Originally posted by Breakmore
View Post
Welk supplement zou ik kopen?
Collapse
X
-
Originally posted by resike View PostDus het werkt niet echt voor jou , ik hoor wel veel goeds over de nieuwe nt
Comment
-
Originally posted by Revius View PostMwah, meer water gebruiken dan om de smaak te camoufleren, ik vind het super chill spul.
@breakmore idd gwoon wat meer water erbij , hoop voor je dat het beter gaat morgen anders zonde van je geldMind is everything.
Comment
-
Originally posted by resike View PostIs het een beetje te vergelijken met crack ?
@breakmore idd gwoon wat meer water erbij , hoop voor je dat het beter gaat morgen anders zonde van je geld
Ik heb nog 3 van die sticks liggen, als het morgen niet werkt geef ik die andere 2 aan een maatje.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostBij soortgelijke producten moet ik altijd ontzettend hard schijten even na de inname, dit kan ook komen omdat het bijna 2 uur is na de laatste maaltijd en meestal rond dezelfde tijd.
Ik heb dat ook altijd xD. Traint niet echt lkkr als je net gescheten hebt.
Comment
-
Ik heb al redelijk wat ge experimenteerd met pre workouts...
Voor de mensen waar No xplode Nt niet op werkt, kijk of je ergens 3 scoops AVPT kan bemachtigen en probeer 1 scoop op een trainingsdag, als dat niet werkt dan de keer erop de andere 2. De AVPT knalt bij mij gewoon door terwijl NT amper iets doet.
Bij mij werkt NT alleen op het begin dat ik onrustig word maar zodra ik op de sportschool arriveer ben ik alweer helemaal "nuchter".
Crack was bij mij ook lachen voor de eerste 3 weken... toen zat ik al aan de max (3 scoops) omdat minder niet meer werkte. Crack reageerde ik wel het hardste op die trainingen waren echt hemels en het leek of ik alles wel aan kon...
En powerpump 250 deed (bij mij dan) helemaaaaal niks.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment