Welke wey heb jij gehad?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik gebruik die van MDY. Promax heet het geloof ik. Voor een pot van 750gram betaal ik 27 euro. De hoofdprijs dus. Maar het is wel fijn spul in gebruik.

Ik heb een keer die van de tuinen geprobeert. Maar die was Über goor!!!!

grts

Comment

Ik gebruik nu al een tijdje

Whey van Revolutions aardbei,, 2270g € 42,50

bevalt me zeer goed neem geen andere meer
      grtz

Comment

whey geeft toch al dunnere shakes dan caseine en als je het dan met water mixt is het helemaal net waterverf! Als je zegt dat dat je het doe omdat water geen calorieeen heeft en daarom beter in je dieet past dan geef ik je groot gelijk, maar zeg niet dat het zo lekker is want shakes op waterbasis zijn dat dus echt nie he??
        Een goeie shake moet romig zijn vind ik, dus ik shake alleen met melk. Halfvol (en soms zelfs vol) tijdens de bulk en met magere melk tijdens het droogtrainen. Water gebruik ik alleen in uiterste nood als er niks anders voorhanden is. Ik tel dan tot drie en probeer ergens anders aan te denken als ik die zooi naar binnen giet.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

ik heb er 2 gebruikt vind die van bodystore goed,lost goed op goede smaak
          heb er nu 1 de weightGainer van fishape 2.5 kilo 39euro! smaak redelijk heb tropical aleen het lost wat moeilijk op

BodyStore.nl, Sportvoeding en afslankproducten
          Ps: weet iemand of de weightGainers van bodylap goed zijn?

greets

Comment

Ik ben het met je eens sterkste ophaler. Vind shakes met water niet te zuipen.

Heb de shake van bsn syntha 6 met water gehad, van perfect body, van powersupplements en van MDY. Deze waren met water echt niet te pruimen, daar in tegen waren sommige met melk echt heerlijk.

Maargoed ontopic maar weer

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
              Ik ben het met je eens sterkste ophaler. Vind shakes met water niet te zuipen.

Heb de shake van bsn syntha 6 met water gehad, van perfect body, van powersupplements en van MDY. Deze waren met water echt niet te pruimen, daar in tegen waren sommige met melk echt heerlijk.

Maargoed ontopic maar weer
              Ik vond die Syntha6 (cookies & cream) goed te doen met water hoor. Lekkerder met melk, uiteraard, maar met water zeker goed weg te krijgen toch.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Van die syntha6 heb ik 3 of 4 proefzakjes gehad. Maar ik zou deze toch nooit kopen omdat het spul maar voor maar 50% uit eiwitten bestaat. Lijkt me duidelijk niet de best whey en ook nog eens duur ook.

Per Portie: 1 Maatschep (30 gr)
                Aantal doseringen per verpakking: 76

100 gr 25 gr
                KJ 1906 477
                Kcal 454 113
                Eiwit 53 13
                Koolhydraten 29 7
                Vet 13,6 3,3
                Last edited by gais_der_german; 06-11-2007, 22:57.

Comment

50% Uit whey ja, niet 50% eiwitten. Hij is wel duur, maar de kwaliteit is er ook naar, evenals de smaak. Puur als weishake is het natuurlijk geen competitie, de beste wei is vooralsnog pure wei .
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Als ik het goed begrijp gaat dit topic over verschillende merken Whey!
                    Er zijn drie soorten Whey, o.a Whey Concentraat, Whey Isolaat en Whey Hydrolisaat. Het verschil tussen deze Whey is de oplosbaarheid het lactose- (=koolhydraten) en het vet gehalte.

Als ik deze topic lees worden er knollen met citroenen vergeleken. Je kunt pas vergelijken als je ook het gehalte van het eiwit, koolhydraten en vet per 100 gram vermeld, met daarnaast de voedingswaarde en de gebruikte ingrediënten. In dit topic worden Whey Weightgainers vergeleken met hoogwaardige Whey eiwitten en dat is volgens mij niet de bedoeling.

Ook hoeft een Whey Isolaat niet beter te wezen dan een Whey Concentraat.
                    Als een Whey Isolaat niet goed oplost dan is het product gemengd met een ander eiwit. Als een Whey Concentraat niet goed oplost dan is het geen instant product.

Als een Whey Concentraat Instant gaat schuimen in je blender met melk, dan doe je het niet goed 3 seconden is te weinig. Je geeft het product niet de kans, om zich te mengen met de vloeistof. Probeer het eens wat langer ± 30 seconden, je zult bemerken dat het dan minder schuimt.

Comment

Ik ga het proberen BodyFood, Bedankt voor de tip!!!
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Een goed onderwerp deze Topic, alleen zijn er maar 12 leden die daadwerkelijk ook een Whey product gebruiken.

Wat zouden die andere leden dan gebruiken, daar ben ik toch wel benieuwd naar.

Comment

Van die syntha6 heb ik 3 of 4 proefzakjes gehad. Maar ik zou deze toch nooit kopen omdat het spul maar voor maar 50% uit eiwitten bestaat. Lijkt me duidelijk niet de best whey en ook nog eens duur ook.

Per Portie: 1 Maatschep (30 gr)
                          Aantal doseringen per verpakking: 76

100 gr 25 gr
                          KJ 1906 477
                          Kcal 454 113
                          Eiwit 53 13
                          Koolhydraten 29 7
                          Vet 13,6 3,3
                          Ik kijk op mijn pot en ik zie het ja. Per 44gr 22g eiwit. Beter opletten voortaan, excuses. Volgende keer ga ik trouwens voor de chocolate, heb er een testertje van gehad en dat is toch lekker . Maarja eerst maar eens financieel bijkomen van de No-Xplode die ik heb aangeschaft.

sigpic

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                            Een goed onderwerp deze Topic, alleen zijn er maar 12 leden die daadwerkelijk ook een Whey product gebruiken.

Wat zouden die andere leden dan gebruiken, daar ben ik toch wel benieuwd naar.
                            Idd vind het aantal reacties ook een beetje tegenvallen.

Comment

hier #13 beetje laat druk met werk bla bla bla

ik heb zover alleen nog maar elite gebruikt van dynamize smaakje banaan nu aan mijn 2de pot bezig bevalt wel goed meng het met water nog geen zijn gehad met water te proberen

zit te denken aan mamoth omdat je er ook goed door aankomt. maar wil niet fatsig worden, wil vetvrije massa aankomen

Comment

Idd vind het aantal reacties ook een beetje tegenvallen.
                                Plaats deze Topic eens onder Voedingssupplementen!

@Posseltje
                                deze topic gaat over Whey-Eiwitten en géén weightgainers.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X