het potje, maar ik wou het nog ff zeker weten. Soms zet de producent immers meer dan nodig op het potje omdat het voordeliger is voor hen.

thx voor de goede uitleg erik

Comment

je zou gewoon ff moeten kijken wat er voor jou het beste werkt
                de dosering op het potje is meestal net boven het gemiddelde
                Who's the Chef

Comment

Hallo waar heb je dat besteld (als ik mag vragen)

Comment

Is legaal dus mag je van ons gerust naar vragen in ieder geval, of de topicstarter ook zin heeft om het je te vertellen weet ik natuurlijk niet.

Comment

Oops, even topic uit het oog verloren. Ik heb je pm beantwoord Wilfredt

Comment

Op mijn flesje staat 2x daags 1 eetlepel.

Misschien dat het daarom niet werkte, te weinig genomen.
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X