Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
verplicht maar 2x per week trainen, sportschool is maar 2 avonden open. train nu ook na 7, wat wel wat scheelt, is wel wat koeler. En ik train gewoon hard en kort, 3 kwartier
Train nu vanwege het zomerrooster `s morgens en het bevalt me prima.
Zeker met dit weer is het lekkerder als `s middags.
Mijn training pas ik iets aan, doe net als altijd 3 oefeningen per spiergroep maar doe nu maximaal 3 sets, anders meestal 4.
ik train meestal het s avonds rond 20 - 21 uur, is het al iets koeler en valt het mee, heb mijn training ook een beetje aangepast want verloor precies meer zweet dan dat ik water drink.Ik denk ideaal weer om droger te worden
Citaat[/b] (Jack @ Jul. 16 2003,16:06)]verplicht maar 2x per week trainen, sportschool is maar 2 avonden open. train nu ook na 7, wat wel wat scheelt, is wel wat koeler. En ik train gewoon hard en kort, 3 kwartier
Citaat[/b] (Jack @ Jul. 16 2003,16:06)]verplicht maar 2x per week trainen, sportschool is maar 2 avonden open. train nu ook na 7, wat wel wat scheelt, is wel wat koeler. En ik train gewoon hard en kort, 3 kwartier
2 avonden per week?
Lekker dan!!
Grtzzzz Ax
eeen beetje rust is ook wel goed, zo net voor mijn kuur
Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 16 2003,18:21)]Klopt helemaal en zou het dan ook op die manier bekijken
Het blijft waardeloos dat je hoe dan ook niet meer zou kunnen maar kwaad kan het zeker niet.
Wij hebben heerllijke airco in de gym, je krijgt juist een stoot als je weer naar buiten gaat! Maar lig met lichte griep op bed, dus zal pas volgende week worden en dan is het alweer koeler.
ik sta nu met de namiddag te werken,en moet dan s'morges gaan trainen.op zich heb ik dit al altijd beter gevonden.
het enige wat nu echt héél moeilijk is het eten
maar denk niet dat ik de enige ben die het daar moeilijk mee heeft.
greets
Wat dat eten aangaat geldt ook voor mij Spinky. Door de warmte en omdat ik het op dit moment erg druk heb heb ik ook een training moeten overslaan en als ik niet train heb ik sowieso minder honger.
Maar drinken is gelukkig absoluut geen probleem!
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment