bicep omvang tiener/bodybuilders?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koud en niet gepompt nog maar ene schamele 41 cm
    Tegen de 44 van een maand geleden.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
      Ik meende dat mijn biceps eerder altijd een cm of 34-35 waren, maandag waren ze precies 40cm
      koud. En nu ook nog alleen met minder vet erop.
      Groeterzouwel machtiger zijn, alleeen lijkt het dan weer meer uit verhouding.
      Lijken op je foto toch groter....

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
        Koud en niet gepompt nog maar ene schamele 41 cm
        Tegen de 44 van een maand geleden.
        Niet huilen Shreddy, doorknallen tot 54cm en niet piepen

Comment

• Komt omdat ik kort ben denk ik. Dan lijkt alles groter ghehe. Als ik 10cm groter was had je vast gezegt "ze lijken kleiner". Ik heb eingelijk nog nooit echt een bicep foto gemaakt, Het verschil bij bollen en strekken is er bijna niet

Comment

• Ohhhh nou bij mij wel hoor... Scheelt zomaar bijna 2cm... Koud en warm scheelt ook nogal, zeker in aanzicht.... En heb er met de GVT n cm bijgekregen Jippppieeee...

Comment

• Vind het bizar 1cm in 2 weken erbij op mn arm.... Dankzij mr Lift en schOOm ben ik er aan begonnen, had nooit verwacht dat het zo zwaar zou zijn.. Maar ben ze wel heel erg dankbaar daarvoor... Niet dat het echt zichtbaar is hoor.. Moet het echt meten, ik denk dat het op mn triceps zit...

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                Ohhhh nou bij mij wel hoor... Scheelt zomaar bijna 2cm... Koud en warm scheelt ook nogal, zeker in aanzicht.... En heb er met de GVT n cm bijgekregen Jippppieeee...
                Mijn armomvang is ook ongeveer 1 cm groter geworden sinds ik GVT doe.
                Had eerst 37 nu 38 cm.

Comment

Ohhhh nou bij mij wel hoor... Scheelt zomaar bijna 2cm... Koud en warm scheelt ook nogal, zeker in aanzicht.... En heb er met de GVT n cm bijgekregen Jippppieeee...
                  Om die manier scheeld het ook wel een cm of 2 maar dat vind ik weining eingelijk bij het bollen van de biceps. Maar mischien is het wel normaal
                  ik weet het niet zeker.

Comment

Vind het bizar 1cm in 2 weken erbij op mn arm.... Dankzij mr Lift en schOOm ben ik er aan begonnen, had nooit verwacht dat het zo zwaar zou zijn.. Maar ben ze wel heel erg dankbaar daarvoor...
                    Gaat hard he. Fitnessinstructeur bij mij zei - toen ik GVT aan hem uitlegde - Dat dit puur op uithouding trainen is, maar ik woog 13 dagen geleden 80.5 kg en nu vanmorgen 82.5 Ook mijn kracht/prestatie neemt nog steeds toe. Kijken hoe vanavond mijn armen/schouders gaan.

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                      Mijn armomvang is ook ongeveer 1 cm groter geworden sinds ik GVT doe.
                      Had eerst 37 nu 38 cm.
                      Hahaha wist niet dat je het zou lezen... Maar bizar he?

Comment

• Bij deze oefening vind ik mijn armen wel groot lijken, met de nadruk op lijken
                        YouTube - T bar 10x50kg

Comment

Om die manier scheeld het ook wel een cm of 2 maar dat vind ik weining eingelijk bij het bollen van de biceps. Maar mischien is het wel normaal
                          ik weet het niet zeker.
                          Natuurlijk is dat normaal... Alles pomp je op.. Doe je voor n wedstrijd ook zo...En vol is vol, dan maakt het bij mij ook niets meer uit hoe ik ze hou...

Comment

Bij deze oefening vind ik mijn armen wel groot lijken, met de nadruk op lijken
                            YouTube - T bar 10x50kg
                            Lijken? Ze zijn goed, ze hangen (biceps) zelfs op je onderarm man.. Zit nog wat vet op... Maar dat is straks ook weg, en whammm daar zijn ze dan...Het gaat niet om de cm.. Verhouding moet er zijn.. Nou , dat is er wel... GOED...

Comment

Bij deze oefening vind ik mijn armen wel groot lijken, met de nadruk op lijken
                              YouTube - T bar 10x50kg
                              Ik snap alleen niet waarom je die riem gebruikt.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• riem is toch wel lekker bij die oefening. uiteindelijk heb je wel druk op je onderrug. alleen wel wat meer kg's mofo.

voor het topic: 42cm koud. wa 47
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X