Wat missen jullie nog op mijn site Body-Food® International
Wat missen jullie
Collapse
X
-
Ik persoonlijk mis niet zoveel op je site..Behalve een speciale korting voor modjes van bodynet..
Wat ik wel erg goed van de site vind is dat je proefmonsters kan bestellen, dit wil ik dan ook graag bij je doen..
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
-
Nette site hoor. Wellicht kun je inderdaad de verpakkingen erop zetten, maar verder is hij mooi, rustig en overzichtelijk."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by harold View PostIk persoonlijk mis niet zoveel op je site..Behalve een speciale korting voor modjes van bodynet..
Wat ik wel erg goed van de site vind is dat je proefmonsters kan bestellen, dit wil ik dan ook graag bij je doen..
Grtz..
Comment
-
Originally posted by Body-Food View PostHet gaat niet wat erom heen zit, maar wat ER IN zit.Becoming a human juggernaut!!!
Comment
-
Originally posted by Heineken View PostKlopt, maar deze inhoud vers houden is ook belangrijk. Wanneer ik een supplement koop vind ik het persoonlijk fijner dat het in een hersluitbare verpakking zit. Ik prefereer zodoende dus bijvoorbeeld een pot van 4kg boven een zak van 4kg.
Ook heb je dan veel opslag nodig, wij kunnen wel een emmer met een hersluitbaar deksel erbij leveren, tegen kostprijs. Die kun wederom gebruiken voor diverse doeleinden.
Ik had het al elders aangegeven dat ik deze mogelijkheid, zal gaan aanbieden op de site.
Maar toch bedankt voor je opmerking
Comment
-
Originally posted by Spectral View Postzou een zeer goed idee zijn, apart bestelbare emmers met een volume om 4kg in op te slagen.
alsook shakebekers misschien?
De allernieuwste Shakebekers zijn al besteld.
Ook deze zullen in combinatie met producten GRATIS worden weggegeven, bij afname van producten die je moet mixen. Kijk regelmatig op de site of deze vaatwasmachine bestendige shakebekers al binnen zijn.
Comment
-
Zal eens naar je site kijken aangezien je om feedback vraagt:
1. Je hebt 2500gr Whey voor 47,50 euro. Als je er 2 besteld betaal je dan 2x of krijg je dan een kleinere korting zoals 2 voor 85euro ofzo. Aangezien dit een produkt is die velen standaard aanschaffen zou een kleine korting naar mate je meer tegelijk besteld positief kunnen uitpakken.
2. Misschien idee om over te stappen op hersluitbare emmers en dat je dan als extra losse zakken whey in je assortiment opneemt? Dan kunnen mensen de emmers behouden en simpelweg bijvullen. Dit als alternatief van het verhaal hier boven.
3. Vis Olie capsules is een must. Dit helpt niet alleen voor afslanken, maar ook voor algemene gezondheid
4. Multi Vitaminen & Mineralen voor een atleet/sporter/bodybuilder
5. Misschien accesoires zoals Grip Trainers, dip riem en trainings riem? Dit mis ik bij veel winkels. Je hoeft niet veel te hebben, maar paar dingetjes die handig zijn.
Verder is het overzichtelijk en duidelijk voorlopig. Maar vermoed dat er sub catagorien moeten komen zodra je een groter assortiment hebt.
Comment
-
Originally posted by Spectral View Postsuper initiatief
Heb je nu al eens kunnen bekijken of de monsters opstuurbaar zijn naar België?? Ik ben sowieso van plan om whey te bestellen maar ik zou eerst eens het verschil tussen choco en vanille willen testen.
Kijk eens op mijn site Body-Food® International bij proefmonsters.
Wij kunnen nu ook bestellingen opzenden via TNT post naar België, alleen zijn de verzend- en verzekeringskosten op aanvraag.
Comment
-
nou das wel een domper geen choco smaak
Dat je producten kon versturen naar België dat wist ik ondertussen al, maar je had gemeld dat je niet wist of je monsters mocht opsturen naar België en dat je dat even moest bespreken, is dit inmiddels gebeurd?
Dan zou ik eventueel eens de vanille kunnen proberen
Comment
-
Originally posted by Body-Food View PostWij hebben besloten om de 10 liter emmers op verzoek GRATIS er bij te gaan geven, bij een bestelling, vanaf 2500 gram inhoud.
Alleen vanaf 2500 vind ik een beetje krenterig gekozen... dat betekent dus enkel bij dextrose, maltodextrine en fructose tenzij we 2 stuks van eenzelfde product nemen?
Originally posted by Body-Food View PostDe allernieuwste Shakebekers zijn al besteld.
Ook deze zullen in combinatie met producten GRATIS worden weggegeven, bij afname van producten die je moet mixen. Kijk regelmatig op de site of deze vaatwasmachine bestendige shakebekers al binnen zijn.Last edited by Heineken; 14-01-2008, 14:41.Becoming a human juggernaut!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment