Merk Sups of geen merk sups

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fanatic View Post
    Liever een huismerk c.q Nederlands merk, dan een zogenaamd buitenlands bekend merk, die niet eens goed de ingrediënten kan declareren....
    dat is 1 merk he zijn natuurlijk veel meer

Reden waarom ik deze vragen stel is:
    ben een onderzoek ana het doen hoe groot de vraag is naar Bekendere merk supps uit america

kan behoorlijk goedkoop aan dat spul komen en binnen 2 werkdagen al afleveren en uiteraard goedkoper verkopen dan meeste winkels.

dus als je vanplan bent een merk iets tekopen als het nou een shake of een no is laat me weten mischien dat ik wat voor jou kan betekenen

maar graag zou ik meer reacties van mensen willen hebben moet wel weten of het de moeite waard zal zijn

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post

Reden waarom ik dit vraag is: ik ben een onderzoek aan het doen naar wat bekendere merken (je draagt tog liever een schoen van nike dan eentje van bristol neem ik aan)

en hopelijk kan ik wat voor jullie betekenen nadat ik laar ben met me onderzoek
      (persoonlijk ik denk wel dat ik wat kan betekenen)
      Eigenlijk heb ik vroeger altijd liever in goedkope "bristol" schoenen gelopen. Nike's waren in no time naar de klote als je regelmatig voetbalde op het pleintje. Die goedkopere waren 9 van de 10x kwalitatief beter. Dus waarom 200+ gulden neertellen voor schoenen die binnen een maand of 2-3 kapot zijn? Ik zou dan nog eerder imitatie nike's halen uit turkije hehe.

Maar goed. Net zoals dat er in de schoenen branche hoog aangeschreven merken zijn die ik kloten vind zo ook in de sups wereld. Muscletech wil ik niks van bijvoorbeeld. Biotest is meestal ook aardig overhyped.

Dus het blijft altijd een afweging van ingredienten en prijs. Niet welk merk het is. Het enige wat een bekend merk doet is dat je eerder geneigd bent een nieuw soort produkt te proberen.

Comment

Welke biotest producten heb je dan gehad Falstyr?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ojah fanatic vergeten te vragen

wat kun je mij vertellen over je weightgainer
          want na het cutten komt vanzelf het bulken

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Welke biotest producten heb je dan gehad Falstyr?
            *kuch* nog geen

Comment

ben je vanplan te gaan gebruiken Falstyr

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                *kuch* nog geen
                hoe kom je erbij dat het overhyped is dan??

Comment

Ik zei dat een groot aantal sups van hun dat is. Kwam ontzettend veel reviews van mensen tegen, en ook de site T-nation wordt gesponsord door die gasten met nogal "biased" reviews. Er zullen vast wel geweldige sups tussen zitten, maar ook die omschrijvingen klinken too good to be true.

Comment

u can only find out if u try it right?

Comment

Ik heb mij eens verdiept in Goat Proteïne ( eiwit van geitenmelk )

Het bevat;
                      Goat Protein Concentrate, Goat Protein Peptides, Whey Protein Isolate, Whey Protein Concentrate, Miceller Casein.

Goat Proteïne wordt hoofdzakelijk aanbevolen aan personen, die last hebben van koemelk- en lactose allergie.

In dit product heeft dat geen ene waarde immers waar men Goat Proteïne voor gebruikt, is helaas in ruime mate aanwezig volop koemelk en lactose....

Comment

maar goat whey is ook bewezen sneller opgenomen te worden dan koemelk
                        het heeft een biologishe waarde van 104 (volgens het product) en als ik het niet mis heb hebben eiren een biologishe waarde van 100

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                          maar goat whey is ook bewezen sneller opgenomen te worden dan koemelk
                          het heeft een biologishe waarde van 104 (volgens het product) en als ik het niet mis heb hebben eiren een biologishe waarde van 100
                          Wat is het verschil van snelheid en wat heeft de bw ermee te maken.
                          De bw van eieren is inderdaad 100, de bw van whey zit tussen de 104 en 157, maar casseïne bevat maar een bw van 91.

Comment

Het vet in geitenmelk bestaat uit vetzuurmoleculen. Deze moleculen zijn kleiner dan in koemelk, waardoor het lichter verteerbaar is en geschikt voor mensen met spijsverteringsstoornissen en zuigelingen. De eiwitten in melk zijn onderverdeeld in caseïne, serumeiwitten en reststikstof. De caseïne is de grondstof voor kaas en wordt daarom ook wel kaasstof genoemd.
                            Lactose wordt ook wel melksuiker genoemd. Dit wordt door melkzuur bacteriën omgezet in melkzuur bij de verwerking van de melk tot karnemelk, kwark en yoghurt.
                            De belangrijkste zouten in melk zijn die van calcium, kalium, natrium en magnesium en komen voor als fosfaten, nitraten en chloriden. Geitenmelk heeft een iets hoger gehalte aan calcium en fosfaten dan koemelk.
                            Geitenmelk is witter dan koemelk. Dit komt doordat geiten alle caroteen (bevat oranje kleurstof) uit het voer omzetten in vitamine A. Ook boter en kaas bereid met geitenmelk is wit, maar door de bereidingswijze kan het veranderen van kleur.'

bron: Orthokennis

BTW
                            we zijn degelijk off-topic gegaan hier
                            vraag van de topic is merk sups of geen merk sups
                            we hebben een discussie nu waarom whey 95 en geen oryx bijv
                            oryx is maar 1 van de zoveel merkshakes..

hoop dat mensen een eigen idee kunnen maken van wat beter is voor hun.. De ene kan zeggen ik hoef niks te maken met merk sups de andere kan zeggen
                            ik sta ervoor open wil het proberen

Verder is mijn hoofdvraag nu

Wat vinden jullie van huismerk weightgainers
                            en grotere merken weigtgainer, hierbij leg ik de nadruk up Universal Real Gains
                            Last edited by sakurakilla; 08-05-2008, 09:39.

Comment

Bij een weightgainer zou ik echt niet gaan kijken naar merk. Gewoon kijken naar ingrediënten en voedingswaarden, zijn die in orde dan kan er weinig mis aan zijn.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Bij een weightgainer zou ik echt niet gaan kijken naar merk. Gewoon kijken naar ingrediënten en voedingswaarden, zijn die in orde dan kan er weinig mis aan zijn.
                                check even de ingredienten van Real gains

per serving size
                                kcal = 610
                                Totaal fat = 6gr
                                Totaal KH = 87gr
                                suikers = 5g
                                Protein = 52gr
                                (als je niet te fanatiek gebruik zul je hiervan ook niet dik worden bestaat voornamelijk uit complexe carbs)

voor een weightgainer vind ik zo een verhouden best wel idiaal
                                laat me zeggen als ik bij het bulken tussen de 3500 en de 400kcal moet zitten

2x real gains op een dag is al makkelijk 1230 kcal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X