Welk supplement zou ik kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Breakmore View Post
    Ok, dit was de slechtste training ooit, het spul is niet te zuipen , was constant misselijk, moest extreem lange pauzes tussen oefeningen nemen anders ging ik zeker out.

Had de gehele tijd een zware hartslag, echt wat een nachtmerrie dat spul, nam het 20 minuten voor de training op een redelijk lege maag, tijdens het deadliften kwam het bijna omhoog.

Had tevens constant een heel ongemakkelijk gevoel.

Ik wil toch een beter oordeel hebben dus zal het morgen nog een keer nemen, wat langer voor de training nu.
    Dus het werkt niet echt voor jou , ik hoor wel veel goeds over de nieuwe nt
    Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
      Dus het werkt niet echt voor jou , ik hoor wel veel goeds over de nieuwe nt
      Het was die nieuwe, in die sticks, maar misschien werkt het voor andere wel, morgen nog ff proberen met een betere basis en wat vroeger voor de training, maar die smaak alleen al is zo sterk.

Comment

Mwah, meer water gebruiken dan om de smaak te camoufleren, ik vind het super chill spul.
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Mwah, meer water gebruiken dan om de smaak te camoufleren, ik vind het super chill spul.
          Is het een beetje te vergelijken met crack ?

@breakmore idd gwoon wat meer water erbij , hoop voor je dat het beter gaat morgen anders zonde van je geld
          Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
            Is het een beetje te vergelijken met crack ?

@breakmore idd gwoon wat meer water erbij , hoop voor je dat het beter gaat morgen anders zonde van je geld
            Dat is dus zo een dilemma he, of je doet er heel weinig water bij heb je hem sneller weg, of je doet er meer bij en je zit er langer mee.

Ik heb nog 3 van die sticks liggen, als het morgen niet werkt geef ik die andere 2 aan een maatje.

Comment

zo erg is die shit ook weer niet, ik doe het met 400ml water ongeveer.
              Groeten

Comment

Ik ben verlaafd aan No-xplode
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Kent er iemand m-drol en waar ik dat zou kunnen krijgen?

Comment

Originally posted by samwiese View Post
                    Kent er iemand m-drol en waar ik dat zou kunnen krijgen?
                    goed eerste bericht! Not!

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      Bij soortgelijke producten moet ik altijd ontzettend hard schijten even na de inname, dit kan ook komen omdat het bijna 2 uur is na de laatste maaltijd en meestal rond dezelfde tijd.

Ik heb dat ook altijd xD. Traint niet echt lkkr als je net gescheten hebt.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                        goed eerste bericht! Not!
                        mijn excuses, ben 26, train 6 dage op 7 en kom uit belgië.
                        nog dingen die ik vergeten ben. ben namenlijk nieuw hier?

Comment

Ik heb al redelijk wat ge experimenteerd met pre workouts...

Voor de mensen waar No xplode Nt niet op werkt, kijk of je ergens 3 scoops AVPT kan bemachtigen en probeer 1 scoop op een trainingsdag, als dat niet werkt dan de keer erop de andere 2. De AVPT knalt bij mij gewoon door terwijl NT amper iets doet.

Bij mij werkt NT alleen op het begin dat ik onrustig word maar zodra ik op de sportschool arriveer ben ik alweer helemaal "nuchter".

Crack was bij mij ook lachen voor de eerste 3 weken... toen zat ik al aan de max (3 scoops) omdat minder niet meer werkte. Crack reageerde ik wel het hardste op die trainingen waren echt hemels en het leek of ik alles wel aan kon...

En powerpump 250 deed (bij mij dan) helemaaaaal niks.

Comment

Originally posted by samwiese View Post
                            mijn excuses, ben 26, train 6 dage op 7 en kom uit belgië.
                            nog dingen die ik vergeten ben. ben namenlijk nieuw hier?
                            Ja, je voorstellen in het voorstel topic

Comment

van no xplode trouwens.. moet ik zoals velen, verrekesss schijten

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                                Ja, je voorstellen in het voorstel topic
                                voila ook gebeurd nog iets?
                                en nog maals mijn excuses

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X