Training/ hitte

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik drink ook heel veel ja, eten gaat trouwens gewoon makkelijk, zit hier in de airco (werkt wel slecht, kutding) dus is allemaal wel te doen. rijst met kip, jammie, maar zo ook ff een big mac

Comment

Toen ik hoorde dat het zo warm weer werd, heb ik 5 dagen vrij genomen van mijn werk en heb ik sinds maandag nog niet getraind. Vanavond begin ik weer. Een paar dagen rust en een beetje genieten is niks mis mee.

Comment

Heb gewoon door getraind, hardcore dus

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 17 2003,16:20)]Heb gewoon door getraind, hardcore dus

Greets...
          BIKKEL !

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 17 2003,16:37)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 17 2003,16:20)]Heb gewoon door getraind, hardcore dus

Greets...
            BIKKEL !

Greets...

Comment

Zeker hardcore, eigenlijk moet het zo.
              Ik train om 9.30 maar het is slecht te doen met deze hitte. Dinsdag zit ik in salou daar maar niet trainen is me te veel zweten met zulk weer. Dus boys/girls als ik julie niet meer spreek laterzzz.

Comment

Prettige vakantie Jaapio

Greets...

Comment

Weer zo'n vakantieganger!! ...... maar prettige vakantie natuurlijk!

Grtzzzzzzz Ax
                  DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Nou ik ben vorige week ook niet geweest. Heb veelal heerlijk op het strand gelegen. Maar onze sportschool is maar 3 dagen open op bepaalde tijden voor nog de komende 3 weken... Dus dat is wel minder.
                    vanavond ga ik gewoon weer...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Purple @ Jul. 21 2003,12:07)]Nou ik ben vorige week ook niet geweest. Heb veelal heerlijk op het strand gelegen. Maar onze sportschool is maar 3 dagen open op bepaalde tijden voor nog de komende 3 weken... Dus dat is wel minder.
                      vanavond ga ik gewoon weer...
                      Das lekker, zeg, ze kunnen toch wat personeel aannemen?

Grtz

Comment

Ik train op een hele kleine sportschool waarvan er misschien in deze periode hooguit 40 mensen trainen... En het is maar voor deze korte periode... Over 2-3 weken is hij gewoon weer 6 dagen geopend.

Comment

Is gewoon niet de moeite waard, kost vaak meer dan het oplevert. Sportschool hier is zomers een aantal weken 's middags gesloten, is dan alleen in de ochtend 3 uurtjes open en van 5 tot 10 's avonds.
                          Ziet vaak al 1 of 2 weken voor het zomerschema dat er 's middags geen hond is, is dus ook echt zonde van het geld om in die periode open te blijven. Jammer voor die paar dan maar zo werkt het immers, blijft wel gewoon een bedrijf natuurlijk geen stichting of liefdadigheidsinstelling...  

Comment

Inderdaad... en er is nog wel een sportschool hier, mocht je echt heel graag willen trainen... Maar even iets rustiger aan is ook niet slecht. En mag toch even geen benen trainen van mijn huisarts omdat ik hem heb verdraaid. Dus met 3 dagen vind ik het ook wel oke.

Comment

Inderdaad heel logisch die zomersluitingen maar ook bijzonder vervelend als je altijd om een uur of 3 traint

Greets...

Comment

Nou vandaag weer geweest en het ging toch best wel lekker ondanks de hitte...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X