Unstoppable = stoppable

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by generation_iron View Post
    Ben ik toch niet de enige Met caff zit ik ook al snel op 600 mg.. Probleem met die zooi is dat je gauw denkt het altijd nodig te hebben. Want zonder traint dan plots niet meer zo fijn. Dit had ik vooral bij die DMAA versies, het duurde wel weer ff voordat ik die trainingsagressie terug had. Zit waarschijnlijk een groot deel tussen de oren, maar ook dat telt.

echt precies dit.. laatst paar keer zonder gedaan omdat ik daarna nachtdienst had dus wilde niet al te veel caffeine op een dag. Nou wat een kut trainingen waren dat. wilde na half uurtje al jankend naar huis
    Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
    Doel eind 2015: 100kg
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

jaja het is zover jongens, hij is in de super sale bij bodyenfitshop voor €20. Unstoppable - Dedicated Nutrition | Body & Fitshop
      16 jaar: bp: 6x88kg dl: 8x108kg sq:8x108kg mp: 8x 63kg

Comment

ja had ik gelezen, die pruttel gaat de schappen uit
        Mangs wa, aait nich

Comment

Heb het ook 2 weken gebruikt, tijdens de training perfect meer kracht en concentratie, maar wordt erna super duizelig helaas pff

Comment

vandaag voor het eerst een pre workout gebruikt in de vorm van Unstoppable. keurig 1 scoop gedaan en een uurtje ervoor gegeten.
            Mwahhhhhhh merkte behalve wat zweten en na het overeind komen bij de BOR wat duizeligheid niet veel van het goedje.
            hoe lang van te voren niet eten?
            ben wel een koffie leut dus wellicht dat de oorzaak ?
            "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

Denk een uurtje wel goed is, zelf deed ik altijd een halfuurtje..

Comment

Het beste is om een paar uur voor de (pre-)workout niet te eten voor de ideale werking.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

en hij mag niet meer verkocht worden hij is net van de site afgehaald. heb er gelukkig nog 2 potjes van staan
                  Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                  musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Toevallig, zwager gister drie potjes besteld nog voor ons beide :')
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Vorige week 2 potjes besteld. En vrijdag de meest gekke training ooit gehad maar is ze voorraad gewoon op of mag het niet meer worden verkocht.
                      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Voorraad is nog niet helemaal op zeiden ze op DBB. Het mag nu niet meer verkocht worden, gelukkig heb ik nog 2 potjes staan.
                        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

kan je daardoor nu niet meer meedoen aan een naturel bodybuilding contest of hoellang duurt het nou voordat het e lichaam uitis?

Comment

Originally posted by basieeee View Post
                            kan je daardoor nu niet meer meedoen aan een naturel bodybuilding contest of hoellang duurt het nou voordat het e lichaam uitis?
                            Nu ben je geen natty meer dus kan je net zo goed tren gaan zetten...
                            Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                            musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Ik ben net door mijn laatste potje heen. Ben nu over gestapt op Assault. Iets minder maar zeker niet slecht

Comment

Had er 2 besteld voordat ze eruit gingen. €20,- per potje en alleen 1/2 doseringen op een legday pakken! Ging lekker lang mee zo en het effect was ook wel lekker! Gebruik alleen geen pre's meer denk niet dat er veel die te koop zijn echt iets toevoegen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X