Heeft iemand dit product : Revolutions No-End wel eens gebruikt? Ik ben van plan het te gebruiken maar wil wel alvast beetje weten of ik er meer spiermassa mee krijg.
Revolutions No-End.
Collapse
X
-
Okee dan welk suplement zou jij me dan aanraden of wat vind jij dat echt goed werkt?, Ik ben 17 jaar, train al 2 jaar intensief maten:
102 cm Borst.
34,5 cm Armen.
Heb tot nu toe 3 x creatine kuren gedaan waarbij ik 3,5 cm per maand groeide bij arm en borst!, + ik heb eiwitpoeders gebruikt een aardig poosje wat niet veel opleverde.
Comment
-
woow dan heb je geen anabolen meer nodig
anyways toen ik de klas zat bij rekenen heb ik tog een beetje nog kunnen opletten
102 cm Borst.
34,5 cm Armen.
<wat is de omtrek van je buik ^^>
en je heb 3x crea kuur gedaan waarbij je 3.5 per maand in borst en armen ging...what about benen en rug en schouders?
dan verder hoelang heb je die kuurtjes gedaan 4 weken 6 weken?
BTW
waarom kies je juist specefiek voor No-End
Comment
-
Originally posted by rudi edelenbosch View PostOkee dan welk suplement zou jij me dan aanraden of wat vind jij dat echt goed werkt?, Ik ben 17 jaar, train al 2 jaar intensief maten:
102 cm Borst.
34,5 cm Armen.
Heb tot nu toe 3 x creatine kuren gedaan waarbij ik 3,5 cm per maand groeide bij arm en borst!, + ik heb eiwitpoeders gebruikt een aardig poosje wat niet veel opleverde.
eiwitten heb je nodig voor spieropbouw, je kan gemakkelijker aan die behoefte voldoen door je dieet aan te vullen met shakes.
Creatine, NO-producten en eiwitpoeders staan echt totaal los van elkaar. Daarnaast lijk je vooral op zoek te gaan naar HET middel wat jou verder gaat helpen en dat bestaat niet. Het is een combi van voeding, rust, training waarbij supps een beetje voor je kunnen doen.
Als we puur vanuit de supps kijken (even je voedingsschema daar gelaten) dan:
- visolie
- Eiwitpoeder
- Multi-vitamine
- Vitamine c1000
- Creatine
dat icm een zeer goed voedingsschema. Heb je dat allemaal op orde dan kan je eens gaan stoeien met ander spul. Maar trust me, het kost vaak vooral veel geld
Comment
-
Gebruik:
Trainingsdagen: Neem 6 capsules voor het ontbijt en 6 capsules 30 minuten voor de training.
Rustdagen: Neem 6 capsules bij het ontbijt en 6 capsules 8 uur later.
No-End zal beter werken naarmate het niet tegelijk met voedsel wordt ingenomen.
alleen daarom al zou ik het niet nemen, 12 pillen per dag, ziek lols. er staat gebruik 8-12 weken(lijkt mij ook wat lang) maar als je omrekent red je hier net 4 weken mee.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment