bicep omvang tiener/bodybuilders?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dr Rude View Post
    Bedankt! Maar jij bent dan wel enkele %'tjes droger ook
    denk dat 4 a 5% minder niet veel cm's zal schelen op armen toch? daar zit sowieso al weinig vet opgeslagen... mss paar mm's maar meer toch niet..

dus anyways, nice

op naar de 45 eh (hier ook)
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• 17j trainen:anderhalf jaar
      bicep:36cm

dus zekers netjes vanje
      next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

• 46cm..
        [Edit] Laat maar ik ben geen tiener meer.
        Last edited by Joshua90; 26-05-2011, 06:29.
        You can be part of my meal tonight.

Comment

• 17 jaar
          75kg
          vp?
          40cm

training anderhalf jaar ofzo
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by Dr Rude View Post
            Linker: 40 rechter: 40.5

Doe bijna nooit isolatie oefeningen biceps
            Vreemd is dat he, ikzelf doe ook bijna nooit isolatie oefeningen voor biceps de afgelopen tijd. En ze lijken juist nu langzaam te groeien nu ik geen isolatieoefeningen meer doe elke week. Achja op naar de 40cm ;p idd. Ik zit nu op 36cm.
            "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Vreemd is dat he, ikzelf doe ook bijna nooit isolatie oefeningen voor biceps de afgelopen tijd. En ze lijken juist nu langzaam te groeien nu ik geen isolatieoefeningen meer doe elke week. Achja op naar de 40cm ;p idd. Ik zit nu op 36cm.
              Nu ben ik wel van plan om in mijn volgend schema een tweetal oefeningen biceps te steken. Heb het gevoel dat ze wat meer definieerder mogen komen. Nu is het gewoon een blokje massa
              RAW: 155 - 155 - 220
              EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• Ik train nu al bijna een half jaartje extra op biceps en Triceps. 3 maal in de week begint mijn training met 4 oefeningen biceps en 4 oefeningen triceps.

Nu ik in de cut zit zullen ze ff niet meer groeien. Maar kan wel zeggen dat ik sterker en kwa omvang 1 cm bijgekregen heb.
                Ik zit nu op linker 37 en rechter een goede 38 cm.

Ik merk wel dat definitie mooier en zwaarder overkomt dan gewoon massa. Een gast in de fitness zegt wel eens dat hij graag zulke armen zou hebben dan ik. En zelf zit hij met een biceps van 42 ??? gek he.

Dus tot besluit omvang zegt niet alles...definitie daar gaat het om.
                Oja nog een kleine anekdote, mijn broer indertijd 130 kg en een armomvang van een dikke 40 cm. Nu na een maag, darm operatie om af te slanken op 4 maand tijd 35 kg afgevallen. Wat er nog overschiet van zijn armen is nog amper 34 cm. Dus vocht, vet op de armen is omvang maar daarom nog geen kracht.

Dus zwaar en hard trainen voor definitie, veel verschillende soorten oefeningen om je armen langs alle kanten aan te pakken.

Ik hoop dat ik binnen een maand kan laten zien wat definitie is. Lets go
                bulk off.

Comment

• 46,5 cm koud, op mn 19e

Comment

• Biceps omvang is niet te meten...

Arm omvang wel.. dus biceps+triceps...

Ik zit nu op een miezerige 35 cm koud ARM omvang...

Comment

• Originally posted by snoeckx View Post
                      Ik train nu al bijna een half jaartje extra op biceps en Triceps. 3 maal in de week begint mijn training met 4 oefeningen biceps en 4 oefeningen triceps.

Nu ik in de cut zit zullen ze ff niet meer groeien. Maar kan wel zeggen dat ik sterker en kwa omvang 1 cm bijgekregen heb.
                      Op je profielfoto ziet dat in ieder geval wat groter uit dan 38 cm Dus wat je zegt over definitie kan wel eens kloppen...
                      RAW: 155 - 155 - 220
                      EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• Originally posted by snoeckx View Post
                        Ik train nu al bijna een half jaartje extra op biceps en Triceps. 3 maal in de week begint mijn training met 4 oefeningen biceps en 4 oefeningen triceps.

Ik merk wel dat definitie mooier en zwaarder overkomt dan gewoon massa. Een gast in de fitness zegt wel eens dat hij graag zulke armen zou hebben dan ik. En zelf zit hij met een biceps van 42 ??? gek he.

Dus tot besluit omvang zegt niet alles...definitie daar gaat het om.
                        Oja nog een kleine anekdote, mijn broer indertijd 130 kg en een armomvang van een dikke 40 cm. Nu na een maag, darm operatie om af te slanken op 4 maand tijd 35 kg afgevallen. Wat er nog overschiet van zijn armen is nog amper 34 cm. Dus vocht, vet op de armen is omvang maar daarom nog geen kracht.

Dus zwaar en hard trainen voor definitie, veel verschillende soorten oefeningen om je armen langs alle kanten aan te pakken.

Ik hoop dat ik binnen een maand kan laten zien wat definitie is. Lets go
                        Waarom heb je die foto?stoer?
                        Ikke 39 cm

Comment

• Originally posted by golden-handgun View Post
                          46,5 cm koud, op mn 19e
                          als ik iets niet geloof is dat het wel, pics??
                          Building to a better me

Comment

• Wat maakt het uberhaupt uit. Als ik 40 cm guns heb dan denkt iedereen dat ik spuit, ik ben namelijk erg slank gebouwd en heb lange dunne armen.
                            Het gaat meer om het totaalplaatje imo
                            Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

• nu rechts 40 cm en links 39, daarvoor nooit gemeten.

Comment

• Hoeveel cm zijn jullie per jaar ongeveer gegroeid?
                                All time PRs: 195/135/232,5
                                Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X