Heeft iemand dit product : Revolutions No-End wel eens gebruikt? Ik ben van plan het te gebruiken maar wil wel alvast beetje weten of ik er meer spiermassa mee krijg.
Revolutions No-End.
Collapse
X
-
Okee dan welk suplement zou jij me dan aanraden of wat vind jij dat echt goed werkt?, Ik ben 17 jaar, train al 2 jaar intensief maten:
102 cm Borst.
34,5 cm Armen.
Heb tot nu toe 3 x creatine kuren gedaan waarbij ik 3,5 cm per maand groeide bij arm en borst!, + ik heb eiwitpoeders gebruikt een aardig poosje wat niet veel opleverde.
Comment
-
woow dan heb je geen anabolen meer nodig
anyways toen ik de klas zat bij rekenen heb ik tog een beetje nog kunnen opletten
102 cm Borst.
34,5 cm Armen.
<wat is de omtrek van je buik ^^>
en je heb 3x crea kuur gedaan waarbij je 3.5 per maand in borst en armen ging...what about benen en rug en schouders?
dan verder hoelang heb je die kuurtjes gedaan 4 weken 6 weken?
BTW
waarom kies je juist specefiek voor No-End
Comment
-
Originally posted by rudi edelenbosch View PostOkee dan welk suplement zou jij me dan aanraden of wat vind jij dat echt goed werkt?, Ik ben 17 jaar, train al 2 jaar intensief maten:
102 cm Borst.
34,5 cm Armen.
Heb tot nu toe 3 x creatine kuren gedaan waarbij ik 3,5 cm per maand groeide bij arm en borst!, + ik heb eiwitpoeders gebruikt een aardig poosje wat niet veel opleverde.
eiwitten heb je nodig voor spieropbouw, je kan gemakkelijker aan die behoefte voldoen door je dieet aan te vullen met shakes.
Creatine, NO-producten en eiwitpoeders staan echt totaal los van elkaar. Daarnaast lijk je vooral op zoek te gaan naar HET middel wat jou verder gaat helpen en dat bestaat niet. Het is een combi van voeding, rust, training waarbij supps een beetje voor je kunnen doen.
Als we puur vanuit de supps kijken (even je voedingsschema daar gelaten) dan:
- visolie
- Eiwitpoeder
- Multi-vitamine
- Vitamine c1000
- Creatine
dat icm een zeer goed voedingsschema. Heb je dat allemaal op orde dan kan je eens gaan stoeien met ander spul. Maar trust me, het kost vaak vooral veel geld
Comment
-
Gebruik:
Trainingsdagen: Neem 6 capsules voor het ontbijt en 6 capsules 30 minuten voor de training.
Rustdagen: Neem 6 capsules bij het ontbijt en 6 capsules 8 uur later.
No-End zal beter werken naarmate het niet tegelijk met voedsel wordt ingenomen.
alleen daarom al zou ik het niet nemen, 12 pillen per dag, ziek lols. er staat gebruik 8-12 weken(lijkt mij ook wat lang) maar als je omrekent red je hier net 4 weken mee.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
50 minutes ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment