ha ok, omdat mijn maat waar ik toen mee ging fitnessen die dat ook nog nooit gedaan had maar 80kg max kon. + het feit dat er basketters met zichtbaar redelijk goede ontwikkelde beenspieren maar evenveel of net ietsje meer namen dacht ik dat ik van nature goed ontwikkelde beenspieren had .
Omvang Boven benen en kuiten
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
tussen de 300 en de 600kg? amai
ok ja ik vond het redelijk wat in acht genomen dat ik daarvoor eigenlijk nooit gefitnessed had, en blijkbaar vond die coach dat toch ook.
en in vergelijking genomen met mijn armen zijn mijn benen van nature wel beter ontwikkeld, alhoewel mijn armen gespierd lijken en mijn benen niet zijn mijn benen in verhouding een stuk sterker.
Comment
-
Natuurlijk zijn benen ALTIJD sterker dan armen. Dat zijn de ledematen die je continue gebruikt om je te verplaatsen en om je gehele gewicht te dragen. Het is ook de grootste spiergroep in ons lichaam. Geen wonder dat je daar honderden kilo's mee aankan als je ze goed traint. De sterkste bodybuilder die ik persoonlijk heb zien trainen duwde 1000 kilo schuin omhoog met zijn benen. Wel dankzij Anabole steroiden uiteraard
Geniet, en drink met maten!
Comment
-
daarom dat ik ook zei in verhouding, ik weet ook wel dat benen sterken zijn dan armen.
maar als ik dan vergelijk met mijn vriend waarme ik samen ben begonnen te fitnessen toen. kwa arm press oefeningen enzo zate we redelijk dicht bij elkaar, zat ik altijd een 5-10tal kilo boven hem. Maar kwa beenspier oefeningen kon ik makkelijk het driedubbele van hem aan.
vandaar dat ik zei in verhouding.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment