Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ontopic of is het oftopic
Ik heb alles eerlijk in me kuur gezegd. Heb daarna ook gepost dat ik geen terug val heb gehad. Verder heb ik er wel spijt van dat ik het heb gedaan.Daarom zit een vervolg kuur er voorlopig niet in.Ik ga en had veel bter natural kunnen trainen. Maar ag ooit zal ik ook hardcore gaan gebruiken en ook groot worden.grts ben nog jong heb nog velen jaren te gaan.
Citaat[/b] (snipke @ Nov. 11 2005,15:27)]IK vind het toch ook zonde dat die mensen dan een log bijhouden en hun eigen iets voorliegen. Ik heb eens een dip gehad na een kuurtje en heb dat dan ook gewoon gezegd in mijn log, vindt het belangrijk dat iedereen die het dan leest weet dat zoiets kan komen.
Natuurlijk verwacht je soms van een kuurtje meer dan dat je eruit gehaald hebt, is ook logisch, wie wil na een kuur niet wakker worden als arnold in zijn goede jaren
Grtz
geef je voledig gelijk man, ik heb met mijn kuur een hoop massa gewonnen en een hoop vocht, achter af ben ik de vocht en massa kwijt geraakt maar ik heb altijd wat over gehad, je verliest een hoop maar er blijft toch wat op zitten meer dus dan er voor.
Waarom liegen ? ik snap dat ook niet maar goed.
Ik gebruik ook dat Vitargo, zeker goed spul ouwe!! Ik ben al messcherp van mezelf, maar dit spul wordt je echt keihard van , elk mens reageerd verschillend maar ik vind het fijn spul.
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Comment