Welke wey heb jij gehad?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oh oke duidelijk man,misschien moet ik maar terugnemen wat ik laatst tegen je hebt gezegd, ik vindt het iig cool dat je wel de moeite neemt om alsnog een normaal gesprek aan te gaan.

Misschien dat ik in de toekomst als me voorraad op is wel me zuurverdiende centjes bij jou besteed.(niet dat jij dat nodig hebt)

Bedankt voor de info man.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
      Een goed eiwit van Powersupplements,
      Bedankt Body-Food, dat is een goed begin van de week

koopt zijn eiwitten in dezelfde fabriek waar ik ook o.a mijn eiwitten vandaan haal.
      Wij kopen bij deze whey producent het meest zuivere product uit het assortiment: de Whey Isolaat

Alleen werk ik zoveel mogelijk met concentraten om het product niet onnodig duur te maken.
      Onnodig duur is inderdaad niet fijn. Gelukkig kost onze Whey Isolaat net zo weinig (of zelfs minder dan) een whey concentraat bij de prijsstunters op internet.

De meesten sporters zijn amateur, de profs weten wel waar de producten gehaald moeten worden.
      Ik ben zelf een amateur die graag kiest voor de beste kwaliteit supplementen.

De professional kiest voor zijn sponsor en de amateur kiest wat in zijn ogen de beste deal is.

Veel mensen kijken ook liever naar een flatscreen dan naar een beeldbuis. Gelukkig kost een flatscreen tegenwoordig net zoveel als een beeldbuis vroeger. En sinds Power Supplements er is, geldt ook dat je een whey isolaat kan krijgen voor de prijs van een concentraat.

Maar ook deze firma heeft er weinig verstand van, immers er zit 90 gram eiwit in het product en het aminozurenpatroon geeft 100 gram aan.
      De Whey Isolaat bevat inderdaad 90 gram eiwit per 100 gram.

Het aminozuurprofiel is echter sinds de introductie van het supplement aangegeven in procenten van het totaal aan eiwit.
      Hieronder ziet u hoe het vermeld staat op de website én op het etiket

"Gemiddeld aminozuurprofiel
      (percentage van eiwit)"

Wanneer je iets gaat opdelen in procenten dan moet het eindtotaal per definitie op 100 uitkomen.

Daarnaast bevat het product officieel 89 gram eiwit, maar als er smaken worden toegevoegd gaat het eiwitgehalte omlaag en niet omhoog.
      Uiteraard hebben we daar rekening mee gehouden. Onze isolaat bevat (zonder aroma toevoeging) 93 gram eiwit per 100 gram op basis van drooggewicht*. Omdat we niet teveel aroma hebben gebruikt smaakt onze whey niet te sterk én is tevens het gehalte eiwit niet te ver gedaald: 90 gram.

Mensen die kiezen voor de naturel versie krijgen overigens een isolaat met 93 gram eiwit per 100 gram.

Er wordt geen aspartaam toegevoegd, men werkt liever met het product sucralose, wat totaal niet wetenschappelijk is onderzocht. Als aspartaam zo slecht zou wezen waarom haalt de regering het dan niet van de markt?

Aspartaam bestaat al langer dan Sucralose. Er is daarom minder onderzoek gedaan naar Sucralose. Door negatieve berichten in wetenschappelijke en reguliere media hebben wij ervoor gekozen geen aspartaam te gebruiken.

Een nadeel van sucralose is dat het veel duurder is dan aspartaam. Maar dat is voor ons geen reden om het niet te gebruiken.

Het liefst kiezen we voor het nog duurdere (maar natuurlijke) stevia. Helaas is dat nog verboden. Ik verwacht wel dat dit verbod binnen enkele jaren opgeheven zal worden. Dan stappen wij direct over op stevia.

Voor mensen die synthetische zoetsoffen liever vermijden hebben wij de naturel whey isolaat.

Er zijn genoeg bedrijven die prima producten verkopen en die weten waar het over gaat. Maar er zijn meer bedrijven die het niet zo nauw nemen, met de waarheid. Kijk quibus van trainen heb ik geen verstand, maar van voedings-supplementen weet ik wel het één en ander.

Ik vind als bedrijf en als persoon dat eerlijk zijn, het langste duurt. Omdat vele, vele sporters niet weten wat goed en slecht is probeer ik wat opening van zaken te geven.

Zou je bij mij kopen dan is dat leuk meegenomen maar daar doe ik het niet voor. Het gaat bij mij puur om de voorlichting, volgens mij zijn daar de sporters mee gebaat.
      Ik ben blij dat we hier hetzelfde over denken Body Food. Ik stel het op prijs dat je de mensen hier op het forum wilt helpen. En ik zie aan de reactie van Quibus in de reply hiervoor dat hij het daar ook mee eens is.

Groet van Kris - Power Supplements

*De gangbare manier van weergeven.
      Last edited by Power Supplements; 10-12-2007, 13:41.
      powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Zo best verhaal wel allemaal keurig uitgelegd.

Comment

heb de whey van mijn trainer.
          zelf gemaakt.
          super spul.

creatine heb ik van interactive.
          one goal: power and mass

Comment

@ Power Supplements

Onnodig duur is inderdaad niet fijn. Gelukkig kost onze Whey Isolaat net zo weinig (of zelfs minder dan) een whey concentraat bij de prijsstunters op internet.

Ik weet niet of je mij ook als een prijsstunter beschouwd, maar ik lever nu nog een Whey-90 Concentraat Instant van Arla-Foods voor de prijs van 4 kilo voor 52.-
            2500 gram Whey Isolaat (90% eiwit) € 46,90 volgens mij is dat toch duurder!
            Blijkt het toch dat ik goedkoper ben, 1500 gram meer voor € 5.10

En sinds Power Supplements er is, geldt ook dat je een whey isolaat kan krijgen voor de prijs van een concentraat. Klopt niet helemaal!

De Whey Isolaat bevat inderdaad 90 gram eiwit per 100 gram.

Het aminozuurprofiel is echter sinds de introductie van het supplement aangegeven in procenten van het totaal aan eiwit.
            Hieronder ziet u hoe het vermeld staat op de website én op het etiket

"Gemiddeld aminozuurprofiel
            (percentage van eiwit)"
            Wanneer je iets gaat opdelen in procenten dan moet het eindtotaal per definitie op 100 uitkomen.
            Dit is misleidend voor de consument.

Uiteraard hebben we daar rekening mee gehouden. Onze isolaat bevat (zonder aroma toevoeging) 93 gram eiwit per 100 gram op basis van drooggewicht*.
            Als je op de hoogte bent van de Nederlandse wetgeving dan weet je dat er niet mag worden gedeclareerd, op basis van droge stof.
            Ervan uitgaande dat het eiwit 90 is en dat er 3 gram smaakstof is toegevoegd dan kom je uit op een eiwitgehalte van 87 maar er is nog meer toegevoegd, het eiwitgehalte komt nog lager uit!

Mensen die kiezen voor de naturel versie krijgen overigens een isolaat met 93 gram eiwit per 100 gram. Klopt niet!

Ingrediënten: (is te lezen op de site van Powersupplements)
            Ongedenatureerde instant wei-eiwit isolaat, magere cacaopoeder (smaak chocola), aroma (smaken aardbei, vanille en banaan), guar gum (stabilisator), sojalecithine, bietenrood (smaak aardbei), sucralose (m.u.v smaak naturel).

Ik mis de E-nummers banaan heeft ook een kleur, bietenrood is ook een kleurstof, cacaopoeder bevat vet, maar het vetgehalte blijft gelijk, isolaat is toch al perfect oplosbaar, waarom dan extra sojalecithine toevoegen. Hoe meer je toevoegd, hoe lager het eiwitgehalte. Waarom guar gum daar is 2 keer meer van nodig als xantaam gom.

Ik ben blij dat we hier hetzelfde over denken Body Food. Ik stel het op prijs dat je de mensen hier op het forum wilt helpen. En ik zie aan de reactie van Quibus in de reply hiervoor dat hij het daar ook mee eens is.
            Volgens de gegevens zijn mijn gedachten toch anders dan die van Powersupplements.

Voor mij is dit één van de mogelijkheden, zoals je weet ben ik op de thuisbasis van o.a Powersupplements, DBB gebanned.

M.v.g.
            Mister BodyFood
            Last edited by Body-Food; 11-12-2007, 05:12.

Comment

Originally posted by annevdploeg View Post
              heb de whey van mijn trainer.
              zelf gemaakt.
              super spul.

creatine heb ik van interactive.
              Plakt het ook een beetje

Comment

Ik weet niet of je mij ook als een prijsstunter beschouwd, maar ik lever nu nog een Whey-90 Concentraat Instant van Arla-Foods voor de prijs van 4 kilo voor 52.-
                2500 gram Whey Isolaat (90% eiwit) € 46,90 volgens mij is dat toch duurder!
                Blijkt het toch dat ik goedkoper ben, 1500 gram meer voor € 5.10
                De whey concentraat van Arla bevat geen 90 gram eiwit. Arla heeft wel whey producten met 90 gram of meer maar noemt die isolaat:

Van de website van Arla:
                The neutral taste and good mouthfeel of whey protein isolate (WPI) make it a perfect choice for palatable sports and clinical nutrition. Obtained by extracting fat and lactose from whey, WPI has a protein content of 90% or more, a fat content as low as 0.2% and just 0.2-0.5% lactose.
                Whey protein isolate

Ik zal ruiterlijk toegeven dat uw whey-opruiming in verband met de sluiting van de Whey Gigant website inderdaad tot scherpe prijzen leidt. (Ik neem aan dat dit een tijdelijke aanbieding is).
                In een ander topic las ik ook dat u de prijzen in januari (via een nieuw verkoopkanaal) gelijk houdt. Maar de inhoud per verpakking zou u echter halveren.

Even rekenen... dan wordt het tweemaal zo duur.

Dit is misleidend voor de consument.
                Misschien voor consumenten die niet weten wat een procent is. Maar zouden die kijken naar het aminozuurprofiel? Die checken of Jay Cutler op het etiket staat.

Als je op de hoogte bent van de Nederlandse wetgeving dan weet je dat er niet mag worden gedeclareerd, op basis van droge stof.
                Wij hebben de declaraties besproken met onze leverancier. Deze werkt volgens HACCP richtlijnen.

Ervan uitgaande dat het eiwit 90 is en dat er 3 gram smaakstof is toegevoegd dan kom je uit op een eiwitgehalte van 87 maar er is nog meer toegevoegd, het eiwitgehalte komt nog lager uit!
                Uitgaande van 93 gram (wat de correcte uitgangswaarde is) komen we op een eindgehalte van 90 gram na toevoeging van alle stoffen... inclusief een fractie guar gum.

Mensen die kiezen voor de naturel versie krijgen overigens een isolaat met 93 gram eiwit per 100 gram. Klopt niet!
                Meent u dat?

Ingrediënten: (is te lezen op de site van Powersupplements)
                Ongedenatureerde instant wei-eiwit isolaat, magere cacaopoeder (smaak chocola), aroma (smaken aardbei, vanille en banaan), guar gum (stabilisator), sojalecithine, bietenrood (smaak aardbei), sucralose (m.u.v smaak naturel).

Ik mis de E-nummers banaan heeft ook een kleur,
                Een banaan heeft inderdaad een kleur. Een banaan is groen... of geel als hij rijp is. Banenenaroma is echter wit. Onze bananen whey blijft dan ook wit bij het oplossen.

bietenrood is ook een kleurstof,

Helemaal juist. E-nummers hoeven niet vermeld te worden indien de naam van het ingredient genoemd wordt. Een E-nummer zegt de consument ook niet veel.

cacaopoeder bevat vet, maar het vetgehalte blijft gelijk,
                Op ons etiket staat:
                "Afhankelijk van de smaak kan de samenstelling licht afwijken."

