Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
jullie maken het mij zo moeilijk xD op dbb forum heb ik ook al zoiets staan word overspoeld door reacties van deze is goed blabla hartstikke bedankt voor de reacties in ieder geval maar kieze word moeilijk niet normaal
Geen weightgainer kopen maar maken met whey, brinta en melk. Minder suikers en je hebt de controle over voedingswaarde.
Ik gebruik zelf de proteïne matrix van de B&F shop. Goede voedingswaarde en een blend van verschillende eiwitten.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Hou dat maar bij een idee......
De mix is goed op elkaar afgestemd, als je gaat experimenteren dan kan de verwachting hoger worden dan het resultaat.
Volg verder je gevoel bij wat je wil nemen.
Maar beperk je bij nemen in 2e instantie tot wat er door de fabrikant is voorgeschreven zonder extra te mengen.
ik heb 2 x over aardbei besteld super shake! maar laatst cappuccino geprobeerd bij een vriend smaakt VRESELIJK LEKKER.. zeker een goede aanvulling in de voedingschema
Whey perfection heeft volgens mij exact dezelfde waardes als gold standard whey. Gebruik het nu een paar maanden, de beste whey die ik ooit gehad heb. Berry en banaan zijn werkelijk fantastisch. Zeker doen!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment