Vergeet het maar 20-30 KG pure spiermasse in een jaar. 30 KG aankomen in een jaar kan inderdaad makkelijk maar dat zal niet alleen maar schone spiermassa zijn.
Eiwitten shakes en creatine overbodig?
Collapse
X
-
Originally posted by kharn_daemon View Postaangezien ik de 2tal maand voor de creatine altijd alles op alles zette en echt pomp af was na men training en nu 30% meer neem en niet zo moe te zijn,denk ik wel dat ik hieruit kan besluiten dat ik die 30-40% aan de creatine heb te danken.
Moet toch ook nog FF reageren op onderstaande. Ik zou eten toch wat serieuzer nemen dan je nu doet, want op den duur gaat je dat veel progressie kosten. Naar school kun je makkelijk brood en juist beleg meenemen, dus dat is geen excuus om niet goed te eten. Beter goed eten dan creatine!
Originally posted by kharn_daemon View PostVoor mij is het nog redelijk moeilijk om een goed voedingsschema op te stellen.
ik zou het dan ook naar men school enzo moeten meenemen,dus probeer ik het maar zonder.
Omdat ik van de creatine veel effect heb denk ik dat het niet echt noodzakelijk is voor mij om een goed voedingsschema te hebben.(nu toch nog niet)
Comment
-
Even op je eerste vraag hier in de topic;
Waaorm zouden eiwitten geen zin hebben? Het is immers aanvulling op de voeding.. ik ken genoeg lui die zonder voedingsschema trainen, wel vrij veel eten.. en spiermassa hebben waar je U tegen zegt. Eiwitten kan je toch gewoon altijd nemen als extra aanvulling..
Comment
-
Dat zijn mensen met genen waar je u tegen zegt, met wellicht wat ondersteuning. Eerst je basis op orde, dan pas verder kijken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment