Training van het Illustere Trio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Congratz met de mooie work out
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

De eerste twee video's zijn geupload, rest is bezig enjoy

YouTube - training illuster trio Falstyr 100kg

YouTube - Training Illuster Trio DSO 130 kg bench
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
        De eerste twee video's zijn geupload, rest is bezig enjoy

Ganz cool heren... En verdomd DSO, we hebben dezelfde broek
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

en hier is de rest ^^
          [edit]: video van vincent met leggpress is niet de goeie. In die video zevert ie de gewichten omhoog

YouTube - Training Illuster Trio Falstyr leggpress 220 kg

YouTube - Training Illuster Trio DSO leggpress 220 kg

YouTube - Training Illuster Trio DSO DL 160 kg

YouTube - Training Illuster Trio ErikV DL 120 kg
          Last edited by erikv; 08-02-2009, 12:39.

Comment

beide netjes, ook al lijkt het dat dso bij beide hh hulp krijgt.
            zeg niet dat het zo is, maar lijkt zo
            en dan dat grommetje van dso
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

Doet dat geen pijn zo het gewicht op de borst laten stuiten DSO? Of ziet het er erger uit als het is?

Sjieke dingen wel Hoe erik die 120kg deadlift, het is precies een veertje

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                Hoe erik die 120kg deadlift, het is precies een veertje
                Zwaar veertje dan toch Durfde niet hoger te gaan ivm mijn rug, achteraf gezien een verstandige keus

Maar de 130 bench van DSO ziet er inderdaad uit alsof Falstyr meetrekt, maar dat is puur balans, Mark gooit zelf 't gewicht omhoog

Comment

Ik zever gewicht omhoog

Ja Erik en Mark zeiden dat ik me voeten te hoog plaats op het platform. Dus ik uitleggen dat ik vanuit me hak druk en als ik me voeten lager plaats...tja stel ik verlies dan griep en ga uit me tenen drukken met die gewichten hebben we pas echt een probleem :P

Bench bij Mark was alleen eerste stukje van borst. Als gewicht door dat stuk was drukte hij de rest zelf.

Comment

Bij zulke zware gewichten heb je even een "dood punt" op het moment dat je je borst aantikt. Het duurt een tijdje voordat je genoeg kracht hebt opgebouwd om het gewicht zelf omhoog te brengen. Daarom heb ik Falstyr gevraagd even een klein rukje te geven op het moment dat ik de barbell omhoog ging duwen. Zodra ik het dode punt voorbij was kon ik de volle 130 kg weer verder duwen.
                    Overigens lijkt het misschien ook vreemd dat ik mijn handen op mijn knieeen houdt tijdens de legpress, maar ik hou ze er voor de zekerheid op om ervoor te zorgen dat mijn knieeen niet "dubbelklappen". Ik gebruik mijn armen helemaal niet om het gewicht mee omhoog te duwen. Ik gebruik enkel mijn beenkracht.
                    De deadlift staat er echt cool op! Klasse filmpjes Erik!!

@ Pinada

Die broek zal je vast heel sexy staan icm die dure lingerie
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                      Doet dat geen pijn zo het gewicht op de borst laten stuiten DSO? Of ziet het er erger uit als het is?
                      Het ziet er erger uit dan het is. Dat is het "dode punt" waar ik het eerder over had. Bij zulke zware gewichten heb je eventjes weinig controle en heb je je spotter echt keihard nodig! Ik was blij dat Vincent er achter stond om hem mee in balans te houden. Het deed me overigens geen pijn

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post

@ Pinada

Die broek zal je vast heel sexy staan icm die dure lingerie
                        Euhm... over het algemeen draag ik die lingerie niet tijdens het trainen...

Edit: ok en nu genoeg weer over mijn lingerie
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

DSO je moet meer gaan dumbell drukken.Als je met bankdrukken moeite hebt met het gewicht in de beginfase moet je meer gaan dumbell drukken.Heb je meer moeite met de eindfase moet je meer triceps werk gaan doen.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Het ziet er erger uit dan het is. Dat is het "dode punt" waar ik het eerder over had. Bij zulke zware gewichten heb je eventjes weinig controle en heb je je spotter echt keihard nodig! Ik was blij dat Vincent er achter stond om hem mee in balans te houden. Het deed me overigens geen pijn
                            Wist wel van dat dode punt, heb er zelf genoeg last van

Maar als je naar beneden gaat ziet het er uit als je nogal hard op de borst botst, maar het is blijkbaar niet zo erg Aangezien ik nog bijna 100kg later zit dan jou kan ik er zeker nog niet over meespreken

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                              DSO je moet meer gaan dumbell drukken.Als je met bankdrukken moeite hebt met het gewicht in de beginfase moet je meer gaan dumbell drukken.Heb je meer moeite met de eindfase moet je meer triceps werk gaan doen.
                              DB Press zal weinig verbeteren. Het zijn de voorste schouder koppen die te zwak zijn dan. Dus moet je die versterken. Vandaar dat men ook op verschillende grepen benched aangezien de schouders anders aangesproken worden. Explosiviteit speelt ook een rol.

Ik laat het gewicht niet van me borst springen, maar stop het geheel tot het dood ligt en de borst licht aan raakt. Dan met volle vaart weer omhoog zien te krijgen.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                                Als je andere topics van mij in de gaten gehouden had dan had je geweten dat ik niet voor niks met het "bankdruk topic" gestopt ben. De krachttoename staat namelijk even stil bij mij. Mijn triceps, onderarmen/grip en schouders moeten nog wat extra aandacht krijgen wil ik de 130 kg zonder al te veel hulp drukken. Met dumbell drukken was ik ook al begonnen, dus ik ben al op weg om alle ondersteunende spieren verder te "prikkelen".
                                En nog 1 ding: ik had voordat ik begon met die 130 kg op dat filmpje al heel wat setjes voor borst gedaan samen met Erik en Vincent...en ook voordat die 2 er waren had ik al schuine bank gedaan met dumbells (dus energie niveau was al ver leeg qua borst/triceps/schouders).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X