Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik meende dat mijn biceps eerder altijd een cm of 34-35 waren, maandag waren ze precies 40cm
koud. En nu ook nog alleen met minder vet erop.
Groeterzouwel machtiger zijn, alleeen lijkt het dan weer meer uit verhouding.
Komt omdat ik kort ben denk ik. Dan lijkt alles groter ghehe. Als ik 10cm groter was had je vast gezegt "ze lijken kleiner". Ik heb eingelijk nog nooit echt een bicep foto gemaakt, Het verschil bij bollen en strekken is er bijna niet
Ohhhh nou bij mij wel hoor... Scheelt zomaar bijna 2cm... Koud en warm scheelt ook nogal, zeker in aanzicht.... En heb er met de GVT n cm bijgekregen Jippppieeee...
Vind het bizar 1cm in 2 weken erbij op mn arm.... Dankzij mr Lift en schOOm ben ik er aan begonnen, had nooit verwacht dat het zo zwaar zou zijn.. Maar ben ze wel heel erg dankbaar daarvoor... Niet dat het echt zichtbaar is hoor.. Moet het echt meten, ik denk dat het op mn triceps zit...
Ohhhh nou bij mij wel hoor... Scheelt zomaar bijna 2cm... Koud en warm scheelt ook nogal, zeker in aanzicht.... En heb er met de GVT n cm bijgekregen Jippppieeee...
Mijn armomvang is ook ongeveer 1 cm groter geworden sinds ik GVT doe.
Had eerst 37 nu 38 cm.
Om die manier scheeld het ook wel een cm of 2 maar dat vind ik weining eingelijk bij het bollen van de biceps. Maar mischien is het wel normaal
ik weet het niet zeker.
Vind het bizar 1cm in 2 weken erbij op mn arm.... Dankzij mr Lift en schOOm ben ik er aan begonnen, had nooit verwacht dat het zo zwaar zou zijn.. Maar ben ze wel heel erg dankbaar daarvoor...
Gaat hard he. Fitnessinstructeur bij mij zei - toen ik GVT aan hem uitlegde - Dat dit puur op uithouding trainen is, maar ik woog 13 dagen geleden 80.5 kg en nu vanmorgen 82.5 Ook mijn kracht/prestatie neemt nog steeds toe. Kijken hoe vanavond mijn armen/schouders gaan.
Om die manier scheeld het ook wel een cm of 2 maar dat vind ik weining eingelijk bij het bollen van de biceps. Maar mischien is het wel normaal
ik weet het niet zeker.
Natuurlijk is dat normaal... Alles pomp je op.. Doe je voor n wedstrijd ook zo...En vol is vol, dan maakt het bij mij ook niets meer uit hoe ik ze hou...
Bij deze oefening vind ik mijn armen wel groot lijken, met de nadruk op lijken YouTube - T bar 10x50kg
Lijken? Ze zijn goed, ze hangen (biceps) zelfs op je onderarm man.. Zit nog wat vet op... Maar dat is straks ook weg, en whammm daar zijn ze dan...Het gaat niet om de cm.. Verhouding moet er zijn.. Nou , dat is er wel... GOED...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment