Congratz met de mooie work out
Training van het Illustere Trio
Collapse
X
-
De eerste twee video's zijn geupload, rest is bezig enjoy
YouTube - training illuster trio Falstyr 100kg
YouTube - Training Illuster Trio DSO 130 kg benchAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
-
en hier is de rest ^^
[edit]: video van vincent met leggpress is niet de goeie. In die video zevert ie de gewichten omhoog
YouTube - Training Illuster Trio Falstyr leggpress 220 kg
YouTube - Training Illuster Trio DSO leggpress 220 kg
YouTube - Training Illuster Trio DSO DL 160 kg
YouTube - Training Illuster Trio ErikV DL 120 kgLast edited by erikv; 08-02-2009, 12:39.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Doet dat geen pijn zo het gewicht op de borst laten stuiten DSO? Of ziet het er erger uit als het is?
Sjieke dingen wel Hoe erik die 120kg deadlift, het is precies een veertjeThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostHoe erik die 120kg deadlift, het is precies een veertje
Maar de 130 bench van DSO ziet er inderdaad uit alsof Falstyr meetrekt, maar dat is puur balans, Mark gooit zelf 't gewicht omhoogAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Ik zever gewicht omhoog
Ja Erik en Mark zeiden dat ik me voeten te hoog plaats op het platform. Dus ik uitleggen dat ik vanuit me hak druk en als ik me voeten lager plaats...tja stel ik verlies dan griep en ga uit me tenen drukken met die gewichten hebben we pas echt een probleem :P
Bench bij Mark was alleen eerste stukje van borst. Als gewicht door dat stuk was drukte hij de rest zelf.
Comment
-
Bij zulke zware gewichten heb je even een "dood punt" op het moment dat je je borst aantikt. Het duurt een tijdje voordat je genoeg kracht hebt opgebouwd om het gewicht zelf omhoog te brengen. Daarom heb ik Falstyr gevraagd even een klein rukje te geven op het moment dat ik de barbell omhoog ging duwen. Zodra ik het dode punt voorbij was kon ik de volle 130 kg weer verder duwen.
Overigens lijkt het misschien ook vreemd dat ik mijn handen op mijn knieeen houdt tijdens de legpress, maar ik hou ze er voor de zekerheid op om ervoor te zorgen dat mijn knieeen niet "dubbelklappen". Ik gebruik mijn armen helemaal niet om het gewicht mee omhoog te duwen. Ik gebruik enkel mijn beenkracht.
De deadlift staat er echt cool op! Klasse filmpjes Erik!!
@ Pinada
Die broek zal je vast heel sexy staan icm die dure lingerieGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostDoet dat geen pijn zo het gewicht op de borst laten stuiten DSO? Of ziet het er erger uit als het is?
Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post
@ Pinada
Die broek zal je vast heel sexy staan icm die dure lingerie
Edit: ok en nu genoeg weer over mijn lingerie"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostHet ziet er erger uit dan het is. Dat is het "dode punt" waar ik het eerder over had. Bij zulke zware gewichten heb je eventjes weinig controle en heb je je spotter echt keihard nodig! Ik was blij dat Vincent er achter stond om hem mee in balans te houden. Het deed me overigens geen pijn
Maar als je naar beneden gaat ziet het er uit als je nogal hard op de borst botst, maar het is blijkbaar niet zo erg Aangezien ik nog bijna 100kg later zit dan jou kan ik er zeker nog niet over meesprekenThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostDSO je moet meer gaan dumbell drukken.Als je met bankdrukken moeite hebt met het gewicht in de beginfase moet je meer gaan dumbell drukken.Heb je meer moeite met de eindfase moet je meer triceps werk gaan doen.
Ik laat het gewicht niet van me borst springen, maar stop het geheel tot het dood ligt en de borst licht aan raakt. Dan met volle vaart weer omhoog zien te krijgen.
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostDSO je moet meer gaan dumbell drukken.Als je met bankdrukken moeite hebt met het gewicht in de beginfase moet je meer gaan dumbell drukken.Heb je meer moeite met de eindfase moet je meer triceps werk gaan doen.
En nog 1 ding: ik had voordat ik begon met die 130 kg op dat filmpje al heel wat setjes voor borst gedaan samen met Erik en Vincent...en ook voordat die 2 er waren had ik al schuine bank gedaan met dumbells (dus energie niveau was al ver leeg qua borst/triceps/schouders).Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: