Nieuw - whey isolaat 'tropische vruchten'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tonic View Post
    Niet te lang schudden joh, dan kan het zeker schuimen
    Ik schud het 5 a 8 sec... Toch niet te lang
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
      Ik schud het 5 a 8 sec... Toch niet te lang
      3 seconden is voldoende. Maar volgens mij gaat melk zelf ook zonder iets (zoals whey) er bij schuimen in een shaker. Komt volgens mij door het zeefje in de shaker dat er luchtbellen in 'slaat'.
      powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

heb vandaag nieuwe bestelling binnengekregentropische vruchten (jammie) inclusief caseine (vanille) repen en shaker. Iemand ervaring met eiwitrepen ?
        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
        ....

Comment

vol verwachting klopt mijn hart!

(wachtent op mijn sample pakketje)
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Power Supplements View Post
            3 seconden is voldoende. Maar volgens mij gaat melk zelf ook zonder iets (zoals whey) er bij schuimen in een shaker. Komt volgens mij door het zeefje in de shaker dat er luchtbellen in 'slaat'.
            Hmm, volgende keer zonder zeefje en iets minder lang schudden

Straks of morgen eens kijken om een pot te bestellen. Misschien eens creatine bij nemen.

Krijgen B-net leden geen %'tje?

Comment

Originally posted by Sancho View Post
              Krijgen B-net leden geen %'tje?
              Dan is straks half nederland lid van Bodynet

(sorry, had geen email update gezien van het topic)

Jaap

Comment

Ik gebruik het zeefje niet en heb ook schuim. is lekker

Comment

Dan is straks half nederland lid van Bodynet

(sorry, had geen email update gezien van het topic)

Jaap
                  We kunnen in stilte iets regelen

Ik heb het zonder zeefje gedaan en ik heb minder schuim... Maar nog steeds iets.

Comment

koffie

Ik heb 2 nieuwe samples van de koffiesmaak, eigenlijk dezelfde die pinada ook heeft getest. Graag 2 serieuze kandidaten die zelf ook koffie drinken en graag whey in een koffiesmaak zouden willen proberen. Als deze sample bij jullie ook in de smaak valt dan komt ie er in ieder geval!

Graag het adres waar de sample naartoe kan via PM. Ik heb er maar 2 dus ik laat hier wel even weten als ze op zijn.

Jaap

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                      Oooooeeeehhhh die koffie!
                      Ik zie..

Originally posted by alexjoppie View Post
                      Koffie shakes? lijkt me helemaal te gek! Ik word gek van die vanille en cookie and cream.

..dat er al 2 kandidaten in dit topic zaten

Comment

Even terug komend op die tropische vruchten. Vond die niet echt zodanig dat het veel zal verkopen nadat men het de eerste keer probeerde. Ik vond de smaak van cocos duidelijk aanwezig en aangezien er al cocos in het assortiment zit... Zou wat andere tropische smaak wat meer naar voren proberen te brengen.

Heb MichaelP wat van je whey isolaat laten proeven dus je zal binnenkort een bestelling van hem verwachten :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Even terug komend op die tropische vruchten. Vond die niet echt zodanig dat het veel zal verkopen nadat men het de eerste keer probeerde. Ik vond de smaak van cocos duidelijk aanwezig en aangezien er al cocos in het assortiment zit... Zou wat andere tropische smaak wat meer naar voren proberen te brengen.

Heb MichaelP wat van je whey isolaat laten proeven dus je zal binnenkort een bestelling van hem verwachten :P

Ik vond hem zelf een beetje naar meloen ruiken en de smaak richting meloen/guave. Kokos heeft voor mij een zeer andere geur/smaak..

Maar zoals altijd, smaken verschillen! Vanille blijft koploper, altijd geweest en zal waarschijnlijk altijd zo blijven. Alleen is het voor de afwisseling wel eens lekker om een andere smaak te hebben.

Comment

Ik vond hem zelf een beetje naar meloen ruiken en de smaak richting meloen/guave. Kokos heeft voor mij een zeer andere geur/smaak..

Maar zoals altijd, smaken verschillen! Vanille blijft koploper, altijd geweest en zal waarschijnlijk altijd zo blijven. Alleen is het voor de afwisseling wel eens lekker om een andere smaak te hebben.
                            Moet zeggen dat ik een kilootje heb en dat ik blij ben dat ik daar binnenkort doorheen ben, hij is wel lekker maar je wordt hem snel zat. Voortaan hou ik vanille in de voorraadkast en een ander smaakje (denk dat kokos de volgende wordt of banaan).
                            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                            ....

Comment

Waar blijft die ananas vriend?
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

+1

Al te bestellen?
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X