Merk vind ik niet intressant gaat mij om de inhoud en om de smaak
Merk Sups of geen merk sups
Collapse
X
-
Door een product te kopen waar eenmaal de ingredienten een belangerijk rol spelen en niet de kleurstoffen en al die andere zooi die ze erin gooien. En natuurlijk de reviews op het net lezen mochten deze er zijn. Er zijn nu ook weightgainers te koop waar ze ladingen aan suiker in gooien, nou zegt al genoeg denk ik?
Comment
-
ik vind no-explode 10x niks heb daar me redenen voor
toen muscletech met nano vapor kwam (damn ik krijg al rillingen van dat naam) na een tijdje besloot BSN formule van no-explode te veranderen. Dit is niet overal bekend gemaakt maar is wel gebeurd.
No-explode is wel een verdomed goed gepromote product vandaar zijn bekendheid.
nu we het tog over bsn hebben Nitrix is ook verdommed goed gepromote.. heb aan de Nitrix gezeten in totaal 2x 360 caps. Je merkt het pump wel dat zeker...maar als ik het een cijfer moest geven zou ik het een 2 a 2/5 van de 5 geven
ben zelf niet echt een trouwe fan van muscletech (meer) maar damn nano vapor!! ik heb wel de versies gebruikt die yohambime bevatte.. maar nu zijn in nl alleen de versies die geen yohambime hebben
ik probeer aan een hoop samples te komen KAN NIKS GARANDEREN (mischien gebruik ik het stiekem wel) en via het forum versprijden
link: XXL no nonsense nutrition
Dit is mijn persoonlijke mening
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostKlopt No-Xplode is een product, wel duur maar ook zeer goed. Zo te zien heeft Ronny Coleman er ook wat mee te maken... bekijk het begin van deze filmpje maar eens. Kijk naar de shirt die hij aan heeft.
YouTube - Bodybuilding-Live Fast/Train Hard
BSN Online
en jay cutler promoot dan weer muscletech
en zo heb je heleboel mensen etc etc
Comment
-
Je post is nogal onduidelijk, ik snap nog steeds niet waarom het een slecht product is? Lees de reviews maar eens op het net, er zijn genoeg mensen die er zeer tevreden over zijn. Een duidelijkere reden heb je niet? Of ik heb een bril nodig, dat kan ook he.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostDoor een product te kopen waar eenmaal de ingredienten een belangerijk rol spelen en niet de kleurstoffen en al die andere zooi die ze erin gooien. En natuurlijk de reviews op het net lezen mochten deze er zijn. Er zijn nu ook weightgainers te koop waar ze ladingen aan suiker in gooien, nou zegt al genoeg denk ik?
Zolang er een E-nummer bij die kleurstoffen staat is er niets aan de hand, als een product wel gekleurd is en er staat geen E-nummer op dan wordt het listig. En welke andere zooi bedoel je?
Reviews lezen en daar op af gaan, is niet ieder lichaam verschillend?
Lees hier toch regelmatig dat de één fantastisch gaat op Creatine Monohydraat en de ander bemerkt geen ene ruk van.
Weightgainers met suikers, welke suikers bedoel je?
Comment
-
Fanatic
Je hebt mij verkeerd begrepen. Het gaat er niet om of de kleurstoffen schadelijk zijn of niet, het gaat erom dat een product door dit soort dingen alleen maar duurder wordt. Met die andere ''zooi'' bedoel ik de stoffen die het smaak van een dergelijke product meer acceptabel maken.
Neem als voorbeeld ''Protein 95''. Geen smaak, geen kleurstoffen en doet zijn werk, en uiteraard goedkoper dan een heleboel andere Protein supplementen. Ik moet hierbij wel melden dat het om de Protein 95 van MDY gaat.
Geheel afgaand op de reviews is inderdaad niet erg logish. Ieders lichaam is inderdaad anders maar als een product op meerdere plaatsen op het net bij verschillende sites ''over het algemeen'' goed wordt bekeurd heb ik mijn keuze iig al gemaakt.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostFanatic
Je hebt mij verkeerd begrepen. Het gaat er niet om of de kleurstoffen schadelijk zijn of niet, het gaat erom dat een product door dit soort dingen alleen maar duurder wordt. Met die andere ''zooi'' bedoel ik de stoffen die het smaak van een dergelijke product meer acceptabel maken.
Neem als voorbeeld ''Protein 95''. Geen smaak, geen kleurstoffen en doet zijn werk, en uiteraard goedkoper dan een heleboel andere Protein supplementen. Ik moet hierbij wel melden dat het om de Protein 95 van MDY gaat.
Geheel afgaand op de reviews is inderdaad niet erg logish. Ieders lichaam is inderdaad anders maar als een product op meerdere plaatsen op het net bij verschillende sites ''over het algemeen'' goed wordt bekeurd heb ik mijn keuze iig al gemaakt.
maar mijn advies is try it out and let me know. Als je een potje wilt goedkoper dan de winkel let me know
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostFanatic
Je hebt mij verkeerd begrepen. Het gaat er niet om of de kleurstoffen schadelijk zijn of niet, het gaat erom dat een product door dit soort dingen alleen maar duurder wordt. Met die andere \'\'zooi\'\' bedoel ik de stoffen die het smaak van een dergelijke product meer acceptabel maken.
Neem als voorbeeld \'\'Protein 95\'\'. Geen smaak, geen kleurstoffen en doet zijn werk, en uiteraard goedkoper dan een heleboel andere Protein supplementen. Ik moet hierbij wel melden dat het om de Protein 95 van MDY gaat.
Geheel afgaand op de reviews is inderdaad niet erg logish. Ieders lichaam is inderdaad anders maar als een product op meerdere plaatsen op het net bij verschillende sites \'\'over het algemeen\'\' goed wordt bekeurd heb ik mijn keuze iig al gemaakt.
Ik heb eens naar jou voorbeeld gekeken, dat is een Calcium Casseïnaat 88 op droge stof is het 95. (mag zo niet gedeclareerd worden in NL) Een prima eiwitje te gebruiken voor het slapen gaan en een goede vulstof, om een ander eiwit wat meer body te geven.
En dan die prijs 39.99 euro voor 1 kilo terwijl het zo uit de zak wordt overgeschept, leuke deal zou ik ook wel willen.
Mijn leverancier levert een Proteïne 95 naturel of met een smaak voor 47.50 euro per 2½kilo = 19.- euro per kilo. Die je zowel bij het ontbijt, na de training en voor het slapen gaan kan innemen.
Dus je moet je eigen meer gaan verdiepen in de ingrediënten en de prijzen,
dan kun je een goed oordeel vormen en over gaan tot aankoop.
Hieruit blijkt ook dat een merk niet alles wilt zeggen, jarenlange ervaring als producent is veel belangrijker, om anderen het juiste product aan te bevelen.
Comment
-
no explode is zeker goed spul potje koste me toen 45 pleuro ofzo, maar vanwege mijn lichte adhd gebruik ik het niet meer om het zeer tenkoste van mijn nachtrust ging vb. maandag om 0800 uur inname sporten van 8.30 -9.45 werken van 1300-2100 en vervolgens tot 0100 niet kunnen slapen. zonder noexplode had ik er geen last van.
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostKleurstoffen en smaakstoffen kosten niet zoveel hoor, daar wordt een product niet veel duurder door.
Ik heb eens naar jou voorbeeld gekeken, dat is een Calcium Casseïnaat 88 op droge stof is het 95. (mag zo niet gedeclareerd worden in NL) Een prima eiwitje te gebruiken voor het slapen gaan en een goede vulstof, om een ander eiwit wat meer body te geven.
En dan die prijs 39.99 euro voor 1 kilo terwijl het zo uit de zak wordt overgeschept, leuke deal zou ik ook wel willen.
Mijn leverancier levert een Proteïne 95 naturel of met een smaak voor 47.50 euro per 2½kilo = 19.- euro per kilo. Die je zowel bij het ontbijt, na de training en voor het slapen gaan kan innemen.
Dus je moet je eigen meer gaan verdiepen in de ingrediënten en de prijzen,
dan kun je een goed oordeel vormen en over gaan tot aankoop.
Hieruit blijkt ook dat een merk niet alles wilt zeggen, jarenlange ervaring als producent is veel belangrijker, om anderen het juiste product aan te bevelen.
btw zou je me ff die ingredientenlijst van je proteine willen sturen...lees er nu veel over ben benieuwd wat voor structuur het heeft
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postbedoel je dit naar nex of naar mij
btw zou je me ff die ingredientenlijst van je proteine willen sturen...lees er nu veel over ben benieuwd wat voor structuur het heeft
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment