Hallo dit is denk ik wel makkelijk aangezien het steeds duurder wordt bij KRACHTVOEDING.NL 3 potten van revolutions voor 106,88 gratis verzendkosten en vrij snel in huis.
whey eiwit shakes aanbieding
Collapse
X
-
Originally posted by big boy View PostHallo dit is denk ik wel makkelijk aangezien het steeds duurder wordt bij KRACHTVOEDING.NL 3 potten van revolutions voor 106,88 gratis verzendkosten en vrij snel in huis.
Bij Body-Food betaal je voor 100% Whey-80 slechts 48.- euro per 4 kilo.
Meer weten stuur een mail naar [email protected]
Medio januari 2008 komt onze nieuwe website on line.
Alle info ontvang je nu in een bijlage.Last edited by Body-Food; 19-11-2007, 19:36.
-
Originally posted by been View Post106 eur vor hoeveel kg?
1 maatschep levert 30 gram product, waarvan 21 gram eiwit.
3 x 30 gram = 90 gram waarvan 63 gram eiwit is, 100 gram bevat dan ± 70 gram eiwit, de rest is dan vet en suiker (lactose + fructose).
Dit stond er ook nog bij:
V) Zit er zoveel verschil tussen eiwitten?
A) Ja, gigantisch! Het produceren van eiwitten is een moeilijk en ingewikkeld proces. Als dat niet goed gebeurt krijg je geen eiwitten, maar een pot erg dure zoetstof.
Volgens mij is dit helemaal van toepassing op dit product.Last edited by Body-Food; 23-11-2007, 16:46.
Comment
-
Originally posted by ttom View PostIk heb al een tijdje deze Whey van Revolutions en die teksten kloppen zeker die eronder staan, sowieso qua smaak die is echt super! naja ik ben er tenminste heel tevreden over, neem geen andere meer als Revolutions maarja dat is mijn mening he
grtz
Dat eiwitten ergens anders voor bedoeld zijn maakt niet uit, dat is jou mening.
Eiwitten produceren is inderdaad een duurzaam proces, eiwitten mengen met andere producten is niet zo moeilijk. Dat doe ik al meer dan 25 jaar en nog steeds met succes, alleen moet je wel weten waar je mee bezig bent.
Dat product van jou, wordt gewoon in Europa geproduceerd!Last edited by Body-Food; 23-11-2007, 16:46.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment