vendetta is dit wat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vendetta is dit wat

Hallo allemaal ik wilde vendetta gaan gebruiken maar heeft iemand hier ervaring mee, het lijkt mij goed spul als ik het zo lees, maar ja iedereen loofd zijn eigen product natuurlijk de hemel in. dus wat is wijsheid.

gr.wilfred.

Vendetta - XTreme Formulations

Daar staat het gebruikelijke verkoopspraatje.

Ik zou er echt mijn geld niet aan verspillen.
    Je bent beter af met een goeie whey daar zitten de essentiële aminozuren ook in.
    "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Misschien een linkje ofzo erbij?
      Ga het hoogstwaarschijnlijk toch niets vinden omdat het vast weer in de enorme hoop poeha thuishoort maar goed...

Comment

niet doen.

Citaat van de site:
        Welkom bij de nieuwste revolutie op sport supplementen gebied! Rechtstreeks vanuit Amerika is hier Vendetta. Iedereen in Amerika heeft het er over; maar nu is het eindelijk in Europa verkrijgbaar. 5 jaar lang onderzoek en 34 wetenschappelijke studies zijn voor de ontwikkeling van Vendetta nodig geweest. Dat wachten wordt beloond, want Vendetta zal je verbazen. Het zal je training en spiergroei met maar liefst 400% verbeteren. Dit product zal je training vanaf nu voorgoed veranderen. Vendetta wordt je nieuwe trainingsmaat.

Vrije vorm Essentiele Aminozuren: Dit zijn absoluut de sterkste aminozuren die zorgen voor spieropbouw. Vrije vorm betekent dat je lichaam ze niet meer hoeft te verteren. De aminozuren gaan rechtsreeks naar je spieren. Elk ander eiwit of aminozuur moet eerst verteerd worden. Voor de werking van vendetta is het absoluut noodzakelijk dat je lichaam zoveel mogelijk voedingsstoffen binnen krijgt zonder dat het iets moet verteren.

D-glucose: Pure brandstof voor je spieren. Ook D-glucose hoeft niet verteerd te worden, maar wordt rechtstreeks door je spieren opgenomen. D-glucose is een revolutionaire nieuwe koolhydraat bron. Het laat zich nergens mee vergelijken!

Extra elektrolyten: Dit zijn verschillende mineralen die je lichaam verliest tijdens een training. Ze zorgen voor optimale doorbloeding, vocht en brandstof in je spieren. Ze zijn absoluut noodzakelijk om je prestaties te verbeteren

Dat bovenste roepen die marketeers over ieder nieuw product.

D-glucose is gewoon dextrose. Gewone suikers die je ook uit druivensuiker kan halen (als je ze echt nodig acht).

Elektrolyten zijn mineralen als magnesium, calcium en kalium. Zou niet weten hoe deze spiergroei (toename van 400%!!) moeten bevorderen op die onnatuurlijke wijze die Vendetta claimt.

Aminozuren werken wel maar indien je die zou willen gebruiken waarom € 60 voor een pot uitgeven die binnen een maand leeg is.

Groei, Groeier, Groeist

Comment

Jaja vendetta , smaakt lekker maar dat is dan ook al.
          Ik ben er ook ingetuind, 64 euro voor een maanddosis NIETS.
          Geef hier zeker geen geld voor, en als je een pre-workout supplement nodig acht kan ik je wel no-explode van bsn aanraden, dit geeft je wel de extra aandacht voor dat extra setje .
          Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

vendetta is rommel en smaakt ook nog nergens na gore shit.

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X