Ziet er goed uit ja. Wat voor eiwit zit er in?
Merk Sups of geen merk sups
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostZiet er goed uit ja. Wat voor eiwit zit er in?
Maltodextrin, Real Gains Protein Complex™ [Ultra Filtered Whey (Milk) Concentrate, Micellar Casein, Whey Protein Isolate (Milk)], Dutch Processed Cocoa, Inulin, Flaxseed Oil, MCT, Calcium Caseinate, Chocolate Fudge Flavor, Natural & Artificial Flavors, Sodium Chloride, Sucralose, Acesulfame Potassium
(dit is choco smaak je hebt hem ook in vanille en strawberry)
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postingredienten
Maltodextrin, Real Gains Protein Complexâ„¢ [Ultra Filtered Whey (Milk) Concentrate, Micellar Casein, Whey Protein Isolate (Milk)], Dutch Processed Cocoa, Inulin, Flaxseed Oil, MCT, Calcium Caseinate, Chocolate Fudge Flavor, Natural & Artificial Flavors, Sodium Chloride, Sucralose, Acesulfame Potassium
(dit is choco smaak je hebt hem ook in vanille en strawberry)
Comment
-
Volgens mij is het ook een goed product."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Heb ook weleens huismerk gehad,en die gainer moest dan naar aardbei smaken, maar die smaakte echter naar kauwgum aardbei als je begrijpt wat ik bedoel,keek ik later in die pot zaten er gewoon net als tafel suiker stukjes er in,ik heb die schit van het balkon gepleurd.
Dus er is echter wel verschil in merken.
O dat was trouwens een nederlands huismerk, ik ga die naam niet noemen want ik krijg hier dan teveel kritiek van personen
Comment
-
verschillende webshops hebben deze prijs
Universal - Real Gains
Real Gains - Universal
:: Maximumsports :: Maximize your sports...
:: Maximumsports :: Maximize your sports...
wat dus duidelijk is: er zijn 2 soorten eentje van 1.730kg prijs is tussen de 35 en de 40 euro
en eentje van 3.110kg prijs tussen de 58 en 65 euro
natuurlijk is het mijn onderzoek hoe groot de vraag er bijvoorbeeld na zou zijn. Het is niet de bedoeling dat ik binnen dit topic ga adversteren
echter kan ik hem goedkoper dan de meeste webshop leveren.
zo zijn er nog meer dan 1130 (duizendhonderddertig) andere sups (merk sups en minder bekende merks) die ik veel goedkoper wil aanbieden
Maar uit mijn onderzoek moet ik het nu wel van in zien
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postverschillende webshops hebben deze prijs
Universal - Real Gains
Real Gains - Universal
:: Maximum sports :: Maximize your sports...
:: Maximum sports :: Maximize your sports...
wat dus duidelijk is: er zijn 2 soorten eentje van 1.730kg prijs is tussen de 35 en de 40 euro
en eentje van 3.110kg prijs tussen de 58 en 65 euro
natuurlijk is het mijn onderzoek hoe groot de vraag er bijvoorbeeld na zou zijn. Het is niet de bedoeling dat ik binnen dit topic ga adverteren
echter kan ik hem goedkoper dan de meeste webshop leveren.
zo zijn er nog meer dan 1130 (duizendhonderddertig) andere sups (merk sups en minder bekende merken) die ik veel goedkoper wil aanbieden
Maar uit mijn onderzoek moet ik het nu wel van in zien
Comment
-
Wederom weer een buitenlands merk die niet weet, hoe je moet declareren.
L-Glutamine bestaat niet. Ook klopt het aminozuurpatroon niet
Inuline wordt gebruikt in afslankproducten en zoals al in de beschrijving staat aangegeven, zal het zorgdragen voor winderigheid of diaree.
Omgerekend per kilo kost het 18.80 euro.
Mijn leverancier Body-Food® International levert een echte Weightgainer voor 11.80 euro per kilo. Je hebt minder nodig voor een maximaal resultaat....
Comment
-
makkelijk gezegd...als je weining eet blijf je normaal
als je meer eet wordt je dik
hangt ervan wat je eet
als je een lean bulk neemt kom je netjes aan in massa (natuurlijk vetpercentage gaat bij bulken altijd omhoog)
als l-glut.. niet bestaat neem ik aan dat het -gluta.. is
dit product. als ik naar jou weightgainer kijkt
with al do respect
zal ongeveer 2x zoveel moeten gebruiken om aan de stats van real gains te mogen komen.. En wat betreft prijst.. je kan je oordeel baseren op de prijs van bestaande webshops
Mocht ik het gaan verkopen dan is het de bedoeling dat het veel goedkoper dan een (web)winkel wordt
dus momenteel kan je over de prijs niks zeggen vind ik persoonlijk
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostWederom weer een buitenlands merk die niet weet, hoe je moet declareren.
L-Glutamine bestaat niet. Ook klopt het aminozuurpatroon niet
Inuline wordt gebruikt in afslankproducten en zoals al in de beschrijving staat aangegeven, zal het zorgdragen voor winderigheid of diaree.
Omgerekend per kilo kost het 18.80 euro.
Mijn leverancier Body-Food® International levert een echte Weightgainer voor 11.80 euro per kilo. Je hebt minder nodig voor een maximaal resultaat....
Moet zijn L-Glysine bestaat niet.
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postmakkelijk gezegd...als je weining eet blijf je normaal
als je meer eet wordt je dik
hangt ervan wat je eet
als je een lean bulk neemt kom je netjes aan in massa (natuurlijk vetpercentage gaat bij bulken altijd omhoog)
als l-glut.. niet bestaat neem ik aan dat het -gluta.. is
dit product. als ik naar jou weightgainer kijkt
with al do respect
zal ongeveer 2x zoveel moeten gebruiken om aan de stats van real gains te mogen komen.. En wat betreft prijst.. je kan je oordeel baseren op de prijs van bestaande webshops
Mocht ik het gaan verkopen dan is het de bedoeling dat het veel goedkoper dan een (web)winkel wordt
dus momenteel kan je over de prijs niks zeggen vind ik persoonlijk
Verklaar je nader ik zal ongeveer 2 x zoveel moeten gebruiken.
Real Gains wordt gedeclareerd per dosering van 155 gram, Whey-Weightgainer wordt per 100 gram gedeclareerd, in de juiste verhoudingen en hoeveelheden.
Waarom klopt het aminozuurpatroon niet, daar hoor ik je niet over.
Goedkoper wil nog niet zeggen, beter. Ik baseer mijn prijs op bestaande webshops, maar nu zeg je weer dat ik over de prijs niks kan zeggen.
Rare jongens die aankomende, verkopers.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment