welke whey gebruik je

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke whey gebruik je

Zoals de titel al zegt; welke whey gebruiken jullie. Er zijn ondertussen zoveel merken, soorten en smaken dat ik wel eens benieuwd ben welke jullie gebruiken momenteel en welke er bovenuit steken.

Zelf heb ik momenteel whey perfection van body en fitshop, straciatella, miscellar caseine van b & f nutella, en mass gainer van mutant strawberry banana creme
    -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

http://forum.bodynet.nl/search.php?searchid=930471
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zijn teveel topicz over.

inb4 lockzz

Comment

Whey perfection van b&f. smaak vanille, en sunny peach.

Comment

Hoe het werkt waar het voor dient en wat het allemaal doet weet ik, waar ik het kan kopen weet ik ook. was enkel benieuwd naar wat de mensen nu, momenteel gebruiken. dit veranderd toch vaak en blijft toch niet hetzelfde?

Comment

Ik vraag me af of er iemand al eens een duurder merk heeft gebruikt en hierin dan verschil heeft gemerkt tegenover de goedkopere huismerken. zelf heb ik o.a al van ronnie coleman signature series gehad maar eigenlijk geen verschil gemerkt behalve dat ie echt heel lekker van smaak was

Comment

Originally posted by jxh0101 View Post
              Ik vraag me af of er iemand al eens een duurder merk heeft gebruikt en hierin dan verschil heeft gemerkt tegenover de goedkopere huismerken. zelf heb ik o.a al van ronnie coleman signature series gehad maar eigenlijk geen verschil gemerkt behalve dat ie echt heel lekker van smaak was
              Ik heb wel eens Explosive Line whey gehad. Die is best prijzig. Ik zelf zag dat er echt wel een verschil tussen de Explosive Line en de Whey perfection van B&F zat qua groei in een korte tijd.

De Explosive Line vond ik dus beter, maar is gewoon te prijzig per maand.

Comment

Whey perfection van b&f!

Comment

Denk dat je weinig "verschil" zal merken op korte termijn als je goedkope benf met een duurder merk vergelijkt.

Welke kip kopen jullie? Ik die van de hoogvliet.
                  Welke tonijn kopen jullie? Die van een euro bij de hoogvliet.
                  Welke havermout kopen jullie? Die van 40 cent bij de albert heijn.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Denk dat je weinig "verschil" zal merken op korte termijn als je goedkope benf met een duurder merk vergelijkt.

Mijn havermout zijn die haferflocken voor 34 cent ofzo.

Comment

'k heb al verschillende whey soorten gebruikt mijn favoriet tussen de rest is absoluut Gold standard 100% whey protein , kan je een beetje vergelijken met de whey perfection van body&fit shop van producten dat in de pot zitten ,
                      allen heeft wel de gold standard Microgefilterde Whey Proteine Isolaten

Momenteel mijn eerste pot Whey perfection van body&fit shop ( bananensmaak ) heel lekker trouwens , smaakt niet zo chemisch als andere goedkopere merken ! ik zit nu btw op het einde van mijn pot en als ik nu zou mogen kiezen tussen die 2 zou ik zeker voor de Gold standard gaan , ik stond gewoon veel Leaner, en had er meer zin van om te trainen ,

dus mijn besluit is genomen ik blijf na deze pot alleen nog bij Gold Standerd , prijs is niet spotgoedkoop maar als je het nog niet hebt gebruikt zeker doen !

btw mijn spot / buddy is momenteel die van ronnie coleman aan het gebruiken die van 29 / gram proteine per serving , De Gold standard heeft wel maar 23:/proteine per serving maar ze zijn wel microgefiltreerde proteine , met andere woorden je absorbeert ze gemakkelijker in uw lichaam ! grtz

Comment

Originally posted by Nocerino View Post

ik heb al 'goedkope proteine 'gebruikt waar je letterlijk 100x op een dag scheten van moet laten en zo opgeblazen van staat als een pop , er is wel degelijk een reden dat de meeste ietsje duurder zijn , dus zeker niet gaan voor het allergoedkoopste !
                        Iso whey / Gold standard

Comment

B en f whey perfection. 5kg emmers zijn zo handig.

Vroeger xxl maar ze zijn van hun emmers afgestapt, big mistake voor mij. In de gewone potten met men handen zitten dan hangt alles vol... een kleine domme reden maar genoeg voor mij ;-)

Kwa smaak zijn beide perfect.
                          http://www.facebook.com/extremefitness2013
                          for fitness and bodybuilding motivation

Comment

Die ene met eiwitten!
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Whey perfection van B & F cookies and cream
                              One hour of pain every day, produces a lifetime of pride!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X