Bij je vriendin of ergens anders eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Santino88 View Post
    Ah neem gewoon een rugzak vol eten mee, en als de slet er wat van zegt geef je ze gewoon een paar klappen.
    Hooop dat ze je hard terugslaat

Comment

Als ik op vakantie ga neem ik alleen maar mijn wheypoeder mee. Ik ga komend jaar 15 dagen naar Jordanie en zal die periode dus helemaal niet trainen.
      Ik Zorg ervoor dat ik in de 2 maanden daaraan voorafgaand dat ik een hard trainingschema heb gevolgd zodat mijn lichaam de rust kan gebruiken.
      Het enige wat ik nodig zal hebben is extra eiwitpoeder. Ik neem een gemengd poeder mee zodat ik een time release effect heb tijdens mijn verblijf in de woestijne van Egypte en Jordanie. De rest van mijn dieet zal ik aanvullen met groentes, fruit en andere magere verse producten die het land kan bieden. De kans dat ik daar een McDonalds tegen kom is Goddank erg klein hahaha!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Beetje hotel in Egypte heeft tegenwoordig ook fitness ruimtes als je wilt trainen. Zit zelf ook uit te pluizen om 2-3 weken Egypte te doen met een dag of 2 excursies door Jordanie om de stad Petra te zien en zo.

Natuurlijk tijdens vakanties geen intensief trainings regime, en zeker niet in die hitte, maar normale onderhouds trainingen 3x in de week zou te doen moeten zijn.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Als ik op vakantie ga neem ik alleen maar mijn wheypoeder mee. Ik ga komend jaar 15 dagen naar Jordanie en zal die periode dus helemaal niet trainen.
          Ik Zorg ervoor dat ik in de 2 maanden daaraan voorafgaand dat ik een hard trainingschema heb gevolgd zodat mijn lichaam de rust kan gebruiken.
          Het enige wat ik nodig zal hebben is extra eiwitpoeder. Ik neem een gemengd poeder mee zodat ik een time release effect heb tijdens mijn verblijf in de woestijne van Egypte en Jordanie.
          uhuh

Verpak je het in aluminium folie of slik je bolletjes?

Last edited by Heineken; 03-01-2008, 23:18.
          Becoming a human juggernaut!!!

Comment

laten we dat maar niet doen he
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              laten we dat maar niet doen he
              Zou toch lullig zijn als je net dan eruit wordt gepikt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja, en de douane lacht niet met mensen die bolletjes hebben ingeslikt hoor

Mbt dat eten, tis idd wel een goed idee, zo'n rugzak met voeding, zelf nooit aan gedacht :-$

Thanks guys
                Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X