Welke eiwitshake?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke eiwitshake?

Wat is op het moment de marktleider wat betreft eiwitshakes?

Ik vraag me dit af omdat de prijzen enorm verschillen tussen eiwitshakes dit zit hem waarschijnlijk in de samenstelling ervan maar misschien doen de goedkopere shakes niet onder aan de dure shakes. Wat zijn dan de echt grote verschillen tussen de shakes? Ik weet bijvoorbeeld dat sommige shakes veel plantaardig eiwit (soja) gebruiken wat veel goedkoper is.

Greetz Banaan
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

2.3 kg voor zo'n 50 euro is een goede prijs. Dan heb je bij de meeste companies goede kwaliteit. Ik ben nu zelf met een kwaliteits leverancier bezig een deal te maken. Dus als je wilt kan je even wachten... miss dat je er nog voordeel uit haalt. Voor welke smaak ga je? banaan?
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik neem altijd wheyshakes, zelf heb ik altijd de shakes van mdy. Ik ben daar wel tervreden over. Deze lossen lekker op in melk dus niet van die vieze klonters, de smaak is ook lekker dus geen rare smerige smaak wat je bij sommige shakes wel eens kan hebben.
      Daar zit dus wel vaak verschil in, de smaak, oplosbaarheid, samenstelling. Dit heeft ook allemaal invloed op de prijs

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik heb Whey van Revolutions, prijstechnisch kwam die beter voor mij uit de bus.
        Denk overigens dat er niet echt slechte eiwitten op de markt zijn, maar kan me allicht vergissen.

Greetz.

Comment

Heb zelf de whey van Inner Armour via Sportfood, vind het een prima prijs/kwaliteit verhouding.
          Zijn uiteraard veel merken die echt wel goed zijn, toch zegt in dit geval de prijs wel degelijk iets over de kwaliteit. Extreem goedkoop kan gewoonweg niet echt goed meer zijn omdat zowel de juiste grondstoffen als de juiste verwerking nu eenmaal geld kosten.

Comment

Ik heb altijd whey proteine gehad van mdy. Die zijn best wel goed. Ik kocht ze bij de sportschool en daar betaal je natuurlijk ook de hoofdprijs. Nu ga ik de whey proteine proberen die ik heb gekocht van de tuinen. Die is de helft goedkoper. De samenstelling is wel anders maar ik ga het gewoon proberen..... en als het me niet bevalt koop ik gewoon weer mdy

gr

Comment

Ik probeer van alles uit en dat doe ik al meer dan 10 jaar. MDY heeft zichzelf uit de markt geprijst, vind ik, dus dat koop ik al jaren niet meer. Gebruik nu wat producten via Sportfood, welke een eerlijke prijs hebben en een goede smaak. Voor aanbiedingen van goeie, lekkere shakes sta ik altijd open.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Je hebt tegenwoordig verschrikkelijk veel merken/soorten whey. De kwaliteit is van de meesten gewoonweg goed te noemen.

Zelf gebruik ik de whey isolaat van powersupplements voor en na de training. De andere proteinepoeder die ik gebruik is protein 80 van xxlnutrition.
                Last edited by KeepItReal; 06-01-2007, 19:05.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                  Ik heb altijd whey proteine gehad van mdy. Die zijn best wel goed. Ik kocht ze bij de sportschool en daar betaal je natuurlijk ook de hoofdprijs. Nu ga ik de whey proteine proberen die ik heb gekocht van de tuinen. Die is de helft goedkoper. De samenstelling is wel anders maar ik ga het gewoon proberen..... en als het me niet bevalt koop ik gewoon weer mdy

gr
                  een maat van me heeft ook is eiwitten van de tuinen genomen en was echt niet te zuipen gadver damme

ik heb net een pot van cgottic nutrition of zo iets bennen
                  die is supper lekker

dat klonteren had ik ook maar bij mij kwam het doordat ik eerst het poepder en dan de melk in me mixer deet
                  nu anders om en nergens last van
                  Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X