Eiwitten shakes en creatine overbodig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vergeet het maar 20-30 KG pure spiermasse in een jaar. 30 KG aankomen in een jaar kan inderdaad makkelijk maar dat zal niet alleen maar schone spiermassa zijn.

Comment

Originally posted by kharn_daemon View Post
      aangezien ik de 2tal maand voor de creatine altijd alles op alles zette en echt pomp af was na men training en nu 30% meer neem en niet zo moe te zijn,denk ik wel dat ik hieruit kan besluiten dat ik die 30-40% aan de creatine heb te danken.
      Zeg niet dat de creatine geen meerwaarde had, maar ook zonder had je winst geboekt. Daar moet je wel rekening mee houden en kunt niet zomaar alles op de creatine gooien. Er zijn immers wel 12 weken voorbij gegaan...

Moet toch ook nog FF reageren op onderstaande. Ik zou eten toch wat serieuzer nemen dan je nu doet, want op den duur gaat je dat veel progressie kosten. Naar school kun je makkelijk brood en juist beleg meenemen, dus dat is geen excuus om niet goed te eten. Beter goed eten dan creatine!

Originally posted by kharn_daemon View Post
      Voor mij is het nog redelijk moeilijk om een goed voedingsschema op te stellen.
      ik zou het dan ook naar men school enzo moeten meenemen,dus probeer ik het maar zonder.
      Omdat ik van de creatine veel effect heb denk ik dat het niet echt noodzakelijk is voor mij om een goed voedingsschema te hebben.(nu toch nog niet)

Comment

Even op je eerste vraag hier in de topic;
        Waaorm zouden eiwitten geen zin hebben? Het is immers aanvulling op de voeding.. ik ken genoeg lui die zonder voedingsschema trainen, wel vrij veel eten.. en spiermassa hebben waar je U tegen zegt. Eiwitten kan je toch gewoon altijd nemen als extra aanvulling..

Comment

Dat zijn mensen met genen waar je u tegen zegt, met wellicht wat ondersteuning. Eerst je basis op orde, dan pas verder kijken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X