Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) -

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bigdude View Post
    Kan je alvast een tipje van de sluier vertellen. Ja er kan en mag in Nederland overal altijd iets aan gedaan worden echter wegen de kosten op tegen de baten ? Nee B&F is een heel groot bedrijf met meer vermogen dan een aantal op zichzelf staande klagende mensen, dit plaatst hun in de positie de rechtzaak te rekken en te rekken totdat jullie (klagers) geen geld meer hebben en B&F (beklaagde) er zo klaar mee is.
    Verder wil je op de feiten wijzen dat zal je advocaat ook zeggen.
    Feit 1 ja de eerste 2 test wijken drastische af compleet nieuw en schokkend bericht.

Argument B&F hierop kan (zal) zijn, als dit zo onafhankelijk is wie zijn de personen naam en toenaam van het bestellen betalen tot en met onderzoeken publiceren.
    Argument 2 Ja de test gaven een duidelijk beeld van wat er fout was op dat moment. Nergens is te zien te volgen of te bewijzen dat dit over een langere periode zou zijn gegaan.

Zo zijn er wel meer. Maar om even mijn punt wat sneller te maken er is teveel twijfel om tot een oordeel te komen zeker daar dat B&F naar aanleiding van test 2 met compensatie is gekomen. Die als we de datum van constatering aanhouden daar het bewijs voor een langere periode ontbreekt ruimschoots goed zit. Het is makkelijk net als elke rechtszaak civiel of strafrecht verhaal 1 vs verhaal 2 de rechter zit in het midden, en die zal zich uitsluitend berusten op feiten niet op meningen,gedachten etc.
    Wat XXL Nutrition al zegt het weglaten van ingrediënten op de verpakking (etiket) mag niet. Ook daar is antwoord op gegeven B&F heeft gezegd dit niet te weten omdat dit niet zou mogen. Dus is het opzettelijk weggelaten om te misleiden NEE.
    Nou een kleine niet gedetailleerde schets van wat een (onafhankelijke hahaha) advocaat zal zeggen. Echter mocht je een advocaat vinden (en ja die zijn er) die er wel wat inziet zou ik toch gaan twijfelen aan zijn kennis en je geld lekker bij je houden. Bij zoveel twijfel en verwarring is een zaak aanspannen heel duur tijdrovend zeker als je dan nog niet eens tot aan de rechter komt . Succes hoop je een beetje geholpen te hebben.
    Wat een verhaal , feit 1 en 2 , argument 1 en 2 ???
    Je vertelt alvast in detail hoe het allemaal precies zal gaan verlopen?..
    Hoe kom je er bij ?

Volgens mij zal je dan echt iets moeten gaan ondernemen in groepsverband , wil je serieus genomen worden.
    Maar dan val jij al af ook..

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      De grappen in dit topic zijn soms wel heel erg slecht.
      Ik weet dat ik jou niet lig, gelukkig delen we dat
      In between obsessed periods

Comment

Ben maar in sneltempo mijn wheyperfection erdoor aan het jagen, alvorens ik volgende week op een echt hoog-eiwit dieet overschakel... Nog snel even genieten van de snelle suikers, als het ware... En dan over op de XXL-producten...

Comment

Kan je alvast een tipje van de sluier vertellen. Ja er kan en mag in Nederland overal altijd iets aan gedaan worden echter wegen de kosten op tegen de baten ? Nee B&F is een heel groot bedrijf met meer vermogen dan een aantal op zichzelf staande klagende mensen, dit plaatst hun in de positie de rechtzaak te rekken en te rekken totdat jullie (klagers) geen geld meer hebben en B&F (beklaagde) er zo klaar mee is.
          Verder wil je op de feiten wijzen dat zal je advocaat ook zeggen.
          Feit 1 ja de eerste 2 test wijken drastische af compleet nieuw en schokkend bericht.

Argument B&F hierop kan (zal) zijn, als dit zo onafhankelijk is wie zijn de personen naam en toenaam van het bestellen betalen tot en met onderzoeken publiceren.
          Argument 2 Ja de test gaven een duidelijk beeld van wat er fout was op dat moment. Nergens is te zien te volgen of te bewijzen dat dit over een langere periode zou zijn gegaan.

Zo zijn er wel meer. Maar om even mijn punt wat sneller te maken er is teveel twijfel om tot een oordeel te komen zeker daar dat B&F naar aanleiding van test 2 met compensatie is gekomen. Die als we de datum van constatering aanhouden daar het bewijs voor een langere periode ontbreekt ruimschoots goed zit. Het is makkelijk net als elke rechtszaak civiel of strafrecht verhaal 1 vs verhaal 2 de rechter zit in het midden, en die zal zich uitsluitend berusten op feiten niet op meningen,gedachten etc.
          Wat XXL Nutrition al zegt het weglaten van ingrediënten op de verpakking (etiket) mag niet. Ook daar is antwoord op gegeven B&F heeft gezegd dit niet te weten omdat dit niet zou mogen. Dus is het opzettelijk weggelaten om te misleiden NEE.
          Nou een kleine niet gedetailleerde schets van wat een (onafhankelijke hahaha) advocaat zal zeggen. Echter mocht je een advocaat vinden (en ja die zijn er) die er wel wat inziet zou ik toch gaan twijfelen aan zijn kennis en je geld lekker bij je houden. Bij zoveel twijfel en verwarring is een zaak aanspannen heel duur tijdrovend zeker als je dan nog niet eens tot aan de rechter komt . Succes hoop je een beetje geholpen te hebben.
          Je hebt een beetje teveel Amerikaanse series gekeken ouwe. Get ur basics in line, scheelt je heel wat typwerk. Beter stel je gewoon overal vragen ipv overal advies te geven.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
            Ik weet dat ik jou niet lig, gelukkig delen we dat
            Niet lig? Waar heb je het over, ik weet niet eens wie je bent?? Ik heb wel wat beters te doen.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Black_Label_Coolrain View Post
              Ben maar in sneltempo mijn wheyperfection erdoor aan het jagen, alvorens ik volgende week op een echt hoog-eiwit dieet overschakel... Nog snel even genieten van de snelle suikers, als het ware... En dan over op de XXL-producten...
              Doe mij maar gewoon Whey perfection van de nieuwe batch. Ik heb die in huis gehaald en hij smaakte heerlijk. Voedinswaarden zijn goed dus ik stap niet over. Is een stuk goedkoper en dat zal echt niet aan die whey-gate liggen.
              Ik blijf bij mijn gedachte dat ook andere in prijs zouden kunnen zakken als ze zouden willen.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Je hebt een beetje teveel Amerikaanse series gekeken ouwe. Get ur basics in line, scheelt je heel wat typwerk. Beter stel je gewoon overal vragen ipv overal advies te geven.
                Als je een heel klein beetje nadenkt weet je zelf ook wel dat de hele zaak niet blijft staan in de rechtszaak.

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                  Wat een verhaal , feit 1 en 2 , argument 1 en 2 ???
                  Je vertelt alvast in detail hoe het allemaal precies zal gaan verlopen?..
                  Hoe kom je er bij ?

Volgens mij zal je dan echt iets moeten gaan ondernemen in groepsverband , wil je serieus genomen worden.
                  Maar dan val jij al af ook..
                  Het is een schets inderdaad. Je kan in groepsverband proberen natuurlijk. Ik bemoei me er niet mee.

Comment

Er is wel iets moois voortgekomen uit heel het verhaal zoals het in Amerika begon. Iedereen die pot whey wil verkopen zal met tests moeten komen en de kwaliteit zelf in de gaten moeten houden. Dat is voor ons de consument geweldig

Comment

Jij hebt volgens mij iets bereikt wat echt knap is.
                      nog ff en het googelogen team en het "andere" team zijn het denk ik voor het eerst het volledig eens

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        Jij hebt volgens mij iets bereikt wat echt knap is.
                        nog ff en het googelogen team en het "andere" team zijn het denk ik voor het eerst het volledig eens
                        Nou mooi toch. Dit hele whey verhaal opent nieuwe deuren. Iedereen wil zich profileren als de beste goedkoopste etc nu kan dat onderbouwd worden door lab tests goed voor de marketing ook.
                        Ben benieuwd op de lange termijn wat het gaat brengen.

Comment

Doe mij maar gewoon Whey perfection van de nieuwe batch. Ik heb die in huis gehaald en hij smaakte heerlijk. Voedinswaarden zijn goed dus ik stap niet over. Is een stuk goedkoper en dat zal echt niet aan die whey-gate liggen.
                          Ik blijf bij mijn gedachte dat ook andere in prijs zouden kunnen zakken als ze zouden willen.
                          Dat is maar de vraag of de voedingswaarde goed is
                          Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Het is een schets inderdaad. Je kan in groepsverband proberen natuurlijk. Ik bemoei me er niet mee.
                            Kerel, dat laatste doe je in 3 berichtjes rond 5 uur 's nachts.

Comment

Originally posted by Neproadie View Post
                              Dat is maar de vraag of de voedingswaarde goed is
                              Is geen vraag is getest en de uitslagen staan erbij. Van een internationaal lab dat is voor mij goed genoeg.

Comment

Originally posted by Sjaaksimonse View Post
                                Kerel, dat laatste doe je in 3 berichtjes rond 5 uur 's nachts.
                                Tijd is toch niet belangrijk ? Ik heb gewoon niet veel slaap nodig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X