De naturel bevat zo meer eiwit en de choco een fractie meer vet.

Excuses dit stond nog niet op de website. Bedankt dat u ons er via deze weg op attendeert.

isolaat is toch al perfect oplosbaar, waarom dan extra sojalecithine toevoegen.
                Whey eiwitten (in concentraat of isolaat) hebben de eigenschap dat ze van nature goed in water oplosbaar zijn. Maar droog poeder dat in contact komt met het wateroppervlak gaat desondanks klonten vormen. Whey fabrikanten pakken dit probleem aan door het poeder te instantiseren met sojalecithine.

Staat er geen sojalecithine op het etiket vermeld dan zit er voor zover ik weet geen instant eiwitpoeder in. Is het toch een instant eiwit poeder dan heeft de merkhouder verzuimd dit ingredient te vermelden. Heel slordig.

De sojalecitine die onze fabrikant heeft toegevoegd is overigens al inbegrepen in de specificatie van 93 gram eiwit per 100 gram.

Hoe meer je toevoegd, hoe lager het eiwitgehalte. Waarom guar gum daar is 2 keer meer van nodig als xantaam gom.
                Wat heet nodig? Onze eiwit shakes worden niet dik zoals shakes die stijf staan van de guar of xanthaan gom.

Volgens de gegevens zijn mijn gedachten toch anders dan die van Powersupplements.
                Het ziet er naar uit.

Voor mij is dit één van de mogelijkheden, zoals je weet ben ik op de thuisbasis van o.a Powersupplements, DBB gebanned.
                ...........

M.v.g.
                Mister BodyFood
                Groet van Kris
                En alvast een fijne vakantie toegewenst
                Last edited by Power Supplements; 11-12-2007, 13:28.
                powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

De whey concentraat van Arla bevat geen 90 gram eiwit. Arla heeft wel whey producten met 90 gram of meer maar noemt die isolaat:

Van de website van Arla:
                  The neutral taste and good mouthfeel of whey protein isolate (WPI) make it a perfect choice for palatable sports and clinical nutrition. Obtained by extracting fat and lactose from whey, WPI has a protein content of 90% or more, a fat content as low as 0.2% and just 0.2-0.5% lactose.
                  Whey protein isolate

Wat vertel je me nou hebben ze een Isolaat geleverd voor Concentraat?
                  Dan ben ik nog goedkoper dan ik dacht.

Ik zal ruiterlijk toegeven dat uw whey-opruiming in verband met de sluiting van de Whey Gigant website inderdaad tot scherpe prijzen leidt. (Ik neem aan dat dit een tijdelijke aanbieding is). (was)
                  In een ander topic las ik ook dat u de prijzen in januari (via een nieuw verkoopkanaal) gelijk houdt. Maar de inhoud per verpakking zou u echter halveren.

Even rekenen... dan wordt het tweemaal zo duur.
                  Wie weet, blijven lezen kijken en vergelijken.

Misschien voor consumenten die niet weten wat een procent is. Maar zouden die kijken naar het aminozuurprofiel? Die checken of Jay Cutler op het etiket staat. Dus u gaat ervan uit dat de consument dom is, zou ik niet durven zeggen. U wilt toch ook het beste dan vergelijk je toch met wie je de beste deal aangaat, dat zijn uw eigen woorden.

Wij hebben de declaraties besproken met onze leverancier. Deze werkt volgens HACCP richtlijnen. Nou moet ik verschrikkelijk lachen, de tranen lopen mij over de wangen. H.A.C.C.P staat voor:
                  Hazard Analysis Critical Control Points dat heeft alles met de hygiëne te
                  maken, en totaal niets met declaraties.

Heeft Powersupplements ook het HACCP - Handboek?
                  Nee, dan komt binnenkort de smaakpolitie langs.

Uitgaande van 93 gram (wat de correcte uitgangswaarde is) komen we op een eindgehalte van 90 gram na toevoeging van alle stoffen... inclusief een fractie guar gum.
                  Dat is niet de correcte uitgangswaarde.
                  Alle fractie's bij elkaar is al gauw een paar gram.

Meent u dat? Ja

Een banaan heeft inderdaad een kleur. Een banaan is groen... of geel als hij rijp is of zwart dan is hij overrijp. Banenenaroma is echter wit.
                  Onze bananen whey blijft dan ook wit bij het oplossen.
                  Dus je ruikt banaan, je proeft banaan maar je ziet geen banaan, spannend.

Helemaal juist. E-nummers hoeven niet vermeld te worden indien de naam van het ingredient genoemd wordt. Een E-nummer zegt de consument ook niet veel. Je kunt beter een E-nummer vermelden dan geen E-nummer wist je dat die E voor eetbaar staat. Bij bietenrood krijgt de consument dat idee niet zo. Je kunt beter kiezen voor een product waar het E-nummer wel is vermeld dan niet. Dat roept vragen op bij de consument.

Op ons etiket staat:
                  "Afhankelijk van de smaak kan de samenstelling licht afwijken."
                  De naturel bevat zo meer eiwit en de choco een fractie meer vet.
                  Dat een product onbewerkt meer eiwit bevat klopt helemaal.

Excuses dit stond nog niet op de website. Bedankt dat u ons er via deze weg op attendeert.
                  Graag gedaan maar het is geen fractie, ook magere cacao bevat gewoon VET

Whey eiwitten (in concentraat of isolaat) hebben de eigenschap dat ze van nature goed in water oplosbaar zijn. Maar droog poeder dat in contact komt met het wateroppervlak gaat desondanks klonten vormen. Whey fabrikanten pakken dit probleem aan door het poeder te instantiseren met sojalecithine.

Staat er geen sojalecithine op het etiket vermeld dan zit er voor zover ik weet geen instant eiwitpoeder in. Is het toch een instant eiwit poeder dan heeft de merkhouder verzuimd dit ingredient te vermelden. Heel slordig.
                  Als er minder dan een gram wordt toegevoegd is vermelding niet nodig.

De sojalecitine die onze fabrikant heeft toegevoegd is overigens al inbegrepen in de specificatie van 93 gram eiwit per 100 gram.
                  Maar alsnog vermeld bij de ingrediënten. Het hoort apart te staan in verband met de declaratie omtrent intoleranties van bepaalde personen.

Wat heet nodig? Onze eiwit shakes worden niet dik zoals shakes die stijf staan van de guar of xanthaan gom.
                  Waarom gebruik je het dan?
                  Omdat het lekker vult en een vollere smaak geeft.

Groet van Kris
                  En alvast een fijne vakantie toegewenst

Bedankt, maar de laptop gaat mee

M.v.g.
                  Mister BodyFood

Comment

Mister Bodyfood, je komt nogal schizofreen over. Eerst vraagt iemand wat jij een goede whey vindt. Dan zeg je 'die van Powersupplements', en vervolgens ga je die aanvallen op wat ik eerlijk gezegd nogal sullige details vind. Bizar!

En die prijsvergelijking die je maakt is tamelijk kinderachterig. Ik heb nog geen goedkopere isolaat kunnen vinden (ja, ik gebruik hem ook, en ik denk vele anderen ook). Jouw aanbieding, waarmee je die prijs vergelijkt, geldt al niet meer, zeg je net zelf. En jouw prijs gaat, zoals je aankondigde, verdubbelen na het einde van de Wheygigant (waarom eigenlijk?). Ik ga liever naar een bedrijf waar ze gewoon een constante lage prijs hebben én waar ik vertrouwen heb in de kwaliteit.

Je komt nou ook niet bepaald objectief over, je hebt er zelf een belang bij om je product te promoten (wat je hier ruimschoots en gratis doet) en dat van anderen aan te vallen. Ik zag je dat bij Dutch Body Building ook al doen, onder de naam RGeiten als ik me niet vergis. Daar werd je vanwege de sluikreclame gebanned.

Schijnbaar is dat jouw manier van opereren. Erg jammer, het lijkt me sterk dat je daar klanten mee wint.

Comment

Originally posted by Power Supplements View Post
                      Ik moet zeggen dat de shake van powersupplements wel behoorijk dik word (vooral in blender). Persoonlijk vind ik een wat stevigere/dikkere shake wel lekker.

Comment

@ Quinticeps

@ Quinticeps
                        ook op dit forum dienen wij wel netjes te blijven en niet persoonlijk, te worden.

Ik vertelde aan quibus dat ik zou kiezen voor BIPRO.

Weet je wat ik bizar vind dat sommige niet kunnen lezen of willen lezen.
                        Dit schreef ik al eerder onder de topic supplementen.

@ Kees
                        Alles wordt duurder maar de eiwitten worden verschrikkelijk duur, als je de krant leest of weleens tv kijkt dan ben je op de hoogte. De Aziatische landen kopen alles op in Europa. Er is al een groot tekort aan eiwitten, grote fabrieken kunnen al bijna niet meer leveren o.a Arla en Volactive daar koop ik mijn eiwitten in. Ik krijg mondjesmaat aangeleverd maar voor prijzen, waar je niet goed van word.

Maar dat is nog niet alles, de aziatische landen met name China zijn gigantisch met hun producten gestegen die worden geexporteerd naar Europa. Prijsstijgingen van 150% zijn eerder normaal dan abnormaal. Dit heeft te maken met de Olympische Spelen, om smog tegen te gaan wordt er minder geproduceerd waardoor de prijzen stijgen. Alle cola fabrieken hebben nu al een probleem er is bijna niet meer aan caffeine te komen. Grondstoffen die wij nodig hebben om door de eiwitten te mengen stijgen ook in prijs.

Omdat er veel Bio-Diesel moet worden gemaakt stijgen ook de prijzen van de zetmelen en suikers. En ik kan nog wel even door gaan, waar de consument totaal geen weet van heeft. Van wat er allemaal bij komt kijken om een goed Eiwit product te kunnen produceren.

(waarom eigenlijk?). Daarom

Erg jammer, het lijkt me sterk dat je daar klanten mee wint.

En dat allemaal omdat ik mijn klanten wel serieus neemt, dat kan ik van je huidige leverancier niet zeggen.

Maar blijf a.u.b. daar ik heb het al druk genoeg, ga nu eerst lekker met vakantie en ik zal mijn zonden overdenken.
                        Last edited by Body-Food; 11-12-2007, 17:13.

Comment

Persoonlijk vind ik het goed dat bodyfood zijn mening geeft. Hij heeft er meer verstand van dan ik.

Ik zou alleen niet in discussie gaan met een andere fabrikant. Het blijft dan toch altijd jouw woord tegen het zijne. Hou het dus bij de feiten en zorg dat mensen niet het idee krijgen dat je er belang bij hebt om andere producten af te kraken. Als je zelf iets verkoopt dan is dat nogal snel.

Al met al ben ik blij met de bijdrage van bodyfood en binnenkort dan kan ik zijn whey testen. Ik laat dan weten wat ik ervan vind. Al kan ik alleen oordelen over smaak en oplosbaarheid. Daarom vind ik leuk en nuttig om de posts van bodyfood te lezen.

Comment

@ Quinticeps

@ Quinticeps
                            ook op dit forum dienen wij wel netjes te blijven en niet persoonlijk, te worden.
                            Waarom val je dan zonder aanleiding een concurrerend merk aan? Vind je dat wel netjes?

Ik gaf vertelde aan quibus dat ik zou kiezen voor BIPRO.

Dit schreef ik al eerder onder supplementen.

@ Kees
                            Alles wordt duurder maar de eiwitten worden verschrikkelijk duur, als je de krant leest of weleens tv kijkt dan ben je op de hoogte. De Aziatische landen kopen alles op in Europa. Er is al een groot tekort aan eiwitten, grote fabrieken kunnen al bijna niet meer leveren o.a Arla en Volactive daar koop ik mijn eiwitten in. Ik krijg mondjesmaat aangeleverd maar voor prijzen, waar je niet goed van word.

Maar dat is nog niet alles, de aziatische landen met name China zijn gigantisch met hun producten gestegen die worden geexporteerd naar Europa. Prijsstijgingen van 150% zijn eerder normaal dan abnormaal. Dit heeft te maken met de Olympische Spelen, om smog tegen te gaan wordt er minder geproduceerd waardoor de prijzen stijgen. Alle cola fabrieken hebben nu al een probleem er is bijna niet meer aan caffeine te komen. Grondstoffen die wij nodig hebben om door de eiwitten te mengen stijgen ook in prijs.

Omdat er veel Bio-Diesel moet worden gemaakt stijgen ook de prijzen van de zetmelen en suikers. En ik kan nog wel even door gaan, waar de consument totaal geen weet van heeft. Van wat er allemaal bij komt kijken om een goed Eiwit product te kunnen produceren.

En dat is reden om de Wheygigant op te heffen? Ik vind dat tamelijk vaag. Al die andere bedrijven stoppen er toch ook niet mee? Het lijkt me dat een prijsverhoging gewoon grotendeels kan worden doorberekend aan de klant, zo werkt het toch in de economie. En zo te zien ga je dat ook doen: prijs handhaven maar inhoud halveren, en dan onder een andere naam. Maar goed, het is jouw bedrijf en daar moet je maar mee doen wat je wilt.

En dat allemaal omdat ik mijn klanten wel serieus neemt, dat kan ik van je huidige leverancier niet zeggen. Maar blijf a.u.b. daar ik heb het al druk genoeg, ga nu eerst lekker met vakantie en ik zal mijn zonden overdenken.
                            Klinkt als kinnesinne. Als je het zo druk hebt, waarom loop je dan op dit forum de hele gratis reclame-sectie vol te schrijven? Ik heb ook nog nooit gehoord van een bedrijf dat wordt opgeheven als het er druk is, integendeel.

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
                              Persoonlijk vind ik het goed dat bodyfood zijn mening geeft. Hij heeft er meer verstand van dan ik.

Ik zou alleen niet in discussie gaan met een andere fabrikant. Het blijft dan toch altijd jouw woord tegen het zijne. Hou het dus bij de feiten en zorg dat mensen niet het idee krijgen dat je er belang bij hebt om andere producten af te kraken. Als je zelf iets verkoopt dan is dat nogal snel.

Al met al ben ik blij met de bijdrage van bodyfood en binnenkort dan kan ik zijn whey testen. Ik laat dan weten wat ik ervan vind. Al kan ik alleen oordelen over smaak en oplosbaarheid. Daarom vind ik leuk en nuttig om de posts van bodyfood te lezen.
                              Powersupplements is een verkoper en géén fabrikant, Body-Food is dat wel.
                              Ik kraak geen producten af ik vertel hoe het zou moet wezen. Ik mag verkopen aan consumenten, maar doe hoofdzakelijk zaken met groothandels.

Mag dan graag horen van je of je deze wel goed vind, je bestelling is onderweg. Zijn er vragen zal ze graag naar eer en geweten beantwoorden.

Comment

@ Quinticeps

@ Quinticeps

Ik vertelde aan quibus dat ik zou kiezen voor BIPRO.

Dit schreef ik al eerder onder de topic supplementen.

@ Kees

En dat allemaal omdat ik mijn klanten wel serieus neemt, dat kan ik van je huidige leverancier niet zeggen.

Maar blijf a.u.b. daar ik heb het al druk genoeg, ga nu eerst lekker met vakantie en ik zal mijn zonden overdenken.
                                Ik denk dat je zeker hard aan vakantie bent Body-Food!!!
                                want ik begrijp de laatste 5 regels niet. Is het niet zo dat die voor een ander bedoeld is?

Overgens waarom gaan juillie niet zamen werken? Dan krijgen we een top product voor een lage prijs .!!!!!!!!!
                                Een tip voor beide,
                                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X