Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Jij hebt volgens mij iets bereikt wat echt knap is.
nog ff en het googelogen team en het "andere" team zijn het denk ik voor het eerst het volledig eens
Als je een heel klein beetje nadenkt weet je zelf ook wel dat de hele zaak niet blijft staan in de rechtszaak.
Dat vraag ik me dus serieus af en is best interessant om daar verder naar te kijken , ben er wel benieuwd naar.
Als consument heb je ook nog steeds rechten en hoef je gelukkig niet altijd maar te laten oplichten.
Wat ik wel zeker weet is dat jouw verhaal gewoon complete onzin is.
Ik vind het maar slappe hap wat je hier allemaal neer zet.
Over kudde gedrag gesproken..
Hoop niet dat het over mij gaat. Ik woon ver weg van B&F dat is 1 dus daar werken word dan wel ingewikkeld denk je ook niet ? Ze hebben daar intern mensen die op de fora zitten
Hoop niet dat het over mij gaat. Ik woon ver weg van B&F dat is 1 dus daar werken word dan wel ingewikkeld denk je ook niet ? Ze hebben daar intern mensen die op de fora zitten
Neem aan dat B&F ook gewoon de overnachtingskosten vergoeden? En kilometer geld uiteraard.
Dus ver weg wonen is geen issue :P
Neem aan dat B&F ook gewoon de overnachtingskosten vergoeden? En kilometer geld uiteraard.
Dus ver weg wonen is geen issue :P
haha wel als het meer dan 200km is denk ik. Ik zeg eerlijk ik zou best graag in de supplementen industrie willen werken al is het maar dat ik dan nieuwe producten kan testen en die leuke extra's
Het allergrootste verschil tussen XXL en B&F is dat je bij XXl alleen aangenomen wordt als je spierballen hebt en traint en bij B&F mag je absoluut niet trainen!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment