Welke wey heb jij gehad?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dacht dat daar ook eiwitten inzaten maargoed. andere helft van post is wel ontopic

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
      Een goed onderwerp deze Topic, alleen zijn er maar 12 leden die daadwerkelijk ook een Whey product gebruiken.

Wat zouden die andere leden dan gebruiken, daar ben ik toch wel benieuwd naar.
      Ik lees het nu net dus ikke nr 13 hahaha merken weet ik niet meer maar enkele waren niet goed oplsbaar en niet te drinken.

Is de whey van jou goed drinkbaar?
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

pure whey van performance :
        normale prijs is 49.95 voor 2kg!
        Smaakt super i.c.m water lost goed op.

EAS:
        Ook deze kost 49.95 voor 2.2 kg dacht.
        Lost ook goed op!Smaak is ook niet verkeerd.

Voor de rest vele merken geprobeerd,maar blijf toch bij performance of eas.

Comment

EAS is ook zeker een goed merk. Ik ken veel mensen die daar zeer goede resultaten mee geboekt hebben! Aanradertje! Alleen duurder dan MDY en ik let liever een beetje op mijn budget.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by kees View Post
            Ik lees het nu net dus ikke nr 13 hahaha merken weet ik niet meer maar enkele waren niet goed oplsbaar en niet te drinken.

Is de whey van jou goed drinkbaar?

Lees de berichten!!

Comment

Om je het gezoek te besparen Kees: de wei van bodyfood lost uitstekend op. In een shakebekertje doen, rustig schudden en geen resten of klonten, en de smaak is behoorlijk goed. Gewoon puik spul.
              Last edited by GeneralIx; 09-11-2007, 20:20.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb m nu van revolutions zeer lekkere smaak en niet klonterig had een aanbieding van 100 euro 7 kilo aan whey.Perfect te mengen zonder shake apparaat

Comment

Originally posted by big boy View Post
                  Ik heb m nu van revolutions zeer lekkere smaak en niet klonterig had een aanbieding van 100 euro 7 kilo aan whey.Perfect te mengen zonder shake apparaat
                  Wederom wordt een Weightgainer vergeleken met Whey producten.
                  Kijk eens op het etiket hoeveel koolhydraten, vet en eiwitten er per 100 gram inzitten. Met dit product wordt je zeker een BigBoy, vergelijkbaar met een magnum ijsje barstens vol met VET.

Comment

Ik heb het wel over whey niet weightgainer heb ik ook wel staan maar zonder etiket.Wat voor merk het is weet ik niet maar werkt wel goed alleen niet kijken naar de urine,want dan schrik je.

Comment

Originally posted by big boy View Post
                      Ik heb het wel over whey niet weightgainer heb ik ook wel staan maar zonder etiket.Wat voor merk het is weet ik niet maar werkt wel goed alleen niet kijken naar de urine,want dan schrik je.
                      Een hoogwaardig Whey-Eiwit bevat minimaal 80 gram eiwit, maximaal 4 gram koolhydraten en 4 gram vet per 100 gram. Zit dit ook in jou product?

Die weightgainer is merkloos, je weet niet wat er in zit? Als je al van je urine schrikt, wat is de werking dan op je organen.

Comment

Dat lijkt me niet echt goed. Of je neemt te veel of het product is niet goed.

grts

Comment

ikzelf gebruik Whey Classic, en ik ben er wel tevreden over.
                          klontert niet, en lekkere smaak, al heb ik 't alleen nog met melk geprobeerd

Voedingswaarde per 100 gr.
                          KJ 1581
                          Kcal 372
                          Eiwit 80
                          Koolhydraten 4
                          vet 4

2 kg voor €40,-
                          An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Ik zal het na laten trekken je moet officieel 2 scoops nemen maar daarin tegen neem ik er maar 1.
                            Je komt er wel heel snel mee aan in gewicht ik had in 1 maand tijd 5 kilo extra erbij maar omdat ik van de urine geschrokken ben ben ik er maar mee gestopt,en gebruik nu alleen whey en diamant [cristal] creatine werkt beter.

Comment

Originally posted by Danko View Post
                              ikzelf gebruik Whey Classic, en ik ben er wel tevreden over.
                              klontert niet, en lekkere smaak, al heb ik 't alleen nog met melk geprobeerd

Voedingswaarde per 100 gr.
                              KJ 1581
                              Kcal 372
                              Eiwit 80
                              Koolhydraten 4
                              vet 4

2 kg voor €40,-
                              Dat is wel duur hé, deze samenstelling kost bij mij per 4 kilo nu 48.- euro

Comment

mammoth nutrition..isolate whey pro

zeer tevreden over de smaak en oplosbaarheid.

energie 1533kj/565kcal
                                protein 88g
                                koolhydraten 4.5g
                                vetten 1.9g

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X