Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wel apart, dat zo na het ernstige whey conflict. Maar laten we eerlijk zijn, sommige omschrijvingen waren wel (zachtuitgedruk) erg misleidend. Als we de productinfo moesten geloven. Konden we ons een week later inschrijven voor de olympia.
Ik weet niet precies hoe het werkt bij de VWA, maar je hoeft pas wat aan te passen als er klachten zijn en niet op voorhand uiteraard.
Als je in de retailwereld klachten krijgt over een bepaald produkt met een mislijdende reclame, hoef je niet je hele advertentie aan te passen maar enkel het produkt waar de klacht over is.
De volgende actie ben ik ook benieuwd naar, al gunnen ze elkaar (en de rest) echt niks.
Maar zo werkt het als er grote financiële belangen zijn.
volgens mij heeft benf geen NUT nummer ofzo en dat is nou juist wat xxl wel heeft en tekaten moet aanpassen.
Ieder bedrijf in nederland dat voeding of voedingspreparaten verkoopt heeft zich aan de wet te houden dus BF shop ook. NUT nummer is gewoon een keurmerk dat de belgische voedsel en warenautoriteit (FAVV) uitreikt aan geteste voeding. BenF heeft niks met belgische wetgeving te maken en dat NUT nummer is irrelevant aangezien de belgische autoriteiten in NL niks te zeggen hebben.
@Mvos: Aangezien jij ervaring hebt met onderzoeken over XXL en BenF te lekken laat ik het dit keer aan jou over om met feiten te komen
Even voor de duidelijkheid m heeft niks gelekt hoor, resultaten waren bij 60 mensen bekend en m zat daar niet bij.
thnx voor je reply gus ik dacht dat het daarmee te maken had.
ik persoonlijk zie het wel zitten dat al die loze kreten verdwijnen, sommige sups zouden je kilo's spierwinst geven etc. Belachelijke claims.
Even voor de duidelijkheid m heeft niks gelekt hoor, resultaten waren bij 60 mensen bekend en m zat daar niet bij.
thnx voor je reply gus ik dacht dat het daarmee te maken had.
ik persoonlijk zie het wel zitten dat al die loze kreten verdwijnen, sommige sups zouden je kilo's spierwinst geven etc. Belachelijke claims.
DIT ! die belachelijke texten op de verpakkingen moeten wel eens stoppen , keerzijde van de medaille is dus wel dat we niet meer in het placebo effect kunnen geloven = >WEG GAINS
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
De doseringen die je noemt zijn redelijk gebruikelijk voor beginners, maar zorg ervoor dat je je gezondheid goed in de gaten houdt, vooral je lever bij...
Comment