Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) -

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Bigdude View Post
    haha wel als het meer dan 200km is denk ik. Ik zeg eerlijk ik zou best graag in de supplementen industrie willen werken al is het maar dat ik dan nieuwe producten kan testen en die leuke extra's
    Je moet toch wat als je met een eiwit tekort rond loopt..

Comment

• Originally posted by Lethal View Post
      Je moet toch wat als je met een eiwit tekort rond loopt..
      Ik werk voor mezelf. Eiwit te kort geen last van ik eet voldoende en vul uitsluitend aan daar waar nodig

Comment

• ik weet toch zeker dat je een tijdje zo'n 20% eiwit te kort hebt gehad :P
        Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Ik werk voor mezelf. Eiwit te kort geen last van ik eet voldoende en vul uitsluitend aan daar waar nodig
          Nou , goed bezig pik!

Comment

• Originally posted by Neproadie View Post
            ik weet toch zeker dat je een tijdje zo'n 20% eiwit te kort hebt gehad :P
            Ow badum tss. Dat is opgelost nette compensatie gehad dus geen probleem. Wil zeggen nu nog meer gains kan bijna niet maar goed gaat toch gebeuren.

Comment

Ow badum tss. Dat is opgelost nette compensatie gehad dus geen probleem. Wil zeggen nu nog meer gains kan bijna niet maar goed gaat toch gebeuren.
              Ok ff tip van de week Bigdude. Als IEDEREEN je een idioot vindt..... dan ben je wss op zijn minst een beetje een idioot. Kap gewoon met de kennnisbank uit te hangen man, binnen 50 posts nam niemand je teksten serieus. Maar dan ook echt totaal niet.

Je vindt alles dat met bb te maken heeft leuk, praat er gewoon over en probeer links en rechts wat op te steken, dat uitleggen is echt genant om te zien.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Kleine aanvulling:
                We weten inmiddels wel dat je B&F van de nieuwe batch koopt en dat je daar blij mee bent. Hartstikke prima, maar kunnen we die hele geschiedenis dan achter ons laten en het weer over interessante dingen gaan hebben?
                Ik doe een gok

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                  Ok ff tip van de week Bigdude. Als IEDEREEN je een idioot vindt..... dan ben je wss op zijn minst een beetje een idioot. Kap gewoon met de kennnisbank uit te hangen man, binnen 50 posts nam niemand je teksten serieus. Maar dan ook echt totaal niet.

Je vindt alles dat met bb te maken heeft leuk, praat er gewoon over en probeer links en rechts wat op te steken, dat uitleggen is echt genant om te zien.

Comment

• Heerlijk topic om even tussendoor te lezen

Hoogstwaarschijnlijk sleept niemand B&F voor de rechter want dat is echt teveel gedoe en geld...
                    Laat ze het echter maar wel even benauwd krijgen. Dat hebben ze wel verdiend na het continue misleiden van de consument.

Het zal ook zeker wel wat klanten kosten maar het waait wel over. Ik blijf denk ik wel bij B&F kopen mits er een mooie aanbieding is. Whey koop ik voortaan ergens anders (puur uit principe).

Denk overigens wel dat de meerderheid B&F echt 100% gaat weren als er nog iets als dit zich voordoet. Veel klanten zijn ze natuurlijk al verloren, maar het gros weet geeneens van deze whey-gate af.

Comment

• Aan de andere kant twijfel ik om gewoon helemaal niets meer te kopen bij B&F omdat het misleiden van de consument mij wel erg belangrijk is.

Ow en B&F: met gratis supps halen jullie mij niet over

Comment

Inderdaad je hebt volkomen gelijk ik ga mijn best doen hier flink wat kennis op te doen, ik lees al veel topic's door.

Comment

• blijf dan maar even de komende maanden lezen ..

Comment

• Originally posted by imation View Post
                            blijf dan maar even de komende maanden lezen ..
                            Zal ik ook zeker doen ben maar niet bang. Als ik ergens kan leren vind ik alleen maar prettig.

Comment

Zal ik ook zeker doen ben maar niet bang.
                              Ben ik wel.
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ben ik wel.
                                Haha,Regilio die afraid is .
                                I don't believe dat.
                                Last edited by rain; 14-01-2015, 16:55.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse