Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja Erik en Mark zeiden dat ik me voeten te hoog plaats op het platform. Dus ik uitleggen dat ik vanuit me hak druk en als ik me voeten lager plaats...tja stel ik verlies dan griep en ga uit me tenen drukken met die gewichten hebben we pas echt een probleem :P
Bench bij Mark was alleen eerste stukje van borst. Als gewicht door dat stuk was drukte hij de rest zelf.
Bij zulke zware gewichten heb je even een "dood punt" op het moment dat je je borst aantikt. Het duurt een tijdje voordat je genoeg kracht hebt opgebouwd om het gewicht zelf omhoog te brengen. Daarom heb ik Falstyr gevraagd even een klein rukje te geven op het moment dat ik de barbell omhoog ging duwen. Zodra ik het dode punt voorbij was kon ik de volle 130 kg weer verder duwen.
Overigens lijkt het misschien ook vreemd dat ik mijn handen op mijn knieeen houdt tijdens de legpress, maar ik hou ze er voor de zekerheid op om ervoor te zorgen dat mijn knieeen niet "dubbelklappen". Ik gebruik mijn armen helemaal niet om het gewicht mee omhoog te duwen. Ik gebruik enkel mijn beenkracht.
De deadlift staat er echt cool op! Klasse filmpjes Erik!!
@ Pinada
Die broek zal je vast heel sexy staan icm die dure lingerie
Doet dat geen pijn zo het gewicht op de borst laten stuiten DSO? Of ziet het er erger uit als het is?
Het ziet er erger uit dan het is. Dat is het "dode punt" waar ik het eerder over had. Bij zulke zware gewichten heb je eventjes weinig controle en heb je je spotter echt keihard nodig! Ik was blij dat Vincent er achter stond om hem mee in balans te houden. Het deed me overigens geen pijn
DSO je moet meer gaan dumbell drukken.Als je met bankdrukken moeite hebt met het gewicht in de beginfase moet je meer gaan dumbell drukken.Heb je meer moeite met de eindfase moet je meer triceps werk gaan doen.
Het ziet er erger uit dan het is. Dat is het "dode punt" waar ik het eerder over had. Bij zulke zware gewichten heb je eventjes weinig controle en heb je je spotter echt keihard nodig! Ik was blij dat Vincent er achter stond om hem mee in balans te houden. Het deed me overigens geen pijn
Wist wel van dat dode punt, heb er zelf genoeg last van
Maar als je naar beneden gaat ziet het er uit als je nogal hard op de borst botst, maar het is blijkbaar niet zo erg Aangezien ik nog bijna 100kg later zit dan jou kan ik er zeker nog niet over meespreken
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
DSO je moet meer gaan dumbell drukken.Als je met bankdrukken moeite hebt met het gewicht in de beginfase moet je meer gaan dumbell drukken.Heb je meer moeite met de eindfase moet je meer triceps werk gaan doen.
DB Press zal weinig verbeteren. Het zijn de voorste schouder koppen die te zwak zijn dan. Dus moet je die versterken. Vandaar dat men ook op verschillende grepen benched aangezien de schouders anders aangesproken worden. Explosiviteit speelt ook een rol.
Ik laat het gewicht niet van me borst springen, maar stop het geheel tot het dood ligt en de borst licht aan raakt. Dan met volle vaart weer omhoog zien te krijgen.
Als je andere topics van mij in de gaten gehouden had dan had je geweten dat ik niet voor niks met het "bankdruk topic" gestopt ben. De krachttoename staat namelijk even stil bij mij. Mijn triceps, onderarmen/grip en schouders moeten nog wat extra aandacht krijgen wil ik de 130 kg zonder al te veel hulp drukken. Met dumbell drukken was ik ook al begonnen, dus ik ben al op weg om alle ondersteunende spieren verder te "prikkelen".
En nog 1 ding: ik had voordat ik begon met die 130 kg op dat filmpje al heel wat setjes voor borst gedaan samen met Erik en Vincent...en ook voordat die 2 er waren had ik al schuine bank gedaan met dumbells (dus energie niveau was al ver leeg qua borst/triceps/schouders).
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Comment