review: N.O. Xplode 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ringo1 View Post
    ik neem nu al een 6 dagen de no-xplode, en zit al aan het max van scoops (3scoops) en moet zeggen dat dit bijna niets doet dus voor mij zeker geen meerwaarde
    In wat voor opzichte doe het niets met de 3 scoops zul je op zijn minst hartkloppingen krijgen, krijg er zelf een goede focus van maar drink ook verder nooit echt caffeine

Comment

Originally posted by Protasius View Post
      In wat voor opzichte doe het niets met de 3 scoops zul je op zijn minst hartkloppingen krijgen, krijg er zelf een goede focus van maar drink ook verder nooit echt caffeine
      Hey, het enige dat ik voel is dat ik meer zweet, maar een echte pump krijg ik er toch niet van

Comment

Een pomp krijg je ook door te trainen en niet door de pre workout zelf. Als het goed is word je van 3 scoops wel wat meer gefocussed en energieker en heb je zin om te knallen in de sportschool. Is dit niet het geval zou ik er maar meteen mee stoppen, zonde van je geld.

Comment

Het is niet dat ik er totaal niets van voel, maar had er toch iets meer van verwacht,
          vroeger nog pump-efex gebruikt van maximize en dat voelde ik zeer goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X