Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Blijf het toch jammer vinden dat jullie de coc grippers niet meer hebben. Nu moet ik ze uit de VS halen. En de heavy grippers komen ook niet helemaal overeen met de COC.
Blijf het toch jammer vinden dat jullie de coc grippers niet meer hebben. Nu moet ik ze uit de VS halen. En de heavy grippers komen ook niet helemaal overeen met de COC.
Hoi Jordy,
We moesten op den duur kiezen tussen de CoC's of de HG's.
Aangezien we de HG's voor maar liefst €10 per stuk goedkoper aan de klant kunnen aanbieden dan de CoC's en ook nog eens levenslange garantie kunnen bieden in tegenstelling tot 1 jaar bij de CoC's is de keuze op de HG's gevallen.
Sportieve groeten,
Bas
P.S. VANDAAG LAATSTE DAG VAN DE HALTERRIEM/CREATINE/GRIPPER ACTIE!
We hebben nu een hele mooie aanbieding voor de Ultimate Nutrition Massive Whey gainer.
Het gaat om potten met 4,3kg weightgainer van dit topmerk die we nu aan kunnen bieden voor slechts €39,95 per pot! (prijzen op internet in Nederland varieren van €55 tot €75 per pot)
Tevens hebben een partij Muscletech CellTech in de aanbieding.
Ook hier gaat het om de grote verpakking van 3,2kg. Onze prijs is €54,95. Ik ben hem in Nederland niet goedkoper tegengekomen!
Voor beide producten geldt dat het een eenmalige aanbieding betreft en dat op ook echt op is!
Ik heb nog niet op je sites enzo gekeken mar wat me wel opviel. De ene keer zet je Weight gainer er bij en de andere keer Whey gainer daar zit natuurlijk wel verschil in wat betreft de eiwitten / kh verhouding.
Ik heb nog niet op je sites enzo gekeken mar wat me wel opviel. De ene keer zet je Weight gainer er bij en de andere keer Whey gainer daar zit natuurlijk wel verschil in wat betreft de eiwitten / kh verhouding.
Ik snap wat je bedoelt.
Ultimate Nutrition noemt het product officieel ''Massive Whey gainer''.
Het probleem wat we in Nederland met deze benaming hebben is dat veel mensen denken dat het gewone Whey is. Vandaar dat we het woord weightgainer erbij zetten zodat mensen niet het verkeerde product aanschaffen.
We zijn zaterdag 04 t/m zaterdag 11 juli 2009 gesloten wegens vakantie.
Bestellingen worden nog verwerkt tot vrijdag 3 juli 16.00 uur. Bestellen in de vakantieweek kan natuurlijk gewoon, alleen moet je even wat langer wachten op de levering.
Voor degenen die ook vakantie hebben, alvast een fijne vakantie toegewenst!
We hebben een handig apparaatje binnen gekregen waar je je eigen capsules mee kunt vullen. Ook hebben we lege capsules.
De capules en de capsule vuller zijn HIER te vinden!
Tevens hebben we echt prachtige schetsen vanArnold Schwarzenegger in de aanbieding. Gedrukt op een zeer zware kwaliteit papier en ideaal als poster of om in te lijsten.
ik heb zo'n sigaretten maker waar je dus je eigen lege sigaretten hulzen mee kan vullen.
kunnen die plaatjes daar ook op?
Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment