anabolic ZMA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    No vid no proof
    Je weet dat er video halters en weights zijn he?
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

ZMA, weggegooid geld. Valt imo in de zelfde categorie als zoiets als tribulus terrestris. Niet doen.

This is just my advice, but you can do the FUCK you wanna do!

Comment

Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
        ZMA, weggegooid geld. Valt imo in de zelfde categorie als zoiets als tribulus terrestris. Niet doen.

This is just my advice, but you can do the FUCK you wanna do!
        Maar dat is nog eens een goed advies zeg?Echt fantastisch, het mooiste advies wat ik ooit heb gelezen
        En de achterliggende gedachte ervan is?
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Alle noemenswaardige superhelden gebruiken het. Spiderman, Thor, Captain America, Asterix, etc. Hulk en Obelix hebben meer dan de voorgeschreven hoeveelheid genomen, met alle gevolgen van dien.
          Obelix is een een ketel UNIVERSAL( anabolic sterol complex ) gevallen toen hij klein was, das anders....
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Maar dat is nog eens een goed advies zeg?Echt fantastisch, het mooiste advies wat ik ooit heb gelezen
            En de achterliggende gedachte ervan is?
            Graag gedaan Robbie!

btw, was jij ook niet degene die een paar weken geleden in een topic zonder onderbouwing zei dat glutamine weggegooid geld was? Jij ook bedankt voor dat geweldige advies, dankjewel!

Comment

Ik vraag me trouwens af of iemand nou al een review kan geven van dat wondermiddel Natural Sterol Complex (Hoezo Anabolic sterol complex, zo heet dat product toch helemaal niet?)
              Er hadden toch best wat mensen hier zo'n potje gehaald? Ik vermoed dat ze niet meer durven te reviewen omdat er waarschijnlijk weinig aan te merken valt?

Comment

Waarom zou je dan niet "durven" reviewen. Kunt toch gewoon zeggen of t troep is, of niet?
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                  wondermiddel!!!Ik kon 150 banken, nu 375 kg!!!bizar spul.

niet normaal he dat spul , past er wel zoveel gewichten op die stang dan

Comment

Einigkeit und Recht und Freiheit fĂĽr das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrĂĽderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

2 stangen tegelijk pakken ken makkelijk met dat spul :P

Comment

Ik gebruik anabolic zma van b&f nu al 2 weken , dagelijks 2 capsules voor het slapen gaan. Moet eerlijk bekennen dat ik er niks, maar dan ook echt NIKS van voel. Oh jawel, wacht, behalve het bekende gevoel van genaaid te zijn!!! Zoals bij zoveel sups... Zucht
                        Don't you know, pump it up, You've got to pump it up

Comment

Als dat gevoel bij je bekend is waarom probeer je het dan keer op keer?
                          Einigkeit und Recht und Freiheit fĂĽr das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrĂĽderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Ik blijf hoop hebben op een wondermiddeltje Net zoals ik blijf hopen ooit de Lotto te winnen.

....je weet dat 't niks word , maar toch gok je er op!

Comment

Of jr vind het Lekaah om elke keer genaaid te worden
                              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                                Of jr vind het Lekaah om elke keer genaaid te worden

Monnomnom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X