ervaringen stackers gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ervaringen stackers gevraagd

hallo, ik heb wat vraagjes over stackers (efra vrij)

mijn vrouw en ik trainen al iets meer als 3 jaar 3 maal per week, maar we zouden nog paar extra kilo's willen afvallen wat er bij ons moeilijk van af gaat.

nu hebben we liggen zoeken en blijkt dat stackers zouden werken voor wat extra gewicht te verliezen. nu zie ik dat er 4 soorten stackers zijn, welk is het beste voor ons?

ook vraag ik me af als ze nadelen hebben en welke. kan het psychische klachten veroorzaken? b.v. depresies,angsten, paniektoestanden of stemmingswisselingen,of eventueel lichamelijke klachten. iemand ervaring?

groetjes sammy.

Met alleen stackers ga je niet afvallen, voeding is de key.
    Wellicht eet je gezond maar eet je teveel of op verkeerde tijden de verkeerde verhouding dit kan het afvallen vertragen. Dus ik zou eerst een voedingschema maken.

Stackers (efedra vrij) werken nauwlijks.

Psychische klachten lijken me sterk, ik zou me verbazen als je stackers neemt en je daarvan een depressie krijgt, het is toegestaan bij de nederlandse wetgeving en is voor 99% een natuurlijk product.. En als het goedgekeurd is door de nl wetgeving wil dit heel wat zeggen (mierenneukerij). Alle producten die wel hun werk goed uitvoeren waarvan je 100% kunt stellen dat ze dusdanig effecten hebben op korte termijn staan allemaal op 'the forbidden list'
    Last edited by gain is pain; 01-04-2012, 00:32.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

He daar.

Geen pil of drankje zal het vet voor je verbranden, de vetburners/stackers zorgen ervoor dat jouw lichaam in vetverbrand'modus' geraakt, dit word doorgaans bereikt doordat het middel je lichaamstemp en hartslag verhoogt, hierdoor zal de beschikbare snelle energie eerder zijn opgebruikt en zal je lichaam sneller overgaan tot het aanspreken van de vetreserves, of deze mannier wenselijk is mag een ander beoordelen.
      Welke het beste werkt voor jou/jullie zul je proefondervindelijk moeten proberen omdat ieder anders reageerd en of ervaringen heeft met dit soort sups.

Wat een betere 'stacker' is (zul je wel een aantal keren zijn tegengekomen hier op bn) is.
      -voedingschema.
      -training.
      -cardio.
      -voeding na training

Een goed voedingschema mn wat eet/drink je voor en tijdens training en hoe ver van tevoren?
      Is jouw training intensief genoeg (tijdsduur training, tijdsduur tussen sets), krachtraining is nog altijd een der beste vetburners (zoniet de beste), door dat je spieren tijdens training veel energie gebruiken.
      Aangezien jullie al een 3 tal jaren trainen (zijn waarschijnlijk fit genoeg) kun je overwegen om na training een hiit cardio te gaan doen welke door veel BNers word gezien als uiterst effectieve cardio en hoeft niet meer dan 20 min na je training in beslag te nemen, zie link http://forum.bodynet.nl/afslanken/30...-lit-hiit.html
      Indien je Hiit gaat doen is het van belang om te weten dat je lichaam hierdoor na training nog een tijdje vet blijft verbranden (door een Bner mooi afterburner genoemd) zodat je zorgt dat buiten je eiwittjes je kort na training geen maaltijden/nieuwe energie gaat nuttigen...

Om terug te komen op jou vraag, ik ben (helaas) nog geen wondermiddel tegen gekomen (buiten degene besproken in geheel andere topic),mischien zijn er wel Bners welke goede ervaringen hebben met de sups welke jij/jullie overwegen.

succes

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        Psychische klachten lijken me sterk, ik zou me verbazen als je stackers neemt en je daarvan een depressie krijgt, '
        met die oude stackers met efedra misschien omdat die je stofwisseling fucken.
        maar deze zit idd weinig spannends in tegenwoordig.
        Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

6 of 7 x eten (kleine porties) per dag / eventueel 3 tot 6 gram visolie per dag

Voeding wat in orde brengen, niet denken dat je alles gaat moeten afwegen want bij jullie gaat het toch niet om spiergroei vermoed ik.

Met enkel richtlijnen kan je al ver komen.

vis, kip, kalkoen, biefstuk, rundsgehakt, rood vlees, scampis, mosselen, garnalen, er zin massas producten die lekker zijn en toch weinig koolhydraten bevatten

veel groenten eten voor te vullen en daarbij een goed stuk vlees/vis zoals hierboven vermeld

Denk in jullie geval dat koolhydraten de boosdoener zijn,

en probeer na je avondmaaltijd niet meer te snoepen/eten
          Pain is Temporary, Pride is Forever

Never Ever Give Up

Comment

mijn voeding zit goed, snoepen doe ik niet en eet maar 1 maal per week junk food, frietjes,pitta of dergelijke. wat ik inderdaad verkeerd doe is s'avonds nog eten omdat ik medicatie neem die me savonds een hongergevoel geven.de producten hier in huis zijn allemaal light en daar gebruik ik nog zo weinig mogelijk van, koolhydraden zijn inderdaad een minpunt in mijn voeding en s'vrijdags alcohol. maar ik hoef ook niet kurkdroog komen te staan en een paar kilo's minder maakt me al tevreden, meestal kom ik tegen de zomer mooi te staan maar door een of andere reden komt het tegen de herfst er stilaan terug erbij.

in de fitniss waar ik train meten ze bij me ook steeds een vochtpercentage van rond de 50 procent wat me veel lijkt, vergeleken mat andere zou het dacht ik 30 procent zijn.

mijn trainingen zijn nogal zwaar en ik rust niet echt uit, ik ga redelijk vlug door naar het volgende oefening. mijn schema's wissel ik per 4 a 6 weken af, en vaak doe ik schema's met veel herhalingen en meer cardio.

bij mijn vrouw ligt het anders, ze is 5 maanden geleden bevallen van ons zoontje en ze heeft bijna haar lichaamsbouw terug, maar net die extra wat we willen verliezen had het makkelijker gemaakt door een ruggeduwtje, toevallig kwamen de stacker aan het woord daarme mijn vragen.

groetjes sammy.

Comment

je kunt beter 10 min extra rondje wandele. ooit ergens geleze dat je ongeveer 200 kcalverbrand met 1 pilletje. vind ik niet het geld waard. kan geen bewijs geven dus weet het ook niet zeker maar denk dat het vrij zonde van je geld is of het moet voor de beurs niet uit maken natuurlijk

Comment

Als je 5 maanden geleden bevallen bent zit je nog bomvol hormonen die het afvallen misschien verhinderen.
                Was bij mij wel zo. En van de een op de andere dag vlogen de kilo's eraf.

Comment

Heb je soms antidepressiva waar je dat hongergevoel van krijgt?

Comment

volgens mij ga je meer nare bijwerkingen hebben van de nieuwe ephedra vrije stackers dan de echte.
                    Lees maar eens over lipo6 of zoiets. Veel depressie klachten. Op ephedrine ga ik goed , alleen de crash is wel sneu. What comes up must come down..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X