Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De toekomst is hier met de laatste technologie in de rij met de Universal "Animal" producten: Animal Cuts.
Wat maakt de Animal Cuts zo revolutionair?
Simpel, het bevat meer actieve ingrediënten op het gebied van vetverbranding dan welk product dan ook.
Veel andere producten hebben 2 tot 6 ingrediënten. Wat dacht u van 29 ingrediënten die Animal Cuts heeft? En wat als deze nog eens aangevuld wordt met bijna 3.6 gram actieve vetverbrandings ingrediënten? U leest het goed, 3.6 gram, dus geen miligrams!
Animal Cuts heeft het allemaal. Het stimuleert de schildklier activiteit om het metabolisme te activeren. Het gaat tevens het "jojo" effect tegen wat ervoor zorgt dat het dieet alleen maar makkelijker vol te houden is. Het geeft je energie en houdt je in topvorm. Al met al een zeer compleet product waar alles in zit wat je maar nodig hebt om vet kwijt te raken.
Elke bus Animal Cuts bevat 42 zakjes (3 weken cyclus).
Aanbevolen dosering: neem 1 zakje Animal Cuts in de ochtend en een tweede in de namiddag op een lege maag. Neem niet meer dan 2 zakjes binnen 24 uur.
Animal Cuts tips:
Animal Cuts en Animal Methoxy Stak zijn ontwikkeld om samen te werken voor het beste resultaat. Bij gelijktijdig gebruik van deze twee producten moet u er wel op letten om deze niet op hetzelfde tijdstip in te nemen. Zorg ervoor dat er steeds 3 tot 4 uur tussen zit.
Animal Pak en Animal Max kunnen op elk gewenst moment en met beide producten worden gecombineerd. Voor superieure resultaten neemt u Animal Cuts en Animal Methoxy Stak samen met Animal Pak. Animal Pak is "het" product dat u op elk gewenst tijdstip van de dag kunt gebruiken.
Te verwachten resultaten met Animal Cuts:
-toename van musculaire en vasculaire definitie
-thermogene factoren
-vetverbranding
-vetafbrekend
-vergroot het celvolume
-energie
-voorkomt vetopslag
Als er revalutionair in het stuk staat kan je het net zogoed niet lezen
Veel andere producten hebben 2 tot 6 ingrediënten. Wat dacht u van 29 ingrediënten die Animal Cuts heeft? En wat als deze nog eens aangevuld wordt met bijna 3.6 gram actieve vetverbrandings ingrediënten? U leest het goed, 3.6 gram, dus geen miligrams!
Zout is ook een ingrediënt..
Het gaat tevens het "jojo" effect tegen wat ervoor zorgt dat het dieet alleen maar makkelijker vol te houden is.
Het jojo effect treed pas op als mensen stoppen met diëten, en daarna weer in volgens hun oude eetgewoontes leven. Dus ik zie het verband tussen het jojo effect en het volhouden niet..
Het stimuleert de schildklier activiteit om het metabolisme te activeren
Het geeft je energie en houdt je in topvorm. Al met al een zeer compleet product waar alles in zit wat je maar nodig hebt om vet kwijt te raken.
Al met al? Er zitten veel ingrediënten in.. prettig. Het stimuleert schildklier activiteit, in hoeverre zorgt dit voor een snellere stofwisseling?
Het geeft energie en houd je in topvorm(zozo dat ook nog, waarom dan? want er zitten veel ingrediënten in?) .. bij elkaar geraapt zooitje..
-toename van musculaire en vasculaire definitie Lijkt me logisch als je ervan afvalt.
-thermogene factoren Er zit dus cafeïne of Ephedra in, vandaar die energie.. waarom vertellen ze dat niet?
-vetverbranding Komt dit niet
-vetafbrekend op hetzelfde neer?
-vergroot het celvolume
-energie
-voorkomt vetopslag
Vind het vreemd dat er weinig over de inhoud van het product word verteld. Iedereen kan wel een product op de markt brengen, en schreeuwen dat het helpt met afvallen.
Tot zover mijn afkraken van dit product ik heb het verder nog nooit gebruikt hoor. Dus of t werkt? i don't know. Als ik jou was zou ik gewoon een onsje minder eten en nog wat extra hardlopen. Behaal je ook die extra resultaten wel mee.
Al met al? Er zitten veel ingrediënten in.. prettig. Het stimuleert schildklier activiteit, in hoeverre zorgt dit voor een snellere stofwisseling?
Grtz. David.
Het stimuleren van de schildklier zorgt wel degelijk voor een snellere stofwisseling.
"De schildklier heeft vooral effect op de stofwisseling. Hiermee bedoelen we het proces waarbij voedsel wordt omgezet in energie. Ook hebben we de klier nodig voor een normale hersenfunctie.
De werking van de schildklier berust op het afscheiden van een groep jodiumhoudende stoffen die schildklierhormonen worden genoemd. Deze hormonen verspreiden zich door het hele lichaam en stimuleren de stofwisseling. Jodium is zeer belangrijk voor het functioneren van de schildklier"
Wat niet wegneemt dat ik dit product nooit zou kopen
"Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
Het geeft energie en houd je in topvorm(zozo dat ook nog, waarom dan? want er zitten veel ingrediënten in?) .. bij elkaar geraapt zooitje..
Een gestimuleerde werking van de schildklier zorgt voor een versnelde stofwisseling. De mate waarin is niet te voorspellen want dat ligt aan de T3-T4 verhouding.
Ik denk dat dit spul niet bijdraagt aan je vetverlies. het enige wat werkt is goede voeding in combinatie met cardio.
Het kost je een hoop geld dit soort produkten wat je beter kunt investeren in goede voeding.
De T3 en de T4 zijn hormonen die de schildklier (o.a.) vormt. Deze hormonen bepalen deels de snelheid van je stofwisseling.
Die verhoudingen zijn voor iedereen anders.
Een fabrikant kan daar helemaal niets over vermelden op de verpakking.
Iemand ervaring mee? Of is er beter spul om te cutten?
Mzzl.
Geen ervaring mee. Maar weet bijna zeker dat het niet werkt. Supplementen gebruiken tijdens het cutten vind ik overigens ook niet nodig.
Als je echt iets wil gebruiken om te cutten neem dan stackers. Met efedra en caffeine. Werkt zeker, alleen zijn hardkloppingen en slapeloze nachten gegarandeerd.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment