Originally posted by Breakmore
View Post
Welk supplement zou ik kopen?
Collapse
X
-
Originally posted by resike View PostDus het werkt niet echt voor jou , ik hoor wel veel goeds over de nieuwe nt
Comment
-
Originally posted by Revius View PostMwah, meer water gebruiken dan om de smaak te camoufleren, ik vind het super chill spul.
@breakmore idd gwoon wat meer water erbij , hoop voor je dat het beter gaat morgen anders zonde van je geldMind is everything.
Comment
-
Originally posted by resike View PostIs het een beetje te vergelijken met crack ?
@breakmore idd gwoon wat meer water erbij , hoop voor je dat het beter gaat morgen anders zonde van je geld
Ik heb nog 3 van die sticks liggen, als het morgen niet werkt geef ik die andere 2 aan een maatje.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostBij soortgelijke producten moet ik altijd ontzettend hard schijten even na de inname, dit kan ook komen omdat het bijna 2 uur is na de laatste maaltijd en meestal rond dezelfde tijd.
Ik heb dat ook altijd xD. Traint niet echt lkkr als je net gescheten hebt.
Comment
-
Ik heb al redelijk wat ge experimenteerd met pre workouts...
Voor de mensen waar No xplode Nt niet op werkt, kijk of je ergens 3 scoops AVPT kan bemachtigen en probeer 1 scoop op een trainingsdag, als dat niet werkt dan de keer erop de andere 2. De AVPT knalt bij mij gewoon door terwijl NT amper iets doet.
Bij mij werkt NT alleen op het begin dat ik onrustig word maar zodra ik op de sportschool arriveer ben ik alweer helemaal "nuchter".
Crack was bij mij ook lachen voor de eerste 3 weken... toen zat ik al aan de max (3 scoops) omdat minder niet meer werkte. Crack reageerde ik wel het hardste op die trainingen waren echt hemels en het leek of ik alles wel aan kon...
En powerpump 250 deed (bij mij dan) helemaaaaal niks.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment