Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) -

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bigdude heeft aandelen
    Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Matig dat hier juridische niet veel aan te doen is. Ik zeg het niet graag maar ik heb in eiwitten, toch wel duizenden euro's naar B&f gebracht en word hier toch wel een erg beetje pissed off van.

Heeft er niet iemand een aantal gesealde potten staan van door de jaren heen?
      Mind is everything.

Comment

Originally posted by Neproadie View Post
        Bigdude heeft aandelen
        Met mijn bestel geschiedenis zou je dat wel denken ja. Maar nee helaas niet.

Comment

Doei bigdude aka ralf.

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Doei bigdude aka ralf.
            Ik ben Ralf echt niet hoor. Dat is zeker. Ik doe alleen niet mee aan de hype etc en dan zou ik medewerker zijn ?

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Doei bigdude aka ralf.
              Tijd voor een spoon pic van Bigdude.
              Al mag het ook een whey pic zijn.
              Maar dan wel whey van na 2 januari.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                Tijd voor een spoon pic van Bigdude.
                Al mag het ook een whey pic zijn.
                Maar dan wel whey van na 2 januari.
                Hahaha see what you did there . And itt was whey oncool.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                  And itt was whey oncool.
                  https://www.youtube.com/watch?v=6zXDo4dL7SU
                  Mind is everything.

Comment

Whey Perfection - Body & Fit | Body & Fitshop

Quote: Body en Fit shop
                    Vermijd inferieure kwaliteit:

Sommige aanbieders zijn heel goedkoop en beweren ook topkwaliteit te verkopen;
                    Er zijn aanbieders die links en rechts partijen whey eiwitten opkopen van onduidelijke afkomst en deze dan (goedkoop) aanbieden als (huis)merk product. Bij ons heeft u als een van de weinige partijen in Europa de 100% garantie dat de Whey Eiwitten altijd zijn te herleiden naar de bron in de EU.

Zal iemand al eerder hebben opgemerkt. Maar de voor de zekerheid gooi ik het er maar in.
                    Still in a learning process!

Comment

Originally posted by rain View Post
                      Precies!
                      Post eens een foto van jouw fysiek Dexieman.
                      Jij bent het levende bewijs dat de whey altijd ondergedoseerd is geweest.
                      Ja volgens mij heb ik het ook verkeerd gebruikt, ik las allemaal van die coole kreten op hun website, maximale spiergroei, gains als de pro's. Ik 2 jaar lang whey nemen lekker niks doen maar ho maar met die gains
                      Originally posted by Eeldesports View Post

inb4 ecto rage

Het is wel de bedoeling dat je meer squat dan ik dumbell press per hand alvorens je mag lachen stomme mede kut ecto <3

Comment

Mooie is dat die tekst wettelijk waterdicht is aangezien de whey al zou het maar 1% zijn idd te herleiden is.
                        slimme tejst want er staat niet dat de doseringen etc kloppen.

Originally posted by iTzPapi View Post
                        Whey Perfection - Body & Fit | Body & Fitshop

Quote: Body en Fit shop
                        Vermijd inferieure kwaliteit:

Sommige aanbieders zijn heel goedkoop en beweren ook topkwaliteit te verkopen;
                        Er zijn aanbieders die links en rechts partijen whey eiwitten opkopen van onduidelijke afkomst en deze dan (goedkoop) aanbieden als (huis)merk product. Bij ons heeft u als een van de weinige partijen in Europa de 100% garantie dat de Whey Eiwitten altijd zijn te herleiden naar de bron in de EU.

Zal iemand al eerder hebben opgemerkt. Maar de voor de zekerheid gooi ik het er maar in.

Comment

Is alleen zo jammer dat de gemiddelde huis tuin keuken sporter hun grootste klanten zijn en die wss blijven bestellen :s

Comment

Originally posted by resike View Post
                            Matig dat hier juridische niet veel aan te doen is. Ik zeg het niet graag maar ik heb in eiwitten, toch wel duizenden euro's naar B&f gebracht en word hier toch wel een erg beetje pissed off van.

Heeft er niet iemand een aantal gesealde potten staan van door de jaren heen?
                            Ik heb er nog wel aantal potten hier staan

Ben ook een grootgebruiker van B&F en ben ook niet blij met de resultaten heb altijd B&F aangeprezen bij heel wat mensen.
                            voel mij Cartman:
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Net in de lijn van de andere resultaten. Geen whey meer bij B&F...

Comment

Belachelijk!
                                Persoonlijk had ik wel verwacht dat er controles plaatsvinden voordat zoiets op de markt verschijnt en dat je dus wel kunt vertrouwen op de informatie op het label!

Gebruikte altijd Whey Perfection, heb zelfs net weer een nieuwe bus binnen dat is dus ook gelijk de laatste.

Wat betreft de Whey ben ik nogal eenkennig, iemand nog suggesties voor een ander merk? Misschien een merk waarvan wel bewezen is dat het label klopt!
                                Terug van weggeweest!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